Eredivisie Live was het toen nog, maar ze hadden de kwalificatie, dus denk ook wel het toernooi, alhoewel ik dat nog nergens terug kan vindenquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja twijfel daar ook over. Misschien dat ik dat wel doe.
Heeft Fox Sports eigenlijk EK -21? Meen mij te herinneren dat ze (of Eredivisie Live) dat 2 jaar geleden hadden.
Kan het ook nergens vinden, maar lijkt me van wel inderdaad. Haalt het natuurlijk niet bij de Copa America, maar sommige potjes kunnen wel leuk zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Eredivisie Live was het toen nog, maar ze hadden de kwalificatie, dus denk ook wel het toernooi, alhoewel ik dat nog nergens terug kan vinden
EK -21 is toch maar beperkt plezier, duurt slechts twee weken en bijv. Spanje -21 heeft zich niet eens geplaatst door die stomme playoffsquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan het ook nergens vinden, maar lijkt me van wel inderdaad. Haalt het natuurlijk niet bij de Copa America, maar sommige potjes kunnen wel leuk zijn
Nee is ook zo. Maar voetbal is voetbal. Kijk ook het vrouwenvoetbal. Al is kijken een groot woord.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:01 schreef Sked het volgende:
[..]
EK -21 is toch maar beperkt plezier, duurt slechts twee weken en bijv. Spanje -21 heeft zich niet eens geplaatst door die stomme playoffs
Maar dat heeft dat extra's nog wel als WK met de grotere namen. Het EK -21 is toch vaak een beetje een flop.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Maar voetbal is voetbal. Kijk ook het vrouwenvoetbal. Al is kijken een groot woord.
10175, capaciteit: 61004quote:Op woensdag 10 juni 2015 02:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Wow.. Spanje-Costa Rica was ook al uitverkocht.
Als je denkt dat het Gelredome leeg is..quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:04 schreef Nober het volgende:
[..]
10175, capaciteit: 61004
Engeland - Frankrijk / Mexico - Colombia
11686, capaciteit: 20725
Klopt. Maar het vorige EK -21 had ik me wel prima geamuseerd. Al kwam dat ook wel door Jong Oranje. En Spanje was toen ook wel genieten met Isco, Morata en Thiagoquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat heeft dat extra's nog wel als WK met de grotere namen. Het EK -21 is toch vaak een beetje een flop.
The proposed venues are:quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je denkt dat het Gelredome leeg is..
Maar goed dat het EK vrouwen 2017 in Nederland gewoon in de kleinere stadions is.
53k maar dat kwam omdat na Canada de OranjeLeeuwinnen speelde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel waren er bij de wedstrijd van Canada?
Spanje -21 heeft nog steeds een heerlijk elftal (oa Bellerin, Vallejo, Samper, D. Suarez, O. Torres, Asensio, Munir, Sandro, Deulofeu) maar niet geplaatstquote:Op woensdag 10 juni 2015 03:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het vorige EK -21 had ik me wel prima geamuseerd. Al kwam dat ook wel door Jong Oranje. En Spanje was toen ook wel genieten met Isco, Morata en Thiago
En dat van Sport1 ga ik morgen maar even bekijken, is wel lekker voor in de late uurtjes in bed te kijken![]()
Dan kan je de kleinere potjes ook gewoon lekker in de stadions gooien die niet zo groot zijn. Veel beter. En dat terwijl het stuk voor stuk nog wel grote steden zijn of relatief een grote afzet kunnen hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:09 schreef Nober het volgende:
[..]
The proposed venues are:
Breda: Rat Verlegh Stadion
Deventer: De Adelaarshorst
Doetinchem: De Vijverberg
Enschede: De Grolsch Veste
Rotterdam: Sparta Stadion Het Kasteel
Tilburg: Koning Willem II Stadion
Utrecht: Stadion Galgenwaard
Zie het net ja, mooi aantal. Voor thuisland verwacht je dat ook wel. Weinig mensen die vliegtickets naar Canada gaan boeken om vrouwenvoetbal te gaan kijken natuurlijk. Dus vooral de cijfers van Canada zijn interessant.quote:Op woensdag 10 juni 2015 03:09 schreef Nober het volgende:
53k maar dat kwam omdat na Canada de OranjeLeeuwinnen speelde.
Dan bof jij, speciaal voor jou vanavond...quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nog steeds 100% achter Duitsland en Nederland.
niet op es 2?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan bof jij, speciaal voor jou vanavond...
Poule A
00:00 China - Nederland (ARD, Eurosport 2, NPO 3)
03:00 Canada - Nieuw-Zeeland (ARD)
Stand
Canada 1-3 +1
Nederland 1-3 +1
China 1-0 -1
Nieuw-Zeeland 1-0 -1
Poule B
22:00 Duitsland - Noorwegen (ARD, Eurosport 2)
01:00 Ivoorkust - Thailand
Stand
Duitsland 1-3 +10
Noorwegen 1-3 +4
Thailand 1-0 -4
Ivoorkust 1-0 -10
Thursday, 11 Junequote:Op donderdag 11 juni 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
De BBC zal toch ook nog wel wat uitzenden? Kijk ik liever dan ARD
Nee, natuurlijk niet.quote:
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedemaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:50 schreef Joezi het volgende:
Keepster Geurts speelt niet, Miedema wel inzetbaar
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:29 schreef Joezi het volgende:
Altijd dwars liggen! Doe gewoon eens een keer mee ons land!
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
Hopelijk is ze niet meer ongesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Viel wat tegen de eerste wedstrijd, maar wellicht tegen die kleine chineesjes
Oh dan is het coolquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe niet aan andere UIs. Nooit. Never. Sinds het begin deze gehad en zal deze ook houden. Geen gezeik met andere kleurtjes en wat dan ook.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op Miedema ingezet, hup Miedema![]()
BBC3 dan ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
Ja verdomme. Ik heb hier enkel analoog als ware dinosaurus en kan ARD niet vinden
Heb even gekeken en het antwoord is ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eurosport 2 en BBC 3 zenden ook uit toch?
Helaas niet nee. Tot nu toe heb ik maar één wedstrijd kunnen terugvinden op Eurosport ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |