Ik heb Engels en Amerikaans commentaar op Eurosport.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:14 schreef suus21 het volgende:
Marcella denkt dat elke ander speler moeite heeft met de halfcourt spin ballen van nadal, noob,
Je bedoelt 4-3*.quote:
Ja.quote:
Hij wil er zelf ook van genieten dus moest hij Nadal wel kansen geven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
WTF Djokovic, Nadal begon zo mak als een lammetje en je laat hem op zo'n manier met zulke fouten terug komen.
Moet een paar dingen regelen voor werk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:26 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
moet je mee boodschappen doen met je moeder?
Zou wel een hele grote mentale tik zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:26 schreef TheGeneral het volgende:
Gewoon op 5-4 komen en dan breaken. Niks aan de hand voor Djoko.
Wat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zou wel een hele grote mentale tik zijn
Valt wel mee. Dan begint Nadal gewoon weer vanaf nul in set 2. Doet hem weinig denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Djoka nu Nadal breakt
Ja, ook dat dat tegelijk is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef Norrage het volgende:
Ondertussen speelt murray ook
Suf die wedstrijden tegelijk....
Gewoon V -> M op PC en M -> V op SL. SL zal dan wel een beetje leeglopen, maar ach.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:29 schreef Norrage het volgende:
Ondertussen speelt murray ook
Suf die wedstrijden tegelijk....
Dat bedoel ik. Je zou ze toch beide live moeten kunnen zien?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bovendien zijn de wedstrijden tegelijk, dat vind ik wel jammer
Ja, precies.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gewoon V -> M op PC en M -> V op SL. SL zal dan wel een beetje leeglopen, maar ach.
Ik plaagde je een beetje, want Norrage zei dat ook al. Heb zelf twee streams aan staan trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je zou ze toch beide live moeten kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |