SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kijkt toch geen vrouwenvoetbal?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik wel. NOS zendt helemaal geen fuck uit op de openingswedstrijd en Oranje na, Eurosport doet de wedstrijden als het ze uitkomt (ze hadden USA niet) en Duitsland weiger ik te kijken, want ik vind de Duitse taal echt walgelijk, dus dat weet ik niet.
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar je kijkt toch geen vrouwenvoetbal?
Ga misschien dinsdag (vanavond) de Engelse girls wel even kijken vs France.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.
Toch twee top tien landen,quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ga misschien dinsdag de Engelse girls wel even kijken vs France.
Er zitten parels van hotsenknotsen voetbal tussenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar zo'n WK vind ik nog wel vermakelijk. Op primetime zou ik het niet kijken, maar als het toch op dit tijdstip is vind ik het wel prima.
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch twee top tien landen,
Niveau is dan nog steeds niet bijzonder, maar als er eenmaal goals vallen is het best leuk om te zien
Daar heb ik de vrouwen nog niet op kunnen betrappen, helaas kunnen Marco Materazzi's dit toernooi voorlopigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.
Waarom gelijk die agressie?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er nog wat doodschoppen uitgedeeld worden.
Zou mij teleurstellen als de Engelsen geen aanslag plegen vanavond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik de vrouwen nog niet op kunnen betrappen
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekkenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou mij teleurstellen als de Engelsen geen aanslag plegen vanavond.
Dat valt op.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekken
De verdediging van NL stond goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ben je nou weer aan het dollen of wa?
Dat doen Engelsen ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar nog wel even aan de haren trekken
Bij Nieuw Zeeland weten ze er ook wel iets van te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar ik ben niet voor Nederland.
Jammer dat de Ierse dames niet meedoen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Nieuw Zeeland weten ze er ook wel iets van te maken.
Geniale rechtsback en een kloon van Henri Buitenzorg ervoor.
De corners zijn ook mooi verzonnen.
Waarom doen die niet mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jammer dat de Ierse dames niet meedoen.
De FIFA weer zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze zich niet gekwalificeerd hebben denk ik
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen die Ieren gewoon niet op een eindtoernooi
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Still drinking in the fields of Athenry.
Schande. Beste fans die er zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 03:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze willen die Ieren gewoon niet op een eindtoernooi
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan speelt wel slecht. Sawa is ook geen schim van de speler die ze was in 2011. Eigenlijk heeft Zwitserland de beste aanvallen, al is wel duidelijk dat de Japanners technisch beter onderlegd zijn.
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 05:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Matige 1-0 van de titelverdediger. Gigantische kans voor Zwitserland nog in de laatste minuut, vrijwel open doel eigenlijk maar bal ging net over. Misschien dat het de eerste wedstrijd was maar Japan was echt heel pover.
Geen dank.quote:
Ik denk dat Duitsland dat gaat winnen, die groeien nog wel in toernooi.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geen dank.Ik had wel met verwacht van Japan, anders wordt het zo'n eentonig toernooi met Duitsland. Heb VS niet gekeken, was wat te vroeg. Hoe speelden die? Serieus te nemen als tegenstander van Duitsland?
Laten we maar hopen dat NL niet tegen Duitsland hoeft te spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat Duitsland dat gaat winnen, die groeien nog wel in toernooi.
Ik vrees dat ze het gaan verliezen maar de bal is rond.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat NL niet tegen Duitsland hoeft te spelen.
quote:Enganamouit’s special day
Could it have got any better for Cameroon and their dynamic forward Gaelle Enganamouit? The dynamic No17 helped to her side to a stunning 6-0 win as the west Africans commenced their Women’s World Cup odyssey in style. Enganamouit scored three goals, had a hand in another, earned a penalty and was instrumental in the move which led to the dismissal of Ecuador skipper Ligia Moreira. And if that was not enough, the distinctively blond-haired Enganamouit celebrates her 23rd birthday the day after matchday three.
Ook dat kunnen de mannen beter:quote:
FIFA Ranking? Geen idee.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enig idee hoe de beste drie Europese landen bepaald worden als er bijvoorbeeld vier in de kwartfinale staan en maar twee in de halve?
Poule Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
15 jarige debutante, 10-0 uitslagen... Goede reclame weer voor de professionalisering van het vrouwenvoetbal.....Zeker ja, het geeft aan dat er meer landen zijn die überhaupt een vrouwenteam hebben en er daadwerkelijk in investerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
In 2007 werd het laatste ticket beslist door middel van een play-off tussen Zweden en Denemarken, die beiden 3e waren geėindigd in hun poule (hoewel er toen wel 4 poules van 4 landen waren ipv 6). Alleen Duitsland en Noorwegen plaatsten zich toen door het halen van de kwartfinales.quote:
Hoe plaatst Groot-Brittanniė zich dan voor de OS?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In 2007 werd het laatste ticket beslist door middel van een play-off tussen Zweden en Denemarken, die beiden 3e waren geėindigd in hun poule (hoewel er toen wel 4 poules van 4 landen waren ipv 6). Alleen Duitsland en Noorwegen plaatsten zich toen door het halen van de kwartfinales.
Zoiets zal het nu wel weer worden.
3 Europese landen in de halve finale --> Die gaan naar de OS.
2 Europese landen in de halve finale + 1 in de kwartfinale --> Naar de OS
2 Europese landen in de halve finale + meer dan 1 in de kwartfinale --> Play-off(s) tussen die kwartfinalisten
Etc
(waarbij Engeland in dit geval even niet telt als Europees land)
Nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe plaatst Groot-Brittanniė zich dan voor de OS?
Ah ok,quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet
De bonden van Schotland/Engeland/etc zijn er samen niet uitgekomen en nu sturen ze maar weer niks zoals ze voor Londen bijna altijd al deden
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
15 jarige debutante, 10-0 uitslagen... Goede reclame weer voor de professionalisering van het vrouwenvoetbal.....15 dat heb ik gemist, wie was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hockeyers treden volgens mij vaak in de aanloop naar de Spelen op als GB, daarna weer als Schotland/Engeland etc. De rugbyers spelen altijd apart (Schotland/Engeland etc), maar in Rio spelen ze als GB. Een van die losse landen moest zich daarvoor plaatsen, dat heeft Engeland onlangs gedaan (waarbij nog NET de situatie werd ontlopen dat Schotland van Engeland moest verliezen om zelf spelers naar de Spelen te kunnen sturenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah ok,
Wat onhandig. Hoe doen ze dat bij andere teamsporten? Of vormen ze daar sowieso altijd één nationaal team?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
15 dat heb ik gemist, wie was het?
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie zich verveelt/wat te lezen zoekt/vanavond met mij mee gaat supporteren voor Villalobos en Costa Rica
Vijftienjarige voetbalster klaar voor WK-geschiedenis
Ik support niet meequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie zich verveelt/wat te lezen zoekt/vanavond met mij mee gaat supporteren voor Villalobos en Costa Rica
Vijftienjarige voetbalster klaar voor WK-geschiedenis
quote:
Gruwelijk saai.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Shit Frankrijk Engeland gemist, hoe was het ?
aah heb ik alleen onlinequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben alle zenders langs gegaan en zag het alleen op Eurosport 2.
Ja, die lijkt me leuker. Maar nergens te zienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Joezi het volgende:
En Colombia - Mexico is ook al tegelijk bezig
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederlandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef showtimer het volgende:
Spanje werd toch geacht om dit behoorlijk simpel te winnen?
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar staan niet in de top 10 fifa ranking, op 14. onder Nederland
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexicoquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor liefhebbers van Colombia - Mexico
http://cricfree.sx/watch/live/colombia-vs-mexico-live-streaming
Moet je even op stream 8 klikken
de 0-1 bedoel jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doellijntechnologiegoaltje net voor Mexico
en dat was?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zag toevallig bij flashscore noteringen staan die ze volgens mij tegen Ivoorkust ook hadden gekregen.
Als Villalobos invalt zou dat wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe kun je daar zo over die bal maaien
zit ik naar de E'tjes te kijken?
Dat pleit inderdaad ook wel voor Ivoorkust, die verloren liever met 16-1 dan met 6-0.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de bookmakers schatten Duitsland ongeveer 5-6 goals beter in dan Ivoorkust...
En dan is Ivoorkust nu favoriet tegen Thailand, dat moet wel echt ziekelijk slecht zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |