Vers afgebakken, idd. Maar dat is het probleem nog niet eens. Meer het feit dat het broodjes van de Plus zijn... Niet dat daar per se iets mis mee is, maar wel als ze voor t dubbele als zijnde zelf vers gebakken worden verkochtquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vers is sowieso meestal afbak
Ik bak ze wel lekker zelluf
Murals van Khadaffi en een omgeslagen uitgebrande autoquote:
Ja, dat is wel treurigquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vers afgebakken, idd. Maar dat is het probleem nog niet eens. Meer het feit dat het broodjes van de Plus zijn... Niet dat daar per se iets mis mee is, maar wel als se voor t dubbele als zijnde self vers gebakken worden verkocht.
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Murals van Khadaffi en een omgeslagen uitgebrande auto
Ook de mijne nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik denk sowieso niet dat ik die film ga kijken. Michael Bay is niet echt mijn regisseur.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook de mijne nietMja, best leuk om zo'n grote filmset te zien verder.
Ik ga ze denk ik zonder enige uitleg naar mijn zus sturen. Denk dat ze een hartverzakking krijgt.
Ik ben een slecht mensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Lekkerquote:
Oplichter.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, de bakker van hiernaast claimt iedere ochtend zelf verse broodjes te bakken. In alle vroegte worden de vers gebakken broodjes echter geleverd door de Plus.
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
¤1,78quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
Niet altijd beter, maar vooruitquote:
Hier krijg je 1 bakje voor 3.50quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |