Ik heb Engels en Amerikaans commentaar op Eurosport.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:14 schreef suus21 het volgende:
Marcella denkt dat elke ander speler moeite heeft met de halfcourt spin ballen van nadal, noob,
Je bedoelt 4-3*.quote:
Ja.quote:
Hij wil er zelf ook van genieten dus moest hij Nadal wel kansen geven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
WTF Djokovic, Nadal begon zo mak als een lammetje en je laat hem op zo'n manier met zulke fouten terug komen.
Moet een paar dingen regelen voor werk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:26 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
moet je mee boodschappen doen met je moeder?
Zou wel een hele grote mentale tik zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:26 schreef TheGeneral het volgende:
Gewoon op 5-4 komen en dan breaken. Niks aan de hand voor Djoko.
Wat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zou wel een hele grote mentale tik zijn
Valt wel mee. Dan begint Nadal gewoon weer vanaf nul in set 2. Doet hem weinig denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Djoka nu Nadal breakt
Ja, ook dat dat tegelijk is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef Norrage het volgende:
Ondertussen speelt murray ook
Suf die wedstrijden tegelijk....
Gewoon V -> M op PC en M -> V op SL. SL zal dan wel een beetje leeglopen, maar ach.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef Norrage het volgende:
Ondertussen speelt murray ook
Suf die wedstrijden tegelijk....
Dat bedoel ik. Je zou ze toch beide live moeten kunnen zien?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bovendien zijn de wedstrijden tegelijk, dat vind ik wel jammer
Ja, precies.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gewoon V -> M op PC en M -> V op SL. SL zal dan wel een beetje leeglopen, maar ach.
Ik plaagde je een beetje, want Norrage zei dat ook al. Heb zelf twee streams aan staan trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je zou ze toch beide live moeten kunnen zien?
Hoe zit dat, eigenlijk? Heb je een zitplaats voor 1 wedstrijd, of voor de hele dag?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gewoon V -> M op PC en M -> V op SL. SL zal dan wel een beetje leeglopen, maar ach.
Hele dag.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoe zit dat, eigenlijk? Heb je een zitplaats voor 1 wedstrijd, of voor de hele dag?
Ja, 'tuurlijk.quote:
Waarom? Zat er aan te komen, vorige punt ook al zo langquote:
Raar moment. Was echt niet nodig. Ze liepen zich beiden kapot.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef Niox het volgende:
[..]
Waarom? Zat er aan te komen, vorige punt ook al zo lang
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Op dit soort punten neemt hij altijd meer tijd. Dat is tegen de regels dus waarschuwing. Klaar.
[...]
Doen dat wel, want 20s is redelijk weinig, maar ze zitten niet op de 40 seconden of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Op dit soort punten neemt hij altijd meer tijd. Dat is tegen de regels dus waarschuwing. Klaar.
Djokovic zou na een zwaar punt ook niet over de tijd mogen gaan. Federer ook niet. En die doen dat niet.
Ja, enorm.quote:
Denk juist dat de scheidsrechter het bewust niet op setpoint deed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raar moment. Was echt niet nodig. Ze liepen zich beiden kapot.
Ik denk dat het met de forse overschrijding te maken had. Ik zit er niet met een stopwatch naast maar had echt het idee dat hij er flink overheen ging en niet zomaar 2/3 seconden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raar moment. Was echt niet nodig. Ze liepen zich beiden kapot.
Ik had jullie al gelijk gegeven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:41 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de forse overschrijding te maken had. Ik zit er niet met een stopwatch naast maar had echt het idee dat hij er flink overheen geen en niet zomaar 2/3 seconden.
No shit, 4-0 voor en zelf aan het serveren voor 5-0...quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Nadal deze set wint, zou het wel een beetje gestolen zijn wat mij betreft.
Nu weten we het wel. Laten we het nou gewoon over de wedstrijd hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:43 schreef suus21 het volgende:
Marcella is er echte van overtuigd dat ze slimme dingen zegt he..
Maar wist jij al dat nadal maar 1 wedstrijd op rg heeft verloren?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:43 schreef suus21 het volgende:
Marcella is er echte van overtuigd dat ze slimme dingen zegt he..
Nike had al Nadal + Federer, Adidas switchte voor 2011 naar Murray.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Nober het volgende:
Waarom sponsort Nike of Adidas Djokovic niet?
Vorig jaar zei ze dat Nadal 7 meter achter de baseline stond te spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar wist jij al dat nadal maar 1 wedstrijd op rg heeft verloren?
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar wist jij al dat nadal maar 1 wedstrijd op rg heeft verloren?
Nee. Was een verwijzing naar Marcella neem ik aan.quote:
32 seconden dit laatste punt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Klokt er iemand? vraag me af of die dan echt ver over de 25 seconden gaat.. als ze zo coulant zijn.
Zenuwslopend.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie in staat om hier ontspannen naar te kijken Ik niet.
Meeste punten 25 - 30 seconden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Klokt er iemand? vraag me af of die dan echt ver over de 25 seconden gaat.. als ze zo coulant zijn.
Dat heeft er niets mee te makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
No shit, 4-0 voor en zelf aan het serveren voor 5-0...
Ik heb er ook last van.quote:
Erop is 1, erover is een tweedequote:Op woensdag 3 juni 2015 16:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic kan het als geen ander verprutsen, maar is wel fenomenaal om het vervolgens weer te herstellen.
Naar Nadal Marcella?
Ja, een baan die zijn spin pakt en die ballen hoog laat opstuiten.quote:
Wat had je ook alweer gewed?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Nooit met zo veel vertrouwen zitten wedden als vandaag. Ik zie het niet meer gebeuren.
Inmiddels tachtig euro.quote:
Ook weer zoiets wat wat mij betreft volgens vastgelegde protocollen moet gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko nog boos zo te zien dat ze geen water gesproeid hebben.
Zijn er andere sporten waar de ondergrond, de teperatuur, de hoeveelheid zon enzo zo belangrijk zijn als bij tennis? Ik heb het idee van niet. En ik ken sowieso geen andere sporten waar ze op verschillende ondergronden spelen (misschien echt en kunstgras bij hockey).quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko nog boos zo te zien dat ze geen water gesproeid hebben.
O, sorry, op Djokovic.quote:
Absoluut, alleen is de vochtigheidsgraad niet overal op het veld gelijk, dus dat is nog best lastig te bepalen lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook weer zoiets wat wat mij betreft volgens vastgelegde protocollen moet gaan
Ingewikkelde sport is dit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
Absoluut, alleen is de vochtigheidsgraad niet overal op het veld gelijk, dus dat is nog best lastig te bepalen lijkt me.
Ja, lijkt me eigenlijk maar saai.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef Norrage het volgende:
Murray choket hem ook weg. Ben blij dat ik niet ook die pot kijk
Hoe bedoel je weinig strijd?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef Nober het volgende:
Toch jammer dat er weinig strijd is in de top.
Hockey idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er andere sporten waar de ondergrond, de teperatuur, de hoeveelheid zon enzo zo belangrijk zijn als bij tennis? Ik heb het idee van niet. En ik ken sowieso geen andere sporten waar ze op verschillende ondergronden spelen (misschien echt en kunstgras bij hockey).
Wat zijn waterbanen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hockey idd.
Op top niveau wordt er al lang niet meer op gras gespeeld, zelfs al nauwelijks meer op normaal kunstgras, allemaal waterbanen.
Was altijd wel grappig als een goed team uit de provincie in de poule kwam met de betere teams uit het Amsterdamse bos. Speelde dan op een veredelt weiland tegen jongens die alleen nog maar het soepelste waterveld gewend waren.
Omdat ie de verkeerde hoek kiest, simpel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal die bal op Djokovic' racket?
Tja, Federer doet het, Nadal doet het, Djoko doet het. Ze doen het allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal die bal op Djokovic' racket?
Ik zie dat de toppers zo vaak doen, vooral ook Federer. Ze zien toch wel dat de halve baan open ligt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ie de verkeerde hoek kiest, simpel.
Dacht dat hij dat juist wílde, omdat het de baan langzamer maakt.quote:Overigens heeft Nole best een punt met dat sproeien van de baan.
Kunstgras met water ipv zand als lubricatie. Is duurder, maar speelt 'gladder' en soepeler.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zijn waterbanen?
Ja, da's wel grappig. Doet me een beetje denken aan Rocky IV.
Interessante sport wat dat betreft ook tennis, met al die variabelen die invloed hebben op wie in het voordeel is.
Inderdaad. Snap het alleen niet. Ze hebben alle tijd om hem anders te slaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, Federer doet het, Nadal doet het, Djoko doet het. Ze doen het allemaal.
Djoko slaat op de racket van Djoko??quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, Federer doet het, Nadal doet het, Djoko doet het. Ze doen het allemaal.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kunstgras met water ipv zand als lubricatie. Is duurder, maar speelt 'gladder' en soepeler.
Ja, die zijn geweldig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef Oceaanbodem het volgende:
Op die dropshots heeft Djoko getraind hoor
Mee eens ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk wint Murray. Ferrer gaat kansloos eraf tegen allebei.
Een korte bal crossen is veel makkelijker dan een bal rechtdoor. Bovendien moet die dan ook veel sneller stijgen, mag hij minder snelheid hebben en daarom makkelijker af te maken voor degene aan het net.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie dat de toppers zo vaak doen, vooral ook Federer. Ze zien toch wel dat de halve baan open ligt?
[..]
Dacht dat hij dat juist wílde, omdat het de baan langzamer maakt.
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Djoko slaat op de racket van Djoko??
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:16 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
Een korte bal crossen is veel makkelijker dan een bal rechtdoor. Bovendien moet die dan ook veel sneller stijgen, mag hij minder snelheid hebben en daarom makkelijker af te maken voor degene aan het net.
Dit ja. Ik heb echt het idee dat Djokovic kan opschakelen als het moet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom voelt dit zo compleet kansloos voor Nadal? Djokovic heeft zo veel meer power dan Nadal.
Ja, dat is het inderdaad. Hij lijkt een soort powerreservoir te hebben dat hij kan aanspreken als het nodig is. Alsof hij op commando punten kan maken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb echt het idee dat Djokovic kan opschakelen als het moet.
Ja, alleen komt hij alleen naar het net als het een sitter is. Daarom is zijn percentage gewonnen punten aan het net altijd zo hoog.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef suus21 het volgende:
Nadal is altijd zo effectief aan het net dat moet hij veel vaker doen..
z'n percentage is vandaag minder dan 50%!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen komt hij alleen naar het net als het een sitter is. Daarom is zijn percentage gewonnen punten aan het net altijd zo hoog.
Da's wel historisch laag dan. Ook op SP ging er een mis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
z'n percentage is vandaag minder dan 50%!
O, zo.quote:
Geen gluten in elk geval. Veel fruit, groenten, vis - zie zijn boek Eten om te winnen. Erg leuk om te lezen trouwens.quote:
Djoko moet ze wel blijven maken, kan best omslaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom voelt dit zo compleet kansloos voor Nadal? Djokovic heeft zo veel meer power dan Nadal.
Nadal zou dat dan toch ook maar eens moeten gaan doen want bananen is zo jaren 70.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, zo.
[..]
Geen gluten in elk geval. Veel fruit, groenten, vis - zie zijn boek Eten om te winnen. Erg leuk om te lezen trouwens.
het voelt voor mij minder kansloos als alle partijen tussen federer en Nadalquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij zijn bananen nog steeds wel goed met tennis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal zou dat dan toch ook maar eens moeten gaan doen want bananen is zo jaren 70.
Dat is zo. Maar als ik niet zo voor Nadal wasm zou het ook minder kansloos voelen. Als je voor iemand bent, lijken ze kwetsbaarder te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
het voelt voor mij minder kansloos als alle partijen tussen federer en Nadal
Overloper!quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:29 schreef Anonymousz het volgende:
Heerlijke wedstrijd beter dan vorig jaar
Dit is mijn gedachte bij praktisch elke NOS commentatorquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
De NOS hoeft wat mij betreft het contract van Marcella niet te verlengen.
Die zit er al 160 jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
Idem. Echt dramatischquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is mijn gedachte bij praktisch elke NOS commentator
Hoeft niet, ze gaat met pensioen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
Ik niet.quote:
Klopt, uitgesloten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:34 schreef Nober het volgende:
Afgelopen, Nadal gaat geen drie sets winnen.
Niet zoals zij bedoelt nee. Maar Nadal lijkt niet op zijn fysieke top, en dat speelt zeker mee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Fysiek komt er nog lang niet aan te pas Marcella.
En als zoiets goed valt dan win je ook het toernooi..quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zo'n halfvolley als die Djokovic sloeg, zie je niet vaak. Maar echt prachtig.
Nja, vergeet 2013 niet, toen Djokovic in het net viel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef suus21 het volgende:
Het zit djoko wel mee, zoals altijd. Die domme smash van nadal aan het einde van de eerste set, forehand rechtdoor die net uit ging van nadal in de game waarin hij werd gebroken net en net die half volley die zelfs federer niet bewust kan slaan waardoor ie de set binnen haalt...
Ik vond hem technisch niet heel goed eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zo'n halfvolley als die Djokovic sloeg, zie je niet vaak. Maar echt prachtig.
Dat zal wellicht meespelen ja. Heb eerlijk gezegd meer het idee dat de mentaliteit er niet meer is dan dat het fysieke zo veel minder is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet zoals zij bedoelt nee. Maar Nadal lijkt niet op zijn fysieke top, en dat speelt zeker mee.
Djokovic creëert véél meer kansen. Dan heb je ook meer kans dat het eens mee zit op die punten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef suus21 het volgende:
Het zit djoko wel mee, zoals altijd. Die domme smash van nadal aan het einde van de eerste set, forehand rechtdoor die net uit ging van nadal in de game waarin hij werd gebroken net en net die half volley die zelfs federer niet bewust kan slaan waardoor ie de set binnen haalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |