MADquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
En zoiets haalt een halvekwartfinale.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTA
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:46 schreef Nober het volgende:
[..]
En ze krijgen ook nog hetzelfde aan prijzengeld!
DOUBLE MAD!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:22 schreef DO2 het volgende:
Will Errani make an ace in her QF against Williams? No: 1.02 Yes: 215.00
Het is meer dat Errani echt geen klote van kanquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:02 schreef suus21 het volgende:
Wat is williams toch altijd goed tegen die echte gravelruksters..
Nee hoor. Serena is gewoon écht goed tegen die duwers. Speelsters als Woz hebben ook gewoon 0% kans tegen haar. Ze speelt het zo beheerst en slim.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is meer dat Errani echt geen klote van kan
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Wel een mooi statistiekje:
Aces dit seizoen:
Williams: 218
Errani: 2
Nee niet zo als Williams, ze was gewoon heel goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand die stefi graf heeft zien tennisen hier? was dat ook een soort van man, en anders hoe kon zij zo domineren?
Andere tijden. Maar haar voornaamste kracht was een splijtende forehand waarmee ze vele directe winners sloeg en/of iedereen in de verdediging drukte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand die stefi graf heeft zien tennisen hier? was dat ook een soort van man, en anders hoe kon zij zo domineren?
Vooral solide speelster volgens mij. Maakte weinig onnodige fouten. Absoluut geen power speelster.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Nee, helemaal geen soort van man. Ze kon heel goed domineren. Ze had vooral ook een hele agressieve slicebackhand. En haar forehand was enorm goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Dat is alweer 22 jaar geleden bedacht ik me gisteren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vooral solide speelster volgens mij. Maakte weinig onnodige fouten. Absoluut geen power speelster.
Plus zij speelde in een tijd waarin de competitie een stuk zwakker was. Er waren nauwelijks oostblok dames en haar grootste concurrente (Seles) werd neergestoken.
Dat zou ik wel humor vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:24 schreef IbanMayo het volgende:
In b4 NOS kiest Uytvanck - Bacsinszky ipv Rafole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |