Eensquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:00 schreef Norrage het volgende:
Murray was er paar jaar terug dichtbij tegen Ferrer, en toen was Ferrer beter, en Murray slechter. Maar deze pot is wel echt een toss up, mijn hemel. Heb echt geen idee bij beide wedstrijden vandaag. Mijn gevoel zegt Djoko en Murray, maar denk dat het Rafa en Ferrer worden.
Misschien heb je gelijk, maar vind Ferrer dit toernooi niet sterk overkomen. Ondanks dat hij wel makkelijk van Cilic won. Maar we gaan het zien. Weet nog niet of ik op hem inzet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik schat Ferrer toch echt iets hoger in. Zeker op RG. Ik neig eerder naar 60 - 40.
Djoko vs Murray natuurlijk, mijn 2 favo spelersquote:
Ik hoop op Djoko vs Ferrerquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko vs Murray natuurlijk, mijn 2 favo spelers
En dan zou ik willen dat Murray eens wint van Djoko....maar Djoko moet die RG echt eens pakken
Dat wordt pas zwaar voor mij als dat de halve finale wordt![]()
Zou natuurlijk leuk zijn. Deze beste man is helemaal volgespoten en hoop dat Rafa ook daar gehakt van kan maken.quote:
dat niet dagelijks doen op je demi schuurs-collectiequote:Op woensdag 3 juni 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet twee weken zaad gespaard hebben om het vandaag te lozen op de flatscreen
Ben je al een dag te laat meequote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
holyshit de odds, 1.36 djoko, 3.20 nadal
brb salaris mei op nadal zetten
Nadal kan er dan ook niets van.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
van uytvanck live op tv ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die niet twee weken zaad gespaard hebben om het vandaag te lozen op de flatscreen
Het stond zelfs op 3.60, geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:22 schreef DaveDave09 het volgende:
Denk het niet eigenlijk, ze speelt goed en WIlliams speelde af en toe matig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het stond zelfs op 3.60, geloof ik.
Zag net deze: Williams - Errani: 1.08 - 8.00 ... Is het echt zo hopeloos voor Errani?
Ja idd, bij een 2-0 stand van djoko in games al denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:27 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je makkelijker winst kan maken bij die partij tijdens live-betten, tenzij Djoko Nadal vanaf het begin helemaal wegspeelt, maar daar ga ik niet vanuit.
Denk het wel ja, het speltype van Errani ligt Williams perfect.. Al is 1.08 wel heel laag.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zag net deze: Williams - Errani: 1.08 - 8.00 ... Is het echt zo hopeloos voor Errani?
Het is nog 3.60 bij marathon bet ja.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wel heel laag ja, bij de Fed Cup maakt Errani het haar wel lastig op gravel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk het wel ja, het speltype van Errani ligt Williams perfect.. Al is 1.08 wel heel laag.
Ja, dat was wel de laatste ontmoeting, zie ik. Maar verder is het toch vrij hopeloos:quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel heel laag ja, bij de Fed Cup maakt Errani het haar wel lastig op gravel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |