Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedemaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:50 schreef Joezi het volgende:
Keepster Geurts speelt niet, Miedema wel inzetbaar
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:29 schreef Joezi het volgende:
Altijd dwars liggen! Doe gewoon eens een keer mee ons land!
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
Hopelijk is ze niet meer ongesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjes
Oh dan is het coolquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
BBC3 dan ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
Ja verdomme. Ik heb hier enkel analoog als ware dinosaurus en kan ARD niet vinden
Heb even gekeken en het antwoord is ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eurosport 2 en BBC 3 zenden ook uit toch?
Helaas niet nee. Tot nu toe heb ik maar één wedstrijd kunnen terugvinden op Eurosport ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |