Tsonga is toch niet zo'n verrassing?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:05 schreef Norrage het volgende:
Lekker doei Fedje
Wawa & Tsongawie had dat gedacht van Tsonga Jezus
Ik vind Tsonga serieus een 10x zo grote verrassing dan Wawaquote:Op woensdag 3 juni 2015 00:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tsonga is toch niet zo'n verrassing?
Vind ik Wawa nog verrassender
ik vind het dit keer wel jammer, voor verloop vh toernooi vooral.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:05 schreef Norrage het volgende:
Lekker doei Fedje
Wawa & Tsongawie had dat gedacht van Tsonga Jezus
Voor de bookmakers was Tsonga een veel grotere verrassing dan Wawa iig.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tsonga is toch niet zo'n verrassing?
Vind ik Wawa nog verrassender
Mwah, dat moet met een korrel zout genomen wordenquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor de bookmakers was Tsonga een veel grotere verrassing dan Wawa iig.
Verschil is groot, en het is lekker dat Tsonga even 2 dagen rust heeft nu. Dus wellicht is dit wel een bet waard, maar ik denk wel dat Wawrinka hem paktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
Odds Wawrinka - Tsonga 1.50 - 2.75 ongeveer, vind ik wel een erg groot verschil
Nadal gaat er echt niet met 3-0 in sets af.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:41 schreef Norrage het volgende:
Man man, ik ben al zenuwachtig
Laat Nole maar gewoon in 3 sets Rafa eraf knallen...wat eigenlijk tamelijk binnen de verwachting ligt....maar Rafa op RG
Zou toch wat zijn als beide spelers op hetzelfde moment geblesseerd raken en opgeven. Zou toch lekker zijn voor Ferrer of Murray.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baan is rechthoekig, tribunes zitten vol, het is kop of munt
Waarom is dat slecht dan? Ik geef Ferrer best een goede kans tegen Murray, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Heb net al gezien dat de odds bij Murray en Ferrer echt heel erg slecht zijn. Hoorde dat het 2.50 voor Ferrer is en 1.50 voor Andy.
Ferrer is natuurlijk een gravel speler, maar Murray is echt in goede doen. ik geef Ferrer misschien 25 procent kans. En tja, dan vind ik de odd toch te zwak. Maar misschien loopt de wedstrijd deze keer heel anders dan ik denk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waarom is dat slecht dan? Ik geef Ferrer best een goede kans tegen Murray, eigenlijk.
Ik schat Ferrer toch echt iets hoger in. Zeker op RG. Ik neig eerder naar 60 - 40.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is natuurlijk een gravel speler, maar Murray is echt in goede doen. ik geef Ferrer misschien 25 procent kans. En tja, dan vind ik de odd toch te zwak. Maar misschien loopt de wedstrijd deze keer heel anders dan ik denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |