Gruwelijk saai.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Shit Frankrijk Engeland gemist, hoe was het ?
aah heb ik alleen onlinequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben alle zenders langs gegaan en zag het alleen op Eurosport 2.
Ja, die lijkt me leuker. Maar nergens te zienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Joezi het volgende:
En Colombia - Mexico is ook al tegelijk bezig
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederlandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef showtimer het volgende:
Spanje werd toch geacht om dit behoorlijk simpel te winnen?
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederland
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexicoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor liefhebbers van Colombia - Mexico
http://cricfree.sx/watch/live/colombia-vs-mexico-live-streaming
Moet je even op stream 8 klikken
de 0-1 bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexico
en dat was?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Als Villalobos invalt zou dat wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe kun je daar zo over die bal maaien
zit ik naar de E'tjes te kijken?
Dat pleit inderdaad ook wel voor Ivoorkust, die verloren liever met 16-1 dan met 6-0.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...
En dan is Ivoorkust nu favoriet tegen Thailand, dat moet wel echt ziekelijk slecht zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |