Dit is mijn gedachte bij praktisch elke NOS commentatorquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
De NOS hoeft wat mij betreft het contract van Marcella niet te verlengen.
Die zit er al 160 jaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
Idem. Echt dramatischquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is mijn gedachte bij praktisch elke NOS commentator
Hoeft niet, ze gaat met pensioen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:31 schreef Oceaanbodem het volgende:
Ik niet.quote:
Klopt, uitgesloten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:34 schreef Nober het volgende:
Afgelopen, Nadal gaat geen drie sets winnen.
Niet zoals zij bedoelt nee. Maar Nadal lijkt niet op zijn fysieke top, en dat speelt zeker mee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Fysiek komt er nog lang niet aan te pas Marcella.
En als zoiets goed valt dan win je ook het toernooi..quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zo'n halfvolley als die Djokovic sloeg, zie je niet vaak. Maar echt prachtig.
Nja, vergeet 2013 niet, toen Djokovic in het net viel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef suus21 het volgende:
Het zit djoko wel mee, zoals altijd. Die domme smash van nadal aan het einde van de eerste set, forehand rechtdoor die net uit ging van nadal in de game waarin hij werd gebroken net en net die half volley die zelfs federer niet bewust kan slaan waardoor ie de set binnen haalt...
Ik vond hem technisch niet heel goed eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zo'n halfvolley als die Djokovic sloeg, zie je niet vaak. Maar echt prachtig.
Dat zal wellicht meespelen ja. Heb eerlijk gezegd meer het idee dat de mentaliteit er niet meer is dan dat het fysieke zo veel minder is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet zoals zij bedoelt nee. Maar Nadal lijkt niet op zijn fysieke top, en dat speelt zeker mee.
Djokovic creëert véél meer kansen. Dan heb je ook meer kans dat het eens mee zit op die punten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:43 schreef suus21 het volgende:
Het zit djoko wel mee, zoals altijd. Die domme smash van nadal aan het einde van de eerste set, forehand rechtdoor die net uit ging van nadal in de game waarin hij werd gebroken net en net die half volley die zelfs federer niet bewust kan slaan waardoor ie de set binnen haalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |