Check.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Och, het kan erger. Gisteren avond op games.fok een bericht over een nieuw spel, en een trailer erbij. Zat er reclame voor de reclame
Andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
Mag er nog iemand blijven?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
The very definition of in expandable personnel.quote:
Slapen doe je maar als je dood bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg gisteravond om elf uur een klein opdrachtje, begint ze nu al te vragen waar het blijft. Hallo, ik probeer deze week even kantoortijden aan te houden![]()
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
Ik ook, maar dan gaan de collega's zo raar kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Van een duur extern bedrijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.
Slapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.quote:
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet gewordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Fok soms he
WGR / Lastig gevallen in de trein, strafbaar?
Je hoeft er niet veel voor te kunnen dus perfect voor mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.
Meer tijd en geld voor bier voor jou, en het bedrijf is van jou en je collega's af. Ik zie alleen maar winnaars.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft er niet veel voor te kunnen dus perfect voor mij.
Ach, over een uurtje zit iedereen weer aan de koffie.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
De revolutie is begonnen!
Mja ok, ws. wel. En ondertussen bloed FOK dood.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, over een uurtje zit iedereen weer aan de koffie.
Ik kom al jaren semibewust niet meer buiten bepaalde topics. De lol is er wel af. Wat een niveauquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, ws. wel. En ondertussen bloed FOK dood.
Waar moet ik dan naartoe overdagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dezelfde standaard kutreacties overal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom al jaren semibewust niet meer buiten bepaalde topics. De lol is er wel af. Wat een niveau
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof het vroeger anders wasquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden
De revolutie is begonnen!
Wel iets.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen die net doen alsof het vroeger anders was
Tegenwoordig heb je geen FP meer nodig, tong80 post het wel op het forumquote:
Ik open geen tong80 topicsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je geen FP meer nodig, tong80 post het wel op het forum
Ah jaquote:
Tja, wat dat betreft is het niet meer wat het ooit geweest is. Niet alle vernieuwing is een vooruitgang op Fok!.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja
nieuws op de FP is dan ook of een kopie van andere sites, of djeez, of danny. Die had zondag de top 3 best bekeken berichten, allemaal zo polariserend als de nete.
10 jaar geleden had hij een maandban gekregen als hij die taal bezigde als gebruikerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, wat dat betreft is het niet meer wat het ooit geweest is. Niet alle vernieuwing is een vooruitgang op Fok!.
Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 jaar geleden had hij een maandban gekregen als hij die taal bezigde als gebruiker
Zulke users? Danny zelf!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ook
Ja ok, dat was ooit grappig. Ooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook dat i.d.d., ik doelde ook op Djeez en tong80 b.v.
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn nabestaanden weten niet dat ik op FOK! zit. En dat hou ik graag zo.
Laten we hopen op immortaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik draai ze vast even uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Want t zijn zulke pareltjes?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.
overheidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie veels te productief bezig vandaag. Alleen morgen waarschijnlijk geen ruk meet te doen
Ik heb Grindr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |