Hopelijk is hwt morgen beter weer. Dit grijze gedoe is zo deprimerend als je een paar uur naar buiten moet kijkenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn buren verderop speelden hard to get, waren niet zo tof toen ik niet op avances in ging. Stel kutten. Toen er maar afgegooid.
Zo kwam 't wel over. Maar ik moest ook een beetje binnenmonds overgeven toen hij met een sporttas trés wijvig over straat liep.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Grindr buren terreur, nu bij "Burenruzies" op SBS6
Hey, we're all Gods people. Don't judge.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kwam 't wel over. Maar ik moest ook een beetje binnenmonds overgeven toen hij met een sporttas trés wijvig over straat liep.
R to the illllll!
Hoe zit het dan met de Devil's spawn?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, we're all Gods people. Don't judge.
not my cup of senseoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, we're all Gods people. Don't judge.
Hier is het grijs en word je naar Breskens geblazen als je met een paraplu op het strand staatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopelijk is hwt morgen beter weer. Dit grijze gedoe is zo deprimerend als je een paar uur naar buiten moet kijken
Wauw, dit is nog eens een bench. Moest meteen aan jou denken toen ik'em voorbij zag komenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het grijs en word je naar Breskens geblazen als je met een paraplu op het strand staat.
Oh, dat vind ik echt niet mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, dit is nog eens een bench. Moest meteen aan jou denken toen ik'em voorbij zag komen
[ afbeelding ]
thuisbezorgd.nlquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al sinds vrijdag geen chocola op. Ik word gek.
willquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl
Hier nog genoeg aanwezig, laatst gruwelijke lading in huis gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |