Ja, klopt. De afgelopen twee dagen zijn de eerste waarop ik its heb gewonnen. Ik verlies heel het toernooi al alles. Morgen ga ik veel inzetten op Djokovic. Heb veertig euro op hem ingezet (voormij is dat veel want ik wed altijd maar met een paar euro per wedstrijd op hoge odds) en dat wordt nog meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
Qua bets was dit wel echt een briljante dag! Beter kan eigenlijk niet
Rond 15.45 u. (Serrani begint om 14.00 u. en het is meteen daarna).quote:
Tnx man!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rond 15.45 u. (Serrani begint om 14.00 u. en het is meteen daarna).
Lekker man, heel goed bezig! Bij mij gaat het dit hele toernooi al heel erg goed qua bets. Het stroomt binnenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. De afgelopen twee dagen zijn de eerste waarop ik its heb gewonnen. Ik verlies heel het toernooi al alles. Morgen ga ik veel inzetten op Djokovic. Heb veertig euro op hem ingezet (voormij is dat veel want ik wed altijd maar met een paar euro per wedstrijd op hoge odds) en dat wordt nog meer.
Graag gedaan!quote:
Bij mij was het allemaal verlies, behalve vandaag. Ben benieuwd wat het morgen wordt. Een overwinning van Nadal is me veel geld waard. Heb liever dat Nadal wint dan dat ik 1.500 euro contant krijg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker man, heel goed bezig! Bij mij gaat het dit hele toernooi al heel erg goed qua bets. Het stroomt binnen.
Had vandaag Tsonga (3.75) win, Wawrinka (2.90) win, Rojer dubbel (2.30) win, Safarova (1.90) win. En ik had ook nog Tsonga en Wawrinka in een combi gezet (apart en combi dus). En dat waren ook gelijk al mn tennis bets voor vandaag
Weet t zo niet uit mn hoofd, maar de odd van Nadal is ook erg sterk toch? Denk wel dat die bet mn geld waard is, al is Djokovic natuurlijk wel de favoriet. Maar odd-wise lijkt het me geen slechte keuze om je geld op Nadal te zetten. Heb net al gezien dat de odds bij Murray en Ferrer echt heel erg slecht zijn. Hoorde dat het 2.50 voor Ferrer is en 1.50 voor Andy.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Bij mij was het allemaal verlies, behalve vandaag. Ben benieuwd wat het morgen wordt. Een overwinning van Nadal is me veel geld waard. Heb liever dat Nadal wint dan dat ik 1.500 euro contant krijg.
quote:"Heel veel dingen gingen vandaag niet goed, maar dat kwam vooral omdat Stan een ongelooflijk hoog niveau vertoonde. Zijn forehand, backhand en service waren top op de cruciale momenten", zwaaide Federer alle lof naar zijn tegenstander Wawrinka.
Federer baalde vooral van de weersomstandigheden. Het waaide hard in Parijs. "Het was zwaar. Ik had graag meer willen laten zien, maar het mocht niet zo zijn. Dat maakt het niveau van Wawrinka nog indrukwekkender."
''het waaide zo hard'' is een verkapt excuus voor zn nederlaag. En dat hij dan zegt dat dat het niveau van Wawa alleen maar indrukwekkender maakt is omdat hij zich bedenkt dat hij geen excuses wilt opnoemen voordat iedereen zn woorden onder een vergrootglas legt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Speciaal voor Norrage had Federer alleen maar complimenten voor Wawrinka vandaag
[..]
Nee, klopt, maar geld op Djokovic zetten is een soort emotionele compensatie voor het geval Djokovic wint.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weet t zo niet uit mn hoofd, maar de odd van Nadal is ook erg sterk toch? Denk wel dat die bet mn geld waard is, al is Djokovic natuurlijk wel de favoriet. Maar odd-wise lijkt het me geen slechte keuze om je geld op Nadal te zetten. [...]
Zo kun je ook het uitleggen natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''het waaide zo hard'' is een verkapt excuus voor zn nederlaag. En dat hij dan zegt dat dat het niveau van Wawa alleen maar indrukwekkender maakt is omdat hij zich bedenkt dat hij geen excuses wilt opnoemen voordat iedereen zn woorden onder een vergrootglas legt.
Haha dat is waar, maar zn odd is gewoon te slechtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar geld op Djokovic zetten is een soort emotionele compensatie voor het geval Djokovic wint.
Ik!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Wie wil er nou dat Nadal wint. Hij heeft er al 9, gun een ander ook wat
Het waaide ook hard. Dat was duidelijk zichtbaar. Verder zegt ie alleen maar dat dat lastige omstandigheden zijn om je beste tennis bij naar boven te halen, maar dat daar bij Wawrinka - zoals ook iedereen kon zien - weinig van te merken was. Kortom; het is gewoon een compliment naar hem toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
''het waaide zo hard'' is een verkapt excuus voor zn nederlaag. En dat hij dan zegt dat dat het niveau van Wawa alleen maar indrukwekkender maakt is omdat hij zich bedenkt dat hij geen excuses wilt opnoemen voordat iedereen zn woorden onder een vergrootglas legt.
Nee hoor, voor mij is Federer een hele sportieve vent. Zou niet weten waarom sommige mensen hem arrogant of onsportief vinden. Natuurlijk zal hij heel erg balen, zolang je voor de camera maar een beetje geloofwaardig overkomtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het waaide ook hard. Dat was duidelijk zichtbaar. Verder zegt ie alleen maar dat dat lastige omstandigheden zijn om je beste tennis bij naar boven te halen, maar dat daar bij Wawrinka - zoals ook iedereen kon zien - weinig van te merken was. Kortom; het is gewoon een compliment naar hem toe.
Ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:00 schreef Thomas-sama het volgende:
Wie wil er nou dat Nadal wint. Hij heeft er al 9, gun een ander ook wat
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij is Federer een hele sportieve vent. Zou niet weten waarom sommige mensen hem arrogant of onsportief vinden. Natuurlijk zal hij heel erg balen, zolang je voor de camera maar een beetje geloofwaardig overkomt
Ik denk dat julie een keer college moeten krijgen van Norrage.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik begrijp al dat gelul over dat ie zo onsportief zou zijn niet.
Volgens mij heeft ie nog nooit moedwillig een ander willen benadelen.
Hij verliest gewoon niet graag. Maar dat geldt voor al die lui. Anders kom je er ook niet.
Dat, plus dat hij zelden tot nooit een tegenstander complimenteert met een mooie bal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik denk dat het een beetje komt door die Edberg awards.
Ik vind hem ook niet onsportief, maar zeker ook niet 300 Edberg awards sportief. Hij is meestal redelijk neutraal businesslike op de baan en zijn uitschietertjes, die bijna iedereen heeft zijn zeer zeldzaam. Op zich lang niet slecht. Af en toe wat bitchy na afloop, ook geen ramp.
Maar kleine dingetjes als een punt geven dat verdiend is, of een hartelijke handdruk na een wedstrijd die hij verliest doet hij eigenlijk nooit en dat zijn het soort dingen die ik eigenlijk verwacht van de top van sportiviteit.
Het gekke vind ik dat kennelijk vrijwel iedereen, ook de spelers, hem het sportiefst vinden en dat begrijp ik echt niet.quote:Ik heb geen problemen met Federers gedrag, maar zou gewoon graag eens een andere speler die het meer verdiend die award zien winnen.
Goede kans dat Djoko fysiek en mentaal helemaal gesloopt is als hij van Nadal wint. En dan krijgt hij het nog zwaar tegen Murray/Ferrer en Wawrinka/Tsongaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:02 schreef TennispeRFect het volgende:
Het zou fantastisch zijn als Djoko van Rafa wint en vervolgens Ferrer hier de titel pakt.
Zo overbodig en zoiets heeft ook weinig te maken met sportiviteit wat mij betreft. Net als verontschuldigingen bij een gunstige netrand of framebal die goed uitpakt, iets wat ook net zo vaak ongunstig uitpakt op de lange termijn. Een felicitatie/goede handdruk na de wedstrijd is iets dat er wel bijhoort, respect hebben voor je tegenstanders (alhoewel het bijvoorbeeld in een persconferentie echt niet altijd complimenteus hoeft te zijn als er geen aanleiding toe is). Sportiviteit moet je wat mij ook vooral zoeken in dingen als het naleven van de regels (ook al wordt er nauwelijks gehandhaafd), (sociaal) gedrag buiten de baan en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat, plus dat hij zelden tot nooit een tegenstander complimenteert met een mooie bal.
[..]
Het gekke vind ik dat kennelijk vrijwel iedereen, ook de spelers, hem het sportiefst vinden en dat begrijp ik echt niet.
Die blazer op Wimbledon was echtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:35 schreef TennispeRFect het volgende:
Nole is een leuke clown, Rafa is onverstaanbaar en Murray is Murray. Federer spreekt duits, engels en frans vloeiend en verschijnt in een customized blazer op het Center Court. Ze noemen het sportiviteitprijs maar likeability-prijs zou meer de lading dekken. Verder is op uitzonderingen na de hele top 50 wel sportief want tennis is hun leven.
Tsonga is toch niet zo'n verrassing?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:05 schreef Norrage het volgende:
Lekker doei Fedje
Wawa & Tsongawie had dat gedacht van Tsonga Jezus
Ik vind Tsonga serieus een 10x zo grote verrassing dan Wawaquote:Op woensdag 3 juni 2015 00:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tsonga is toch niet zo'n verrassing?
Vind ik Wawa nog verrassender
ik vind het dit keer wel jammer, voor verloop vh toernooi vooral.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:05 schreef Norrage het volgende:
Lekker doei Fedje
Wawa & Tsongawie had dat gedacht van Tsonga Jezus
Voor de bookmakers was Tsonga een veel grotere verrassing dan Wawa iig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tsonga is toch niet zo'n verrassing?
Vind ik Wawa nog verrassender
Mwah, dat moet met een korrel zout genomen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor de bookmakers was Tsonga een veel grotere verrassing dan Wawa iig.
Verschil is groot, en het is lekker dat Tsonga even 2 dagen rust heeft nu. Dus wellicht is dit wel een bet waard, maar ik denk wel dat Wawrinka hem paktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
Odds Wawrinka - Tsonga 1.50 - 2.75 ongeveer, vind ik wel een erg groot verschil
Nadal gaat er echt niet met 3-0 in sets af.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:41 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik ben al zenuwachtig
Laat Nole maar gewoon in 3 sets Rafa eraf knallen...wat eigenlijk tamelijk binnen de verwachting ligt....maar Rafa op RG
Zou toch wat zijn als beide spelers op hetzelfde moment geblesseerd raken en opgeven. Zou toch lekker zijn voor Ferrer of Murray.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baan is rechthoekig, tribunes zitten vol, het is kop of munt
Waarom is dat slecht dan? Ik geef Ferrer best een goede kans tegen Murray, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Heb net al gezien dat de odds bij Murray en Ferrer echt heel erg slecht zijn. Hoorde dat het 2.50 voor Ferrer is en 1.50 voor Andy.
Ferrer is natuurlijk een gravel speler, maar Murray is echt in goede doen. ik geef Ferrer misschien 25 procent kans. En tja, dan vind ik de odd toch te zwak. Maar misschien loopt de wedstrijd deze keer heel anders dan ik denk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waarom is dat slecht dan? Ik geef Ferrer best een goede kans tegen Murray, eigenlijk.
Ik schat Ferrer toch echt iets hoger in. Zeker op RG. Ik neig eerder naar 60 - 40.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is natuurlijk een gravel speler, maar Murray is echt in goede doen. ik geef Ferrer misschien 25 procent kans. En tja, dan vind ik de odd toch te zwak. Maar misschien loopt de wedstrijd deze keer heel anders dan ik denk.
Eensquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:00 schreef Norrage het volgende:
Murray was er paar jaar terug dichtbij tegen Ferrer, en toen was Ferrer beter, en Murray slechter. Maar deze pot is wel echt een toss up, mijn hemel. Heb echt geen idee bij beide wedstrijden vandaag. Mijn gevoel zegt Djoko en Murray, maar denk dat het Rafa en Ferrer worden.
Misschien heb je gelijk, maar vind Ferrer dit toernooi niet sterk overkomen. Ondanks dat hij wel makkelijk van Cilic won. Maar we gaan het zien. Weet nog niet of ik op hem inzet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik schat Ferrer toch echt iets hoger in. Zeker op RG. Ik neig eerder naar 60 - 40.
Djoko vs Murray natuurlijk, mijn 2 favo spelersquote:
Ik hoop op Djoko vs Ferrerquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko vs Murray natuurlijk, mijn 2 favo spelers
En dan zou ik willen dat Murray eens wint van Djoko....maar Djoko moet die RG echt eens pakken
Dat wordt pas zwaar voor mij als dat de halve finale wordt![]()
Zou natuurlijk leuk zijn. Deze beste man is helemaal volgespoten en hoop dat Rafa ook daar gehakt van kan maken.quote:
dat niet dagelijks doen op je demi schuurs-collectiequote:Op woensdag 3 juni 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet twee weken zaad gespaard hebben om het vandaag te lozen op de flatscreen
Ben je al een dag te laat meequote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
holyshit de odds, 1.36 djoko, 3.20 nadal
brb salaris mei op nadal zetten
Nadal kan er dan ook niets van.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
van uytvanck live op tv ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet twee weken zaad gespaard hebben om het vandaag te lozen op de flatscreen
Het stond zelfs op 3.60, geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
Denk het niet eigenlijk, ze speelt goed en WIlliams speelde af en toe matig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op 3.60, geloof ik.
Zag net deze: Williams - Errani: 1.08 - 8.00 ... Is het echt zo hopeloos voor Errani?
Ja idd, bij een 2-0 stand van djoko in games al denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je makkelijker winst kan maken bij die partij tijdens live-betten, tenzij Djoko Nadal vanaf het begin helemaal wegspeelt, maar daar ga ik niet vanuit.
Denk het wel ja, het speltype van Errani ligt Williams perfect.. Al is 1.08 wel heel laag.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zag net deze: Williams - Errani: 1.08 - 8.00 ... Is het echt zo hopeloos voor Errani?
Het is nog 3.60 bij marathon bet ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wel heel laag ja, bij de Fed Cup maakt Errani het haar wel lastig op gravel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het wel ja, het speltype van Errani ligt Williams perfect.. Al is 1.08 wel heel laag.
Ja, dat was wel de laatste ontmoeting, zie ik. Maar verder is het toch vrij hopeloos:quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel heel laag ja, bij de Fed Cup maakt Errani het haar wel lastig op gravel.
Oh, dat mag wel een verrassing heten. Zonde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:06 schreef Max23 het volgende:
Hingis uitgeschakeld in de damesdubbel
5-7 2-6
Avg first serve speed ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Wel een mooi statistiekje:
Aces dit seizoen:
Williams: 218
Errani: 2
2 aces. Dat is wel heel sneu.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Aces dit seizoen:
Ana alsjeblieft niet zegquote:
okéquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:34 schreef Max23 het volgende:
Die service van Errani is echt te zwak om mee te komen met Errani.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:34 schreef Max23 het volgende:
Die service van Errani is echt te zwak om mee te komen met ErraniWilliams.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:34 schreef Max23 het volgende:
Die service van Errani is echt te zwak om mee te komen met Errani.
MADquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
En zoiets haalt een halvekwartfinale.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTA
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En ze krijgen ook nog hetzelfde aan prijzengeld!
DOUBLE MAD!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:22 schreef DO2 het volgende:
Will Errani make an ace in her QF against Williams? No: 1.02 Yes: 215.00
Het is meer dat Errani echt geen klote van kanquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:02 schreef suus21 het volgende:
Wat is williams toch altijd goed tegen die echte gravelruksters..
Nee hoor. Serena is gewoon écht goed tegen die duwers. Speelsters als Woz hebben ook gewoon 0% kans tegen haar. Ze speelt het zo beheerst en slim.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is meer dat Errani echt geen klote van kan
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Aces dit seizoen:
Nee niet zo als Williams, ze was gewoon heel goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand die stefi graf heeft zien tennisen hier? was dat ook een soort van man, en anders hoe kon zij zo domineren?
Andere tijden. Maar haar voornaamste kracht was een splijtende forehand waarmee ze vele directe winners sloeg en/of iedereen in de verdediging drukte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand die stefi graf heeft zien tennisen hier? was dat ook een soort van man, en anders hoe kon zij zo domineren?
Vooral solide speelster volgens mij. Maakte weinig onnodige fouten. Absoluut geen power speelster.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Nee, helemaal geen soort van man. Ze kon heel goed domineren. Ze had vooral ook een hele agressieve slicebackhand. En haar forehand was enorm goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Dat is alweer 22 jaar geleden bedacht ik me gisteren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vooral solide speelster volgens mij. Maakte weinig onnodige fouten. Absoluut geen power speelster.
Plus zij speelde in een tijd waarin de competitie een stuk zwakker was. Er waren nauwelijks oostblok dames en haar grootste concurrente (Seles) werd neergestoken.
Dat zou ik wel humor vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:24 schreef IbanMayo het volgende:
In b4 NOS kiest Uytvanck - Bacsinszky ipv Rafole
Nauwelijks concurrentie; sanchez, sabatini, hingis, davenport, navratilova, capriati, evert etc...quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vooral solide speelster volgens mij. Maakte weinig onnodige fouten. Absoluut geen power speelster.
Plus zij speelde in een tijd waarin de competitie een stuk zwakker was. Er waren nauwelijks oostblok dames en haar grootste concurrente (Seles) werd neergestoken.
Was een mooie tijd. Zo veel variatie. Novotna was er ook nog en Davenport wel iets later.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
Nauwelijks concurrentie; sanchez, sabatini, hingis, davenport, navratilova, capriati, evert etc...
toen vrouwen nog niet kreunden....tijdens het tennis danquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was een mooie tijd. Zo veel variatie. Novotna was er ook nog en Davenport wel iets later.
Hingis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
Nauwelijks concurrentie; sanchez, sabatini, hingis, davenport, navratilova, capriati, evert etc...
Precies. Seles was daar wel vrij goed in trouwens - volgens mij begon zij ermee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
toen vrouwen nog niet kreunden....tijdens het tennis dan
Is toch niet raar? De Belg doet dat ook.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:24 schreef IbanMayo het volgende:
In b4 NOS kiest Uytvanck - Bacsinszky ipv Rafole
Ja kloptquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies. Seles was daar wel vrij goed in trouwens - volgens mij begon zij ermee.
Goede grapquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch niet raar? De Belg doet dat ook.
Ja, het ging vaker over haar gekreun dan over haar tennis, destijds. Nu kijkt niemand er meer van op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies. Seles was daar wel vrij goed in trouwens - volgens mij begon zij ermee.
xdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch niet raar? De Belg doet dat ook.
Als je dat gelooft zou ik ergens gaan wedden, moeten goede odds zijn dat nadal maar 3 games pakt tegen djokoquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef Nober het volgende:
Nadal verliest zelfs van Fognini, Murray en Wawrinka op gravel, makkelijke zege dus voor Djokovic, 6-2, 6-1, 6-0.
Dit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:36 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Als je dat gelooft zou ik ergens gaan wedden, moeten goede odds zijn dat nadal maar 3 games pakt tegen djoko
Ik hoop het, ook al heb ik inmiddels zeventig euro ingezet op Djokovic.quote:
Dat denk ik ook. Heb daar net op ingezet, en op winst van de partij en op winst van de eerste set (allemaal door Djokovic).quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop het, ook al heb ik inmiddels zeventig euro ingezet op Djokovic.
Ik moet veel meer inzetten wil ik voldoende emotionele compensatie hebben voor een overwinning van Djokovic.quote:
Ik twijfel of ik nu ¤100,- op nadal zet, of de 1e set afwacht (als djoko die wint alsnog op nadal)quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dan zou ik de eerste set afwachten. Nadal is meer een slow starter dan Djokovic.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu ¤100,- op nadal zet, of de 1e set afwacht (als djoko die wint alsnog op nadal)
"Meester, hij was het!"quote:
quote:
wat kinderachtig godverdommequote:
Oja, de Ret. periode van Chokovicquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:44 schreef Nober het volgende:
De eerste Grand Slam ontmoeting was ook in de kwartfinale van Roland Garros in 2006 (6-4, 6-4, ret.), daarna speelde ze nooit meer een kwartfinale in GS tegen elkaar tot vandaag.
Djokovic is statistisch de meest succesvolle speler ooit als hij de eerste set wint, dat je maar gewaarschuwd bent.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu ¤100,- op nadal zet, of de 1e set afwacht (als djoko die wint alsnog op nadal)
Nu al de broek uit hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broekje is uit, ben er klaar voor![]()
![]()
ES met Engels commentaar.quote:
Ik ook.quote:
yoloquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic is statistisch de meest succesvolle speler ooit als hij de eerste set wint, dat je maar gewaarschuwd bent.
ojeequote:
Van een dopingzondaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Wisten jullie al dat nadal maar 1 partij heeft verloren op rg?
4,70 op Unibetquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:51 schreef DaveDave09 het volgende:
De odd is nu al 4.00 voor nadal lol, en nu 4.75
Haha, ja, was al bekend: hij is 70-1 en na vandaag 70-2.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hoop dat Marcella het nog een keer op 15 kan melden vandaag.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat is een yolobet? Ik weet wat yolo is maar niet wat een yolobet is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:53 schreef DaveDave09 het volgende:
De vraag is: nu op 5.50 yolobet van 100 op nadal, of wachten tot hij de set heeft gewonnen of mischien komt nadal al..
Ik hoop dat ze nog een keertje zegt dat djokovic een carreer slam kan voltooien dit toernooiquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:53 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marcella het nog een keer op 15 kan melden vandaag.
Niet het begin wat ik verwacht had overigens.
Dopage.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef Oceaanbodem het volgende:
Toch ziek hoe die Nadal altijd zweet. Staan nog geen 5 minuten te spelen en het loopt al in een straaltje van zn neus
quote:
Zolang die gefocust blijft en niet te nonchalant wordt..quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat Djokovic dit heel dik in drie sets wint.
Ik heb 100 op nadal gezet..quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ja, precies, één break van Nadal in set 2 en het ligt zo goed als open.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:02 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Absurd.. ze kunnen er wel van uit gaan dat het 1-0 in sets is maar toch.
Of niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
![]()
Eerste bagel tegen Nadal maken.
Klopt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Die dropshots zijn wel extreem slecht van rafa
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2015 16:13 schreef suus21 het volgende:
Wat geeft marcella toch lekker veel nuttige info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |