Dat kan je toch helemaal niet zien zo.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Best een grote, inderdaad.
Laatste aflevering Game of Thrones al gekeken?quote:
Je ziet toch tot waar hij reikt?quote:
Ja, ik vond Carice een beetje moordzuchtig deze week.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laatste aflevering Game of Thrones al gekeken?
Volgens mij is mijn tv groter.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Best een grote, inderdaad.
Nee joh gekkie.quote:
Ik moest ervoor gaan staan, terwijl ik net lag.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk zag niemand die spelfout.
Nee sorry, maar het is een hele mond vol dus?quote:
FOK! gaat erg traag, wat een lag.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moest ervoor gaan staan, terwijl ik net lag.
Ik wilde je net gaan dm'en, maar dat ga ik nu dus mooi niet meer doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Alles zo traaaaaaaaaaaaaag, smileys willen niet laden. DM doet niet
Je mag ook gewoon zeggen dat je mijn DM's niet wilt beantwoorden ipv zulke smoesjes te verzinnenquote:Op maandag 8 juni 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Alles zo traaaaaaaaaaaaaag, smileys willen niet laden. DM doet niet
Tem?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een dev'er bezig.
Ik kijk daar al een paar maanden niet meer naar.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Jinek was weer gênant met een hoofdletter gay.
Doe even normaal joh.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe iedereen een groot plezier en spreek in het echt met elkaar af.
Wat voor plezier beleven jullie daaraan dan?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe iedereen een groot plezier en spreek in het echt met elkaar af.
Je gaat ook niet vragen aan een kikker of hij kan loeien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wil jij stiekem met LTDVK?
Dan hebben jullie een relatie en dan worden jullie helemaal gelukkig samenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor plezier beleven jullie daaraan dan?
Je kan een kikker wel een zoen geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaat ook niet vragen aan een kikker of hij kan loeien.
Ja dat is fijn voor ons, maar daar hebben jullie toch helemaal niks aan. Misschien worden we dan wel nog kleffer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een relatie en dan worden jullie helemaal gelukkig samen
Ik zie dat veel liever dan die hele 'will they, won't they?' gimmick.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is fijn voor ons, maar daar hebben jullie toch helemaal niks aan. Misschien worden we dan wel nog kleffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |