Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Op dit soort punten neemt hij altijd meer tijd. Dat is tegen de regels dus waarschuwing. Klaar.
[...]
Doen dat wel, want 20s is redelijk weinig, maar ze zitten niet op de 40 seconden of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Op dit soort punten neemt hij altijd meer tijd. Dat is tegen de regels dus waarschuwing. Klaar.
Djokovic zou na een zwaar punt ook niet over de tijd mogen gaan. Federer ook niet. En die doen dat niet.
Ja, enorm.quote:
Denk juist dat de scheidsrechter het bewust niet op setpoint deed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raar moment. Was echt niet nodig. Ze liepen zich beiden kapot.
Ik denk dat het met de forse overschrijding te maken had. Ik zit er niet met een stopwatch naast maar had echt het idee dat hij er flink overheen ging en niet zomaar 2/3 seconden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raar moment. Was echt niet nodig. Ze liepen zich beiden kapot.
Ik had jullie al gelijk gegeven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:41 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de forse overschrijding te maken had. Ik zit er niet met een stopwatch naast maar had echt het idee dat hij er flink overheen geen en niet zomaar 2/3 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |