Wat had je ook alweer gewed?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Nooit met zo veel vertrouwen zitten wedden als vandaag. Ik zie het niet meer gebeuren.
Inmiddels tachtig euro.quote:
Ook weer zoiets wat wat mij betreft volgens vastgelegde protocollen moet gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko nog boos zo te zien dat ze geen water gesproeid hebben.
Zijn er andere sporten waar de ondergrond, de teperatuur, de hoeveelheid zon enzo zo belangrijk zijn als bij tennis? Ik heb het idee van niet. En ik ken sowieso geen andere sporten waar ze op verschillende ondergronden spelen (misschien echt en kunstgras bij hockey).quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:04 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko nog boos zo te zien dat ze geen water gesproeid hebben.
O, sorry, op Djokovic.quote:
Absoluut, alleen is de vochtigheidsgraad niet overal op het veld gelijk, dus dat is nog best lastig te bepalen lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook weer zoiets wat wat mij betreft volgens vastgelegde protocollen moet gaan
Ingewikkelde sport is dit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
Absoluut, alleen is de vochtigheidsgraad niet overal op het veld gelijk, dus dat is nog best lastig te bepalen lijkt me.
Ja, lijkt me eigenlijk maar saai.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef Norrage het volgende:
Murray choket hem ook weg. Ben blij dat ik niet ook die pot kijk
Hoe bedoel je weinig strijd?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:09 schreef Nober het volgende:
Toch jammer dat er weinig strijd is in de top.
Hockey idd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er andere sporten waar de ondergrond, de teperatuur, de hoeveelheid zon enzo zo belangrijk zijn als bij tennis? Ik heb het idee van niet. En ik ken sowieso geen andere sporten waar ze op verschillende ondergronden spelen (misschien echt en kunstgras bij hockey).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |