Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, Costa Rica mag gewoon minstens 2e worden
3 schoten, waarvan 2 op doel en 1 erin, prima effectiefquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?
Die speelden tegen Uruguay wel prima ja, maar daarna echt vreselijk niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Spelen echt net zo negatief als de mannen vorig jaar. Hoeveel ballen hadden ze op doel? 1?
Er is nu geen wedstrijd. Maar Eurosport zendt verreweg de meeste potten uit op Eurosport 2.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef Anonymousz het volgende:
welke kanaal is voetbal?
op Eurosport zie ik niks
Botsing?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
https://vine.co/v/eOOEmKbEBbV
Wat gebeurde daar nou?
goed gekeeptquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat gebeurde daar nou?
die scheidsrechter keurde al een goal onterecht af. Kan er niks vanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat gebeurde daar nou?
Dat sowiesoquote:
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje hebquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
die scheidsrechter keurde al een goal onterecht af. Kan er niks van
Mexico vond ook dat ze bestolen werden tegen Nederland. Zeg het maar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje heb
Mexicaanse doet weinig fout imoquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in de tweet stond dat Mexico bestolen is bij precies dit moment, maar ik snap niet helemaal wat er nou gebeurde omdat ik alleen dat beeld van dat filmpje heb
Die werden ook bestolen is mijn eerlijke mening.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexico vond ook dat ze bestolen werden tegen Nederland. Zeg het maar.
Al is deze wel dubieus. Gebeurt niet veel meer dan een botsing
Ja dat was het ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werden ook bestolen is mijn eerlijke mening.
[ afbeelding ]
Vorig jaar was ik daar nog niet helemaal zeker van maar de gemoederen zijn afgekoeld en ik vind het nu 100% schwalbe.
thanksquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is nu geen wedstrijd. Maar Eurosport zendt verreweg de meeste potten uit op Eurosport 2.
Eurosportquote:
mwah er wordt wel een beentje uitgestoken maar ik vind het desalniettemin erg makkelijk en geen pingelquote:
ik heb ziggo digitaal en heb eurosport 2quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Eurosport
Eurosport 2 (momenteel gratis bij ziggo)
ARD/ZDF
NPO3 (indien Nederland speelt)
BBC (indien Engeland speelt en op hun website, BBC3 of via de Red Button)
Kortom, versier je huis maar Oranje want we worden wereldkampioen!
Ik heb ook ziggo, vannacht ineens werkzaamheden, geen internet en tv. Moeten ze eens doen tijdens het mannen WK!quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb ziggo digitaal en heb eurosport 2
wat een idiotenquote:Op woensdag 10 juni 2015 01:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb ook ziggo, vannacht ineens werkzaamheden, geen internet en tv. Moeten ze eens doen tijdens het mannen WK!
Haha, had er wel een e-mail over gehad maar dat las ik te laat.quote:
es 1 kanaal 20quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, had er wel een e-mail over gehad maar dat las ik te laat.
Hier verder:
FB / Ziggo automatisch gelinkt!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |