Dat heb ik toch helemaal niet gezegd johquote:
24?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd joh. Al heb ik wel de voorkeur voor wat dichter bij mijn leeftijd ja
.
Nog dichter?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd joh. Al heb ik wel de voorkeur voor wat dichter bij mijn leeftijd ja
.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
.
Ben ook wel benieuwd.quote:
Dit is wel de slechtste schatting die iemand ooit van mij heeft gemaaktquote:
Jullie vrouwen laten ook geen kans onbenut om elkaar kapot te maken.quote:
Das dan mooi stomquote:Op maandag 8 juni 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht altijd dat LTVDK ongeveer net zo oud was als Fylax.
28quote:
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen laten ook geen kans onbenut om elkaar kapot te maken.
K zie ze ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.
Jammer, niks te roddelen voor je.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?quote:
Mooie kuiten.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Soort Freggle bij d'r enkel.
[ afbeelding ]
Oh, die mag je hebben, vind ik echt niks aan.quote:
Maar ik val over het algemeen niet op vrouwen die jonger zijn dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?
Van 20 jaar ook niet, of wel Marianne?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van 20 jaar ook niet, of wel Marianne?
Ze heeft een Snorkel op haar arm.quote:
Zal wel pijn doen als je zo boney bent.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het schip van Kapitein Ortega op mijn rug tatoeëren.
Ik denk dat die tattoonaald zo door mijn huid prikt en mijn vitale organen raakt.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen als je zo boney bent.
Zo op je longen, worden ze dan toch nog zwart.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat die tattoonaald zo door mijn huid prikt en mijn vitale organen raakt.
Niet zo jaloers doen jij.quote:
Meest vreselijke manier om dood te gaan, dat mensen dan gaan roddelen op je begrafenis of je misschien stiekem een roker was.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo op je longen, worden ze dan toch nog zwart.
Vreselijk lijkt me dat, om te moeten samen wonen met iemand. Het zweet breekt me nu al uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
verwacht niet dat ik ooit een vriendin krijg
Misschien was hij haar wiskunde leraar.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Marianne is dus gewoon een ordinaire golddigger die oude mannen met veel geld zoekt.
Young teacher the subject of schoolgirl fantasyquote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was hij haar wiskunde leraar.
Ik ben helaas niet rijkquote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
dat willen toch alle vrouwen? een rijke knappe aardige man?
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Young teacher the subject of schoolgirl fantasy
She wants him so badly, knows what she wants to be
Inside him there's longing, this girl's an open page
Book marking, she's so close now, this girl is half his age
the policequote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Young teacher the subject of schoolgirl fantasy
She wants him so badly, knows what she wants to be
Inside him there's longing, this girl's an open page
Book marking, she's so close now, this girl is half his age
Gewoon een paardenlul die kansen heeft laten liggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
> >
dood gaan aan longkanker en nog nooit gerookt hebben, dan ben je pas de lul
Hadden een soort Beatles status op een gegeven moment.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
the police
..
schijnt dat in de jaren 70 nogal veel meisjes met sting wilden trouwen
Zie nu dat ze pas 30 is, hoe jong was ze wel niet toen ze bekend werdquote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
Dat is gewoon jeugdsentiment.
Oud genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie nu dat ze pas 30 is, hoe jong was ze wel niet toen ze bekend werd.
De TT is van arjan, jij denkt dat die positief is bedoeld?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Gat erdamme. Ben nog maar net 2 dahen weg en er komen hier al optimistische TT's
Ja lekker jong.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al was ze paars.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
14quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Ik heb een hoop jeugdsentiment achter gelaten in een oude sok.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
Ik ging ooit naar Frankrijk in de hoop een eigen Alizee tegen te komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
ze kan ook goed zingen, en frans klinkt erg mooi
Haha, en dan zeg je dat ik degene ben met vooroordelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Marianne is dus gewoon een ordinaire golddigger die oude mannen met veel geld zoekt.
Ja, gewoon lekker hypocriet zijn, niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, en dan zeg je dat ik degene ben met vooroordelen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Verander het dan tenminste in, "Wollah, best leuk die leventje, jwz"
Salma Hayek?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek een oudere actrice met latina roots van ergens in de dertig. Geld is van ondergeschikt belang.
Die is al weer aardig op leeftijd aan het raken ja, alsnog een mooie vrouw voor haar leeftijdquote:
Dat kan je toch helemaal niet zien zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Best een grote, inderdaad.
Laatste aflevering Game of Thrones al gekeken?quote:
Je ziet toch tot waar hij reikt?quote:
Ja, ik vond Carice een beetje moordzuchtig deze week.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laatste aflevering Game of Thrones al gekeken?
Volgens mij is mijn tv groter.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Best een grote, inderdaad.
Nee joh gekkie.quote:
Ik moest ervoor gaan staan, terwijl ik net lag.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk zag niemand die spelfout.
Nee sorry, maar het is een hele mond vol dus?quote:
FOK! gaat erg traag, wat een lag.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moest ervoor gaan staan, terwijl ik net lag.
Ik wilde je net gaan dm'en, maar dat ga ik nu dus mooi niet meer doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Alles zo traaaaaaaaaaaaaag, smileys willen niet laden. DM doet niet
Je mag ook gewoon zeggen dat je mijn DM's niet wilt beantwoorden ipv zulke smoesjes te verzinnenquote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Alles zo traaaaaaaaaaaaaag, smileys willen niet laden. DM doet niet
Tem?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een dev'er bezig.
Ik kijk daar al een paar maanden niet meer naar.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Jinek was weer gênant met een hoofdletter gay.
Doe even normaal joh.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe iedereen een groot plezier en spreek in het echt met elkaar af.
Wat voor plezier beleven jullie daaraan dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe iedereen een groot plezier en spreek in het echt met elkaar af.
Je gaat ook niet vragen aan een kikker of hij kan loeien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wil jij stiekem met LTDVK?
Dan hebben jullie een relatie en dan worden jullie helemaal gelukkig samenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor plezier beleven jullie daaraan dan?
Je kan een kikker wel een zoen geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaat ook niet vragen aan een kikker of hij kan loeien.
Ja dat is fijn voor ons, maar daar hebben jullie toch helemaal niks aan. Misschien worden we dan wel nog kleffer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een relatie en dan worden jullie helemaal gelukkig samen
Ik zie dat veel liever dan die hele 'will they, won't they?' gimmick.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is fijn voor ons, maar daar hebben jullie toch helemaal niks aan. Misschien worden we dan wel nog kleffer.
Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Die was hier al niet meer voordat ik hier kwam.quote:
Dat heeft hij mij laatst in het park verteld inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Zoals Kingstown.
Als je brood te lang laat liggen kun je het niet meer opeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
Heeft er nog iemand een mooie metafoor?
Maar je hebt ze toch gekocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.
Maar alsnog moet je ze laten rijpen voordat het wijn wordt.quote:
Jij wel, specularium mag dat ook, maar die is nooit zo spraakzaamquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Ik heb al een room.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.
Hoe staat jouw kraan?
In mijn woordenboek wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Op een forum hoort de smiley bij een zin.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Klopt niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is een pretentieuze lul met een keyboard.
Mijn kraan kan gewoon 360 graden zodat je ook makkelijk een emmer kunt vullen zonder dat je daar mee hoeft te kloten in de gootsteenquote:
Dan komt zij je hoofd even aaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:18 schreef arjan1112 het volgende:
er stond net een reclame van centraal beheer hier
'hoe wij bij een inbraak net meer doen voor onze klanten' foto van een leuke vrouw erbij ...
hoe moet ik me dat voorstellen dan???
Als er bij me ingebroken word mag ik met haar trouwen of wat
Als je teveel forceert is het niet geloofwaardig meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben ook heel boos chagerijnig en depressief
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je teveel forceert is het niet geloofwaardig meer.
Nou, minder teleurgesteld in het leven dan normaal, pessimist dat je er bentquote:
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, minder teleurgesteld in het leven dan normaal, pessimist dat je er bent/
Schadelijk voor de gezondheid als je er te lang in aanraking mee komt dus?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.
Moet je je maar insmeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schadelijk voor de gezondheid als je er te lang in aanraking mee komt dus?
Tegen jouw straling is geen enkele factor opgewassenquote:
Ik kan dit bevestigen en ik word niet eens Marianne genoemd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.
Marijohannes.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen en ik word niet eens Marianne genoemd.
Waarom heb je zon aidsdag?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook een enorme aidsdag vandaag, ik ga gewoon de rest van de dag naar videos van baby eendjes kijken.
Om dat hij HIV heeft waarschijnlijk.quote:
Afkickverschijnselen die om de zoveel weken opspelen waardoor mijn lichaam aanvoelt als dat van een 100-jarige.quote:
Van wat ben je aan het afkicken dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen die om de zoveel weken opspelen waardoor mijn lichaam aanvoelt als dat van een 100-jarige.
Al 5 maanden echt gestopt met kalmeringspillen die ik een paar jaar gebruikte, maar ik heb het ergste al achter de rug dus dat is weer iets om blij van te worden.quote:
Hoe lang blijft dat dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al 5 maanden echt gestopt met kalmeringspillen die ik een paar jaar gebruikte, maar ik heb het ergste al achter de rug dus dat is weer iets om blij van te worden.
Dat is bij iedereen anders, kan een half jaar tot 2 jaar zijn en bij sommigen gaat het nooit echt weg.quote:
Waarom gebruikte je ze dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen anders, kan een half jaar tot 2 jaar zijn en bij sommigen gaat het nooit echt weg.
Hopelijk gaat het snel weg. Lijkt mij super irritant.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen anders, kan een half jaar tot 2 jaar zijn en bij sommigen gaat het nooit echt weg.
Voor fobieën die ik had ontwikkeld die mijn leven begonnen op te slokken. Daarna voor allerlei sociale angsten, maar toen begon het mijn lichaam te slopen en moest ik stoppen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gebruikte je ze dan?
Lijkt me trouwens niet echt fijn spulhttp://www.nu.nl/gezondhe(...)en-en-alzheimer.html
Welke fobieën?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor fobieën die ik had ontwikkeld die mijn leven begonnen op te slokken. Daarna voor allerlei sociale angsten, maar toen begon het mijn lichaam te slopen en moest ik stoppen.
Vooral onweer, dat begon echt gestoorde vormen aan te nemen dus had ik iets nodig om het onder de knie te krijgen.quote:
Onweer kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Maar als het onweerde wat deed je dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral onweer, dat begon echt gestoorde vormen aan te nemen dus had ik iets nodig om het onder de knie te krijgen.
Maar dat is toch niet iets waar je dagelijks last van hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral onweer, dat begon echt gestoorde vormen aan te nemen dus had ik iets nodig om het onder de knie te krijgen.
Mezelf opsluiten op de wc en keihard muziek in mijn oren doen en natuurlijk pillen gebruiken en alcohol drinken om de angst te verdoven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onweer kan ik mij wel iets bij voorstellen ja. Maar als het onweerde wat deed je dan?
Ik gebruikte die medicatie ook niet dagelijks, maar het werd een totale obsessie en zodra er ook maar iets van dreiging 2 weken van te voren in de kaarten stond kon je me al opvegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet iets waar je dagelijks last van hebt?
Maar als het nu onweert is er niks meer aan de hand?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt nu wel heel diep allemaal trouwens.
Maar weet je ook waar die angst vandaan komt? Ik was vroeger ook doodsbang voor onweer, vooral in een tentje op de camping in Frankrijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mezelf opsluiten op de wc en keihard muziek in mijn oren doen en natuurlijk pillen gebruiken en alcohol drinken om de angst te verdoven.
[..]
Ik gebruikte die medicatie ook niet dagelijks, maar het werd een totale obsessie en zodra er ook maar iets van dreiging 2 weken van te voren in de kaarten stond kon je me al opvegen.
Ik kan het nu wel handelen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als het nu onweert is er niks meer aan de hand?
Ik ben sowieso heel vatbaar voor angsten, zal wel iets met mijn brein te maken hebben. Al vond ik het vroeger juist heel mooi zoals jij het nu beleeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar weet je ook waar die angst vandaan komt? Ik was vroeger ook doodsbang voor onweer, vooral in een tentje op de camping in Frankrijk. Had misschien ook te maken met een storm daar een keer toen de tenten half wegvlogen en de camping half onder water stond. Maar tegenwoordig verheug ik me er gewoon op, omdat het eigenlijk gewoon een machtig mooi spektakel is.
Gelukkig heb je een hele nieuwe wereld voor me geopend wat dat betreft, bedankt nog daarvoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je dronk vroeger ook alleen Heineken.
Daar heb ik nou een fobie voor.
Vaak ontstaat een angst ook omdat je de situatie niet kunt controleren, en vaak zijn er dan maar twee oplossingen. Of de situatie controleren, of er mee leren omgaan, beiden niet gemakkelijk om te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel vatbaar voor angsten, zal wel iets met mijn brein te maken hebben. Al vond ik het vroeger juist heel mooi zoals jij het nu beleeft.
Vannacht weer over gedroomd, zeker 3 keer wakker geschrokken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegenwoordig heb je gelukkig alleen Specularium en Tem fobie.
Geen probleem, jij stond er gelukkig ook voor openquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een hele nieuwe wereld voor me geopend wat dat betreft, bedankt nog daarvoor!
Dat is wel zo ja, ik wil over alles zo veel mogelijk controle hebben. En hier mee ben je gewoon overgeleverd aan Moeder Natuur.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak ontstaat een angst ook omdat je de situatie niet kunt controleren, en vaak zijn er dan maar twee oplossingen. Of de situatie controleren, of er mee leren omgaan, beiden niet gemakkelijk om te doen natuurlijk.
Ja nu je het zegt, ik heb namelijk wel gruwelijke hoogtevrees haha. Misschien had ik toen al een speciaalbiertje op.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, jij stond er gelukkig ook voor open
Je hebt in elk geval geen hoogtevrees want die Martinitoren was appeltje eitje.
Ik heb met hoogtes altijd de drang om naar beneden te springen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, ik heb namelijk wel gruwelijke hoogtevrees haha. Misschien had ik toen al een speciaalbiertje op.
Met dingen als onweer of vliegen in een vliegtuig weet ik dat de kans op gewond raken nihil is, en het voelt ook niet apart ofzo. Ja, oké, je moet niet midden in een weiland gaan staan ofzo maar als je gewoon ergens binnen zit kan er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ik wil over alles zo veel mogelijk controle hebben. En hier mee ben je gewoon overgeleverd aan Moeder Natuur.
Misschien heb ik een kalmerend effect op jou.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, ik heb namelijk wel gruwelijke hoogtevrees haha. Misschien had ik toen al een speciaalbiertje op.
Je bent sowieso altijd overgeleverd aan Moeder Natuur, die kun je niet controleren dus heeft het weinig zin om je er tegen te verzetten. Als je dat gewoon onthoudt ben je al de helft van je angsten kwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ik wil over alles zo veel mogelijk controle hebben. En hier mee ben je gewoon overgeleverd aan Moeder Natuur.
Dat is nou precies het probleem :pquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent sowieso altijd overgeleverd aan Moeder Natuur, die kun je niet controleren dus heeft het weinig zin om je er tegen te verzetten. Als je dat gewoon onthoudt ben je al de helft van je angsten kwijt.
Het is ook meer het geluid met onweer, ik kan niet tegen harde geluiden, oudjaarsdag is ook geen lolletje verder. En Mr T. en ik zullen echt nooit in een vliegtuig stappen of bungeejumpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dingen als onweer of vliegen in een vliegtuig weet ik dat de kans op gewond raken nihil is, en het voelt ook niet apart ofzo. Ja, oké, je moet niet midden in een weiland gaan staan ofzo maar als je gewoon ergens binnen zit kan er niks gebeuren.
Iets als bungeejumpen, ik denk niet dat ik dat ooit ga doen, ik hou helemaal niet van dat gevoel.
Jij bent gewoon mijn benzo inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik een kalmerend effect op jou.
Of had je toen net een glas melk geat.
Ja dat snap ikquote:
Logisch redeneren heeft niet zoveel zin voor mij met dat soort dingen ben ik bang. Maar het is wel een feit ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent sowieso altijd overgeleverd aan Moeder Natuur, die kun je niet controleren dus heeft het weinig zin om je er tegen te verzetten. Als je dat gewoon onthoudt ben je al de helft van je angsten kwijt.
Mensen kunnen voor de raarste en uiteenlopende dingen de meest panische angsten hebben, het brein is een wonderlijk iets.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op papier denk ik ook van: daar kan je toch niet serieus mee zitten?
Maar in de praktijk kan het allemaal best eng zijn.
Misschien heeft Specularium wel kraanangst.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen kunnen voor de raarste en uiteenlopende dingen de meest panische angsten hebben, het brein is een wonderlijk iets.
Dat is ook het hele probleem natuurlijk, angsten zijn niet rationeel maar een gevoelquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Logisch redeneren heeft niet zoveel zin voor mij met dat soort dingen ben ik bang. Maar het is wel een feit ja.
Dan zouden jij en timmmmm hele goede vrienden kunnen zijn, pleit jij ook voor een hondenyolocaust?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem natuurlijk, angsten zijn niet rationeel maar een gevoel.
Zelf moet ik bijvoorbeeld echt helemaal niks van honden hebben. Toen ik nog jong was ging ik samen met mijn ouders een keer een paar dagen naar zo'n bungalowpark in Drenthe. Daar een boswandeling gemaakt en bij een pannenkoekenhuis aangekomen. Toen kwam er opeens een rottweiler op ons afgerend, hoorde schijnbaar bij die tent, maar was nog gesloten omdat het nog vroeg was. Dat beest stond te grommen en te schuimbekken, mijn vader heeft zich toen groot gemaakt en is tegen dat beest gaan schreeuwen zodat mijn moeder mijn broer en ik kon weghalen daar. Sindsdien moet ik echt niks meer van honden hebben, en zeker niet van grote, ik vertrouw die beesten gewoon niet.
Niet alle grote honden zijn hetzelfde he. Wij hebben ook een grote hond thuis, maar dat is geen waakhond zoals een Rottweiler maar een jachthond. Die zou echt nog geen vlieg kwaad doen, sterker nog hij blaft amper.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem natuurlijk, angsten zijn niet rationeel maar een gevoel.
Zelf moet ik bijvoorbeeld echt helemaal niks van honden hebben. Toen ik nog jong was ging ik samen met mijn ouders een keer een paar dagen naar zo'n bungalowpark in Drenthe. Daar een boswandeling gemaakt en bij een pannenkoekenhuis aangekomen. Toen kwam er opeens een rottweiler op ons afgerend, hoorde schijnbaar bij die tent, maar was nog gesloten omdat het nog vroeg was. Dat beest stond te grommen en te schuimbekken, mijn vader heeft zich toen groot gemaakt en is tegen dat beest gaan schreeuwen zodat mijn moeder mijn broer en ik kon weghalen daar. Sindsdien moet ik echt niks meer van honden hebben, en zeker niet van grote, ik vertrouw die beesten gewoon niet.
Nee zo erg nog niet, maar die beesten horen wel overal aangelijnd te zijn vind ik. Zeker als je in een bos loopt en zo'n beest opeens op je af komt rennen zonder dat het baasje in de buurt isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zouden jij en timmmmm hele goede vrienden kunnen zijn, pleit jij ook voor een hondenyolocaust?
Ja dat zal best, ik heb ook een baan gehad met een kantoorhond, ik kon dat beest tolereren omdat 'ie vrij rustig was. Maar als dat beest weer eens een gekke bui had en je ging bespringen, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet alle grote honden zijn hetzelfde he. Wij hebben ook een grote hond thuis, maar dat is geen waakhond zoals een Rottweiler maar een jachthond. Die zou echt nog geen vlieg kwaad doen, sterker nog hij blaft amper.
Zolang ik het baasje niet ken, en zeker als ze rondlopen, vertrouw ik die beesten gewoon voor geen meter.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik na een tijdje afwezigheid weer thuis kom kan de hond uit enthousiasme wel eens tegen mij opspringen en dan heb je wel eens een klein schaafwondje maar dat gebeurt allemaal uit liefde
Soms gaat hij ook wel eens rennen door de kamer of door de tuin, maar zelden gaat hij mensen bespringen, en zeker niet wildvreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja 2,5 jaar geleden ongeveerquote:
Wel een leuke uitkomst.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
trolololololo
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Gaan we hem ook ontmoeten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Awwww.
Onze hond zit bijna altijd aangelijnd hoor, hij is ook erg trouw maar tegelijkertijd als hij iets ruikt (lees: een kat) gaat hij daar wel achteraan.
Ik zal je eens wat filmpjes dm'en van mijn trouwe viervoeter om je te overtuigen van zijn liefheid.
okquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Nee, kwam opeens allemaal oude gifjes tegen op mijn HD.
[ afbeelding ]
Harry maakt alvast een vreugdedansje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Nee, kwam opeens allemaal oude gifjes tegen op mijn HD.
[ afbeelding ]
Party Harryquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry maakt alvast een vreugdedansje.
quote:Vrouwelijke inwoners van de Indonesische stad Banda Atjeh mogen na 23.00 uur 's avonds niet meer de deur uit. Met de avondklok wil de burgemeester het seksueel geweld tegen vrouwen verminderen. Maar critici vinden de regel discriminerend.
Burgemeester Illiza Sa'aduddin Djamal heeft de eigenaren van openbare gelegenheden verboden om laat op de avond nog vrouwen toe te laten. Het verbod geldt bijvoorbeeld voor restaurants, sportcentra en toeristische attracties. Als vrouwen daar toch naar toe willen, moeten ze hun man of een ander mannelijk familielid meenemen. Ook vrouwelijke werknemers zijn tijdens de avondklok niet langer welkom.
De nieuwe regel zit vooral de jeugd van Banda Atjeh dwars. "Op dit moment is er in de stad nog steeds een redelijk mild uitgaansverbod", zegt Azië-correspondent Michel Maas. "Veel jongeren hangen 's avonds met elkaar rond op straat, maar de sharia-politie zit ze dan wel voortdurend dwars. Die patrouilleren de hele nacht en jagen mensen de stuipen op het lijf."
Sharia
De nieuwe regel past in het beeld van een Atjeh dat steeds islamitischer wordt. Stukje bij beetje voert de lokale regering in de provincie regels en wetgeving uit de Sharia door.
In 2006 ging de nationale regering akkoord met een versie van de Sharia. Zo kon een vredesakkoord tot stand komen en kwam er een eind aan de separatistische oorlog. "Maar de stad gaat steeds verder met het doorvoeren van de islamitische wet", ziet Maas.
Saudi-Arabië
"Atjeh verandert langzaam in een soort Saudi-Arabië", zegt Maas, die de regio onlangs nog bezocht. "Je ziet er niemand meer van buiten Atjeh. Het wordt er steeds stiller en somberder. Voor vrouwen is het heel lastig om er nog een normaal leven te leiden."
Er komen steeds meer wetten bij die de vrijheid van de inwoners van de Atjeërs beperkt. Mensen die veroordeeld zijn voor gokken, overspel of het drinken van alcohol kunnen veroordeeld worden tot lijfstraffen. Homo's krijgen stokslagen als ze seks hebben met elkaar en vrouwen mogen niet meer wijdbeens op een scooter zitten. Maas: "Alleen de amazonezit mag nog. En strakke spijkerbroeken kunnen ook niet meer."
http://nos.nl/artikel/204(...)-in-banda-atjeh.html
Leuk stukje, ik denk dat ik er een topic over ga openen.quote:
Doe dat. heb ik weer wat te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk stukje, ik denk dat ik er een topic over ga openen.
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou wat meer ruggengraat willen hebben
Hoezo niet? Zijn ze agressief?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die bovenburen. Durf ze gewoon niet aan te spreken.
Misschien had ik het woordje moslims of islam in de TT moeten zetten.quote:
Voel je je dan een opdringerige zandheks?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar voel mij dan bezwaard ofzo.
Opdringerig wel. Zandheks weet ik niet. Zou ik aan je moeder moeten vragen hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voel je je dan een opdringerige zandheks?
Ik probeer dat soort dingen altijd zo lang mogelijk uit te stellen totdat ik ontplof, en dan snappen ze niet waarom ik met een keukenmes bij hun voor de deur sta.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar voel mij dan bezwaard ofzo.
Heb die gedachtes al vaak gehad iddquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort dingen altijd zo lang mogelijk uit te stellen totdat ik ontplof, en dan snappen ze niet waarom ik met een keukenmes bij hun voor de deur sta.
Jij was toch half Turks?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Opdringerig wel. Zandheks weet ik niet. Zou ik aan je moeder moeten vragen hoe dat voelt.
qftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
En terecht, mannen zijn beesten die zich niet kunnen beheersen.
Niet echt natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
En terecht, mannen zijn beesten die zich niet kunnen beheersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |