Check.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Och, het kan erger. Gisteren avond op games.fok een bericht over een nieuw spel, en een trailer erbij. Zat er reclame voor de reclame
Andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
Mag er nog iemand blijven?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
The very definition of in expandable personnel.quote:
Slapen doe je maar als je dood bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg gisteravond om elf uur een klein opdrachtje, begint ze nu al te vragen waar het blijft. Hallo, ik probeer deze week even kantoortijden aan te houden![]()
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
Ik ook, maar dan gaan de collega's zo raar kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Van een duur extern bedrijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.
Slapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.quote:
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet gewordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Fok soms he
WGR / Lastig gevallen in de trein, strafbaar?
Je hoeft er niet veel voor te kunnen dus perfect voor mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.
Meer tijd en geld voor bier voor jou, en het bedrijf is van jou en je collega's af. Ik zie alleen maar winnaars.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te kunnen dus perfect voor mij.
Ach, over een uurtje zit iedereen weer aan de koffie.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
De revolutie is begonnen!
Mja ok, ws. wel. En ondertussen bloed FOK dood.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, over een uurtje zit iedereen weer aan de koffie.
Ik kom al jaren semibewust niet meer buiten bepaalde topics. De lol is er wel af. Wat een niveauquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, ws. wel. En ondertussen bloed FOK dood.
Waar moet ik dan naartoe overdagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dezelfde standaard kutreacties overal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom al jaren semibewust niet meer buiten bepaalde topics. De lol is er wel af. Wat een niveau
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof het vroeger anders wasquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
De revolutie is begonnen!
Wel iets.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof het vroeger anders was
Tegenwoordig heb je geen FP meer nodig, tong80 post het wel op het forumquote:
Ik open geen tong80 topicsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je geen FP meer nodig, tong80 post het wel op het forum
Ah jaquote:
Tja, wat dat betreft is het niet meer wat het ooit geweest is. Niet alle vernieuwing is een vooruitgang op Fok!.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja
nieuws op de FP is dan ook of een kopie van andere sites, of djeez, of danny. Die had zondag de top 3 best bekeken berichten, allemaal zo polariserend als de nete.
10 jaar geleden had hij een maandban gekregen als hij die taal bezigde als gebruikerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft is het niet meer wat het ooit geweest is. Niet alle vernieuwing is een vooruitgang op Fok!.
Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 jaar geleden had hij een maandban gekregen als hij die taal bezigde als gebruiker
Zulke users? Danny zelf!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ook
Ja ok, dat was ooit grappig. Ooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook dat i.d.d., ik doelde ook op Djeez en tong80 b.v.
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn nabestaanden weten niet dat ik op FOK! zit. En dat hou ik graag zo.
Laten we hopen op immortaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik draai ze vast even uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Want t zijn zulke pareltjes?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.
overheidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie veels te productief bezig vandaag. Alleen morgen waarschijnlijk geen ruk meet te doen
Ik heb Grindr.quote:
Ik niet. Mijn buren verderop speelden hard to get, waren niet zo tof toen ik niet op avances in ging. Stel kutten. Toen er maar afgegooid.quote:
Hopelijk is hwt morgen beter weer. Dit grijze gedoe is zo deprimerend als je een paar uur naar buiten moet kijkenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn buren verderop speelden hard to get, waren niet zo tof toen ik niet op avances in ging. Stel kutten. Toen er maar afgegooid.
Zo kwam 't wel over. Maar ik moest ook een beetje binnenmonds overgeven toen hij met een sporttas trés wijvig over straat liep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Grindr buren terreur, nu bij "Burenruzies" op SBS6
Hey, we're all Gods people. Don't judge.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kwam 't wel over. Maar ik moest ook een beetje binnenmonds overgeven toen hij met een sporttas trés wijvig over straat liep.
R to the illllll!
Hoe zit het dan met de Devil's spawn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, we're all Gods people. Don't judge.
not my cup of senseoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, we're all Gods people. Don't judge.
Hier is het grijs en word je naar Breskens geblazen als je met een paraplu op het strand staatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopelijk is hwt morgen beter weer. Dit grijze gedoe is zo deprimerend als je een paar uur naar buiten moet kijken
Wauw, dit is nog eens een bench. Moest meteen aan jou denken toen ik'em voorbij zag komenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het grijs en word je naar Breskens geblazen als je met een paraplu op het strand staat.
Oh, dat vind ik echt niet mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, dit is nog eens een bench. Moest meteen aan jou denken toen ik'em voorbij zag komen
[ afbeelding ]
thuisbezorgd.nlquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al sinds vrijdag geen chocola op. Ik word gek.
willquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl
Hier nog genoeg aanwezig, laatst gruwelijke lading in huis gehaald
Een klein beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik iets vies vind dan is het wel blauwe kaas
Nee, maar het idee van zo'n kale bench upgraden staat me wel aanquote:
Lol, hier is het ook nog steeds een puinbendequote:
Maar waarom een bench?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar het idee van zo'n kale bench upgraden staat me wel aan
Ik nietquote:
No reservations op 24 kitchen. Beste eetptogramma ooit gemaaktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
Weer niets leuks op de tvDan Bones van gisteren maar kijken denk ik, of nog wat administratie gaan doen
Watquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk barbie.
"Ik draai zeven wasjes per dag"
God.
Alle.
Machtig.
Ik zou niet snel een bench kopen. Boris mag lekker in de woonkamer en keuken struinen. Kan ie lekker spelen als ik er niet ben. En hij dat zou willen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ALS ik zo'n ding zou moeten hebben, dan zou ik'em pimpen
Ja, het kan prima zijn. Mijn ding is het echter niet.quote:
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
Lees net dat Netflix wil gaan testen met reclames voor en na de afleveringen. Het hele idee van Netflix was dacht ik series kunnen kijken zónder reclame, waar dan een bepaald bedrag per maand tegenover staat.
ik zou het zielig vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het kan prima zijn. Mijn ding is het echter niet.
De enige reden om Netflix te kijken is inderdaad dat het zonder reclame is. Als er een zooi reclame tussendoor komt kun je net zo goed weer gaan downloaden. Denk da ze een hoop klanten kwijtraken als ze reclame in gaan voeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doet
Niet op mijn routequote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:19 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/30167/
En dan moet er serieus een bedrijf uit Rotterdam komen? Toch wel triest
Is het niet, mijn laatste hond lag uit zijn eigen gewoon altijd in de bench in de gang als hij zin had (vaak). Verder kon hij op de begane vloer gaan en staan (behalve op de banken liggen) waar hij wilde en b.v. in zijn mand in de woonkamer liggen. Als ik weg moest dan lag hij meestal al in zijn bench, en hoe blij hij ook was als ik weer thuis kwam de bench bleef zijn plekjequote:
Voor zover ik weet voor betalende users.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doet
Dat hoeft niet natuurlijk. De bench kan voor een hond heel goed zijn eigen plekje worden, een vertrouwde omgevingquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
tyfushoerenwinkels met hun tyfuskarren en tyfusvrachtwagensm sterf aan de tyfus verdomme.
nou nou nou, is dat nou helemaal nodig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
tyfushoerenwinkels met hun tyfuskarren en tyfusvrachtwagensm sterf aan de tyfus verdomme.
Het lucht wel even opquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nou nou nou, is dat nou helemaal nodig?
De retail sterft toch uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Supermarkten gaan ook sluiten. Voedingssupplementenquote:
Voorlopig groeien die nog.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Supermarkten gaan ook sluiten. Voedingssupplementen![]()
Neee okequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat een relatief klein segment groeit wil niet zeggen dat de mark in zijn geheel groeit.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die gaan ook nog wel veranderen met ondemand brengen van eten en pick-up points.
Dat doe ik nog niet eens en dan heb ik 2 dochters.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk barbie.
"Ik draai zeven wasjes per dag"
God.
Alle.
Machtig.
Ik stoorde me weer aan alles aan dat mokkel. Heerlijke irritatietvquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik nog niet eens en dan heb ik 2 dochters.
Ik ook. Maar ondertussen vond ik het ook lachwekkend zo dom.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stoorde me weer aan alles aan dat mokkel. Heerlijke irritatietv
Zeiken over geld maar wel je haar laten doen en borsten. Hoezo sponsortvquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ondertussen vond ik het ook lachwekkend zo dom.
En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeiken over geld maar wel je haar laten doen en borsten. Hoezo sponsortv
En dat sneue huis van zequote:Op woensdag 3 juni 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?
Hopelijk pas zaterdagavond, ik wil wel van de dag genietenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, hoe ik het lees is het vrijdag lekker en zaterdag het onweer al.
Het kan nog redelijk schuiven natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk pas zaterdagavond, ik wil wel van de dag genieten
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mooi, en ik zie donderwolkjes. Ook al in de nacht van vrij op za. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof weermensen echt niet meer. Hier staat gewoon dat het mooi weer is
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie line-upquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.
We hebben het in de vrijgezellenapp er al over om de bruidegom zaterdag mee te nemen naar Utrecht. Valt niet op als er een man of 7 niet is toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wel.Pretty awesome. Nu nog lekker weer.
Ik ga met een groepje maten 2x per jaar naar de IJsselhallen. Helemaal stuk gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Die feestjes zijn de afgelopen jaren ook wel enorm populair / veel aanwezig
Vast niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het in de vrijgezellenapp er al over om de bruidegom zaterdag mee te nemen naar Utrecht. Valt niet op als er een man of 7 niet is toch?
Is er eindelijk iets goeds te zien in dat stadionquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.
Nou is er bij jullie in de stad nog wel wat callcenterwerk enzo te vinden. Maar ideaal is dat ook niet als je net van school komt en gewoon aan het werk wil in je eigen vakgebied.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:25 schreef Renesite het volgende:
net klaar met school dus ook geen WW mogelijkheid of bijstand. Dat vind ik nog vervelender
Tjaquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou is er bij jullie in de stad nog wel wat callcenterwerk enzo te vinden. Maar ideaal is dat ook niet als je net van school komt en gewoon aan het werk wil in je eigen vakgebied.
Mijn werkgever toevallig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja
Dat callcenterwerk is niks geworden zelfs! Is nog op een lullige manier gegaan..
Snap ik. Alleen het is wel vrij abrupt: studiefinanciering stopt en *snap* helemaal niks meer. Tuurlijk kunnen we rondkomen, geen punt en geld over. Alleen valt wel 700 euro aan inkomen wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook vrij raar zijn als je samenwoont en jezelf kan beruipen
lol Waarom verbaast me dat nou niksquote:
Af en aan. Het is nu even rustig. Maar Ziggo zocht ook en toen weer niet en blabla.. Lastig allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
lol Waarom verbaast me dat nou niks
Ben blij dat ik niks meer met Randatad enzo te maken heb. Zoeken ze bij de Duo geen mensen?
Een ouwe zeikerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef Juup© het volgende:
Kon na gisteren de NAS niet meer bereiken, aan het zoeken en rebooten geweest maar zonder resultaat. Tot ik even ging zitten en een koud biertje open plopte, toen had ik een helder [ afbeelding ] idee. Ik bleek bij werkzaamheden aan de router en het netwerk gisteren, gewoon de kabel van de NAS niet goed in de router gestoken te hebben![]()
Wat ben ik dan?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Morgenmiddag en vrijdagmiddag vrij! Precies goed
Nee, da's vrijdagquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Morgenmiddag en vrijdagmiddag vrij! Precies goed
Venkelquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, da's vrijdag
Vandaag eten we venkel
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaaligquote:
Nou eet smakelijk danquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaalig
Dat gaat helemaal goed komen. Echt TE lang geleden dat we dit gegeten hebben. Het weer past er iig wel goed bij, lekker zomersquote:
Ik had een salade willen maken vandaag, maar door werkzaamheden en een afspraak vanavond is daar niets van gekomenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen. Echt TE lang geleden dat we dit gegeten hebben. Het weer past er iig wel goed bij, lekker zomers
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb klaargemaakt. Klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaalig
Het plan was loempia's, maar dat was ik vergeten toen ik in de Jumbo liepquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat t voor mij denk ik ook worden want geen zin om echt te koken.
Met wat salade ofzo.
Wat voor salade? En wat gaat het dan worden?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had een salade willen maken vandaag, maar door werkzaamheden en een afspraak vanavond is daar niets van gekomen![]()
Morgen i.i.g. witlof eten
Ik gebruik dit recept als basis: http://www.okokorecepten.(...)n-trostomaatjes-tijmquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb klaargemaakt. Klinkt wel interessant.
Vanavond broodjes hamburger
Ik wilde een macaroni salade maken, dus macaroni koken en laten afkoelen en van alles erin mikken en dan opetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor salade? En wat gaat het dan worden?
Hoe maak jij witlof klaar?
Dat heb ik nog nooit gemaakt. Vind het altijd zo raar klinkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wilde een macaroni salade maken, dus macaroni koken en laten afkoelen en van alles erin mikken en dan opeten
Ik twijfel of ik witlof in ham en kaas maar of gewoon witlof en aardappelen koken (niet bij elkaar) en een stuk vlees erbij of zo
Ik ben niet zo'n fan van trostomaatjes. Dus dan zou ik een ander recept opzoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept als basis: http://www.okokorecepten.(...)n-trostomaatjes-tijm
Alleen flikker ik de tomaatjes er lukraak bij. Scheelt een hoop tijd en smaakt hetzelfde
Broodje hamburger is ook jammie. Zelf gemaakt?
Je kunt ze zo ook prima zonder de tomaatjes makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van trostomaatjes. Dus dan zou ik een ander recept opzoeken.
Zelfgemaakt idd. Niet heel bijzonder hoor, broodje, hamburger, sla, bacon, mayo. Normaal ook curry, maar had geen zin om een nieuwe fles te kopen
Morgen lekker in de patio hangen en ik denk vrijdag richting het parkquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ga jij ook nog wat leuks doen met het mooie weer?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gemaakt. Vind het altijd zo raar klinken
Witlof vind ik alleen te naggelen in een stamppot
Ja, soms welquote:
quote:
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms (heeeel soms) is dat ook wel eens lekker
Volgens mij heb ik dat al heel lang niet gedaan want ik kan het mij niet herinnerenquote:
Ik lust graag vlees, maar als ik het een tijdje niet eet dan ga ik vlees eten als mijn lichaam aangeeft dat ik het nodig heb, en eerlijk gezegd is dat best regelmatigquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komen
Wij ook zoietsquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet minimaal 3x in de week vleesloos. Vanavond weer.
Pannekoek met spek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij ook zoiets
En als we vlees eten is het niet veel. Tenzij shoarma ofzo he
Dat is toch wel zo lekker!quote:
Gelukkig wel anders zou het een hele saaie wereld zijn.quote:
Beetje late reactie, maar suc6quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:30 schreef DrMarten het volgende:
7 uur wekker, zo dus wel maar proberen te snurken
awwwquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Woooohoooo, boterhammen mee in mijn Frozen broodtrommeltje
Voor m'n verjaardag gekregenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag gekregen
"Is het voor een jongen of een meisje?" 'Voor een volwassen man' "Eeeeeeehhh..."
Hallo jij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, de bakker van hiernaast claimt iedere ochtend zelf verse broodjes te bakken. In alle vroegte worden de vers gebakken broodjes echter geleverd door de Plus.
Hoe is het?quote:
Alles wat ik eet kots ik uitquote:
Whud? Kotsen? Ben je ziek?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles wat ik eet kots ik uit. Hondje is blij, die brengt de hele dag met de baas door in de tuin. Want goed weer
.
En hoe is het met jou?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud? Kotsen? Ben je ziek?
Ik ben vooral moe atm, maar verder alles goed
Beterschap jijquote:
Vers is sowieso meestal afbakquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, de bakker van hiernaast claimt iedere ochtend zelf verse broodjes te bakken. In alle vroegte worden de vers gebakken broodjes echter geleverd door de Plus.
Is er ook wat op te zien?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap jij
Ik heb een paar setfoto's van 13 hours gemaakt onderweg naar werk
Vers afgebakken, idd. Maar dat is het probleem nog niet eens. Meer het feit dat het broodjes van de Plus zijn... Niet dat daar per se iets mis mee is, maar wel als ze voor t dubbele als zijnde zelf vers gebakken worden verkochtquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vers is sowieso meestal afbak
Ik bak ze wel lekker zelluf
Murals van Khadaffi en een omgeslagen uitgebrande autoquote:
Ja, dat is wel treurigquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vers afgebakken, idd. Maar dat is het probleem nog niet eens. Meer het feit dat het broodjes van de Plus zijn... Niet dat daar per se iets mis mee is, maar wel als se voor t dubbele als zijnde self vers gebakken worden verkocht.
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Murals van Khadaffi en een omgeslagen uitgebrande auto
Ook de mijne nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik denk sowieso niet dat ik die film ga kijken. Michael Bay is niet echt mijn regisseur.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook de mijne nietMja, best leuk om zo'n grote filmset te zien verder.
Ik ga ze denk ik zonder enige uitleg naar mijn zus sturen. Denk dat ze een hartverzakking krijgt.
Ik ben een slecht mensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Lekkerquote:
Oplichter.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
¤1,78quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
Niet altijd beter, maar vooruitquote:
Hier krijg je 1 bakje voor 3.50quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
Ik vind ze altijd duur.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Tot ik me bedacht dat mensen (ik?) zonder problemen een zak chips kopen die soms ook wel tegen de 2 euro aanloopt. Ineens zijn aardbeien ehelaaml zo duur niet meer
Zak chips van twee euroquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Tot ik me bedacht dat mensen (ik?) zonder problemen een zak chips kopen die soms ook wel tegen de 2 euro aanloopt. Ineens zijn aardbeien ehelaaml zo duur niet meer
Ik heb ze zaterdag gekocht en zijn nog goed te eten. Meestal kunnen ze rond deze tijd in de blender. Of in de crumble-taartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat geef ik ook niet uit aan chips hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Geen idee wat ze kosten tegenwoordig. Een zak Dorito's voor 1,79 ofzo?quote:
De enige chips die ik soms koop is die oven-baked en die is geloof ik een euro.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat ze kosten tegenwoordig. Een zak Dorito's voor 1,79 ofzo?
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.quote:
Oh, netjes dan. Deze waren wel meteen voor consumptie. Maar geeft niet. Haal wel weer nieuwequote:Op donderdag 4 juni 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze zaterdag gekocht en zijn nog goed te eten. Meestal kunnen ze rond deze tijd in de blender. Of in de crumble-taart
Maar same shit toch? Je snapt m'n punt. Fruit is duur, maar veel snaai ookquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geef ik ook niet uit aan chips hoorHooguit aan een reep chocola.
Ik had een bakje van 250 gram voor 2,69.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.
O ik heb twee bakjes van 400 gram Hollandse aardbeien. Ze hebben ook duurdere die langer mee zouden gaan, maar deze week zijn ze nog erg goed. De vorm is ook wat afwijkend maar dat boeit me niet zo. Ik koop ook elke week de mislukte paprika's en vorige week hadden ze gekrulde komkommer voor 25 centquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een bakje van 250 gram voor 2,69.
Wel Hollandse dan he
Ik zou vaker naar de markt moeten, maar vind'em net te ver wegquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb twee bakjes van 400 gram Hollandse aardbeien. Ze hebben ook duurdere die langer mee zouden gaan, maar deze week zijn ze nog erg goed. De vorm is ook wat afwijkend maar dat boeit me niet zo. Ik koop ook elke week de mislukte paprika's en vorige week hadden ze gekrulde komkommer voor 25 cent
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik heb echt een hekel aan DonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wie niet?quote:
Sja, hier zijn andere dingen vast ietsje goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.
Hier zit ie om de hoek twee keer per week, maar eerst kwam ik er ook nooit hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou vaker naar de markt moeten, maar vind'em net te ver weg
Nee, ik vind m ook niet aantrekkelijk meerquote:
Haagse Mart is kwartiertje fietsen denk ik. Ik zou het ervoor over hebben als ik niet zo'n schurfthekel aan markten heb. Zeker deze, want midden in prachtwijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zit ie om de hoek twee keer per week, maar eerst kwam ik er ook nooit hoor
Meer Don voor mij danquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind m ook niet aantrekkelijk meer.
Bagrafenis of trouwerijquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:17 schreef Samzz het volgende:
Het is zestien over negen op een donderdag. Waarom gaan de kerkklokken?
De groentenboer zit meteen aan het begin, dus eigenlijk kom ik de markt verder ook niet opquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haagse Mart is kwartiertje fietsen denk ik. Ik zou het ervoor over hebben als ik niet zo'n schurfthekel aan markten heb. Zeker deze, want midden in prachtwijk![]()
Ze gingen drie keer... Misschien onderhoud. Maar dan hadden ze best een kwartiertje kunnen wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer Don voor mij dan
[..]
Bagrafenis of trouwerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |