Dat heb ik toch helemaal niet gezegd johquote:
24?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd joh. Al heb ik wel de voorkeur voor wat dichter bij mijn leeftijd ja
.
Nog dichter?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet gezegd joh. Al heb ik wel de voorkeur voor wat dichter bij mijn leeftijd ja
.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
.
Ben ook wel benieuwd.quote:
Dit is wel de slechtste schatting die iemand ooit van mij heeft gemaaktquote:
Jullie vrouwen laten ook geen kans onbenut om elkaar kapot te maken.quote:
Das dan mooi stomquote:Op maandag 8 juni 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht altijd dat LTVDK ongeveer net zo oud was als Fylax.
28quote:
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen laten ook geen kans onbenut om elkaar kapot te maken.
K zie ze ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.
Jammer, niks te roddelen voor je.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas zijn er nergens foto's van een dikke Alizee.
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?quote:
Mooie kuiten.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Soort Freggle bij d'r enkel.
[ afbeelding ]
Oh, die mag je hebben, vind ik echt niks aan.quote:
Maar ik val over het algemeen niet op vrouwen die jonger zijn dan ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?
Van 20 jaar ook niet, of wel Marianne?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan is 23 te jong? Ben bijna zo oud als jij; van een leeftijdsverschil van 5 jaar merk je toch niks?
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van 20 jaar ook niet, of wel Marianne?
Ze heeft een Snorkel op haar arm.quote:
Zal wel pijn doen als je zo boney bent.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het schip van Kapitein Ortega op mijn rug tatoeëren.
Ik denk dat die tattoonaald zo door mijn huid prikt en mijn vitale organen raakt.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen als je zo boney bent.
Zo op je longen, worden ze dan toch nog zwart.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat die tattoonaald zo door mijn huid prikt en mijn vitale organen raakt.
Niet zo jaloers doen jij.quote:
Meest vreselijke manier om dood te gaan, dat mensen dan gaan roddelen op je begrafenis of je misschien stiekem een roker was.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo op je longen, worden ze dan toch nog zwart.
Vreselijk lijkt me dat, om te moeten samen wonen met iemand. Het zweet breekt me nu al uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
verwacht niet dat ik ooit een vriendin krijg
Misschien was hij haar wiskunde leraar.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Marianne is dus gewoon een ordinaire golddigger die oude mannen met veel geld zoekt.
Young teacher the subject of schoolgirl fantasyquote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was hij haar wiskunde leraar.
Ik ben helaas niet rijkquote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
dat willen toch alle vrouwen? een rijke knappe aardige man?
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Young teacher the subject of schoolgirl fantasy
She wants him so badly, knows what she wants to be
Inside him there's longing, this girl's an open page
Book marking, she's so close now, this girl is half his age
the policequote:Op maandag 8 juni 2015 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Young teacher the subject of schoolgirl fantasy
She wants him so badly, knows what she wants to be
Inside him there's longing, this girl's an open page
Book marking, she's so close now, this girl is half his age
Gewoon een paardenlul die kansen heeft laten liggen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
> >
dood gaan aan longkanker en nog nooit gerookt hebben, dan ben je pas de lul
Hadden een soort Beatles status op een gegeven moment.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
the police
..
schijnt dat in de jaren 70 nogal veel meisjes met sting wilden trouwen
Zie nu dat ze pas 30 is, hoe jong was ze wel niet toen ze bekend werdquote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
Dat is gewoon jeugdsentiment.
Oud genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie nu dat ze pas 30 is, hoe jong was ze wel niet toen ze bekend werd.
De TT is van arjan, jij denkt dat die positief is bedoeld?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Gat erdamme. Ben nog maar net 2 dahen weg en er komen hier al optimistische TT's
Ja lekker jong.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al was ze paars.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
14quote:Op maandag 8 juni 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Ik heb een hoop jeugdsentiment achter gelaten in een oude sok.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog steeds doen.
Ik ging ooit naar Frankrijk in de hoop een eigen Alizee tegen te komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef arjan1112 het volgende:
ze kan ook goed zingen, en frans klinkt erg mooi
Haha, en dan zeg je dat ik degene ben met vooroordelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Marianne is dus gewoon een ordinaire golddigger die oude mannen met veel geld zoekt.
Ja, gewoon lekker hypocriet zijn, niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2015 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, en dan zeg je dat ik degene ben met vooroordelen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Verander het dan tenminste in, "Wollah, best leuk die leventje, jwz"
Salma Hayek?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek een oudere actrice met latina roots van ergens in de dertig. Geld is van ondergeschikt belang.
Die is al weer aardig op leeftijd aan het raken ja, alsnog een mooie vrouw voor haar leeftijdquote:
Dat kan je toch helemaal niet zien zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Best een grote, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |