Je kunt ze zo ook prima zonder de tomaatjes makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van trostomaatjes. Dus dan zou ik een ander recept opzoeken.
Zelfgemaakt idd. Niet heel bijzonder hoor, broodje, hamburger, sla, bacon, mayo. Normaal ook curry, maar had geen zin om een nieuwe fles te kopen
Morgen lekker in de patio hangen en ik denk vrijdag richting het parkquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ga jij ook nog wat leuks doen met het mooie weer?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gemaakt. Vind het altijd zo raar klinken
Witlof vind ik alleen te naggelen in een stamppot
Ja, soms welquote:
quote:
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms (heeeel soms) is dat ook wel eens lekker
Volgens mij heb ik dat al heel lang niet gedaan want ik kan het mij niet herinnerenquote:
Ik lust graag vlees, maar als ik het een tijdje niet eet dan ga ik vlees eten als mijn lichaam aangeeft dat ik het nodig heb, en eerlijk gezegd is dat best regelmatigquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komen
Wij ook zoietsquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet minimaal 3x in de week vleesloos. Vanavond weer.
Pannekoek met spek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij ook zoiets
En als we vlees eten is het niet veel. Tenzij shoarma ofzo he
Dat is toch wel zo lekker!quote:
Gelukkig wel anders zou het een hele saaie wereld zijn.quote:
Beetje late reactie, maar suc6quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:30 schreef DrMarten het volgende:
7 uur wekker, zo dus wel maar proberen te snurken
awwwquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Woooohoooo, boterhammen mee in mijn Frozen broodtrommeltje
Voor m'n verjaardag gekregenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor m'n verjaardag gekregen
"Is het voor een jongen of een meisje?" 'Voor een volwassen man' "Eeeeeeehhh..."
Hallo jij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, de bakker van hiernaast claimt iedere ochtend zelf verse broodjes te bakken. In alle vroegte worden de vers gebakken broodjes echter geleverd door de Plus.
Hoe is het?quote:
Alles wat ik eet kots ik uitquote:
Whud? Kotsen? Ben je ziek?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles wat ik eet kots ik uit. Hondje is blij, die brengt de hele dag met de baas door in de tuin. Want goed weer
.
En hoe is het met jou?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud? Kotsen? Ben je ziek?
Ik ben vooral moe atm, maar verder alles goed
Beterschap jijquote:
Vers is sowieso meestal afbakquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:26 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, de bakker van hiernaast claimt iedere ochtend zelf verse broodjes te bakken. In alle vroegte worden de vers gebakken broodjes echter geleverd door de Plus.
Is er ook wat op te zien?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap jij
Ik heb een paar setfoto's van 13 hours gemaakt onderweg naar werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |