abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153177708
Ik zat gisteren in de trein en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.

Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
pi_153177742
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:16 schreef Toekito het volgende:

[..]

ja jezus wijf....als je aangifte wilt doen doe je dat. Wat kunnen wij aan je gevoel doen. Voel je je in je eer aangetast? Doe aangifte. Zo niet dan niet.
Ik weet niet of het strafbaar is aangezien de jongen gekleed was, en ik vind het genant om te bellen en dat te vragen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:20:03 #3
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153177746
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:19 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het strafbaar is aangezien de jongen gekleed was, en ik vind het genant om te bellen en dat te vragen.
schennis van de openbare eerbaarheid ofzo lijkt me
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153177747
Welke Fokker was het?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:20:33 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_153177751
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie?
Nee hoor, "hou op" zeggen mag gewoon.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:25:22 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_153177760
Ben je niet ergens anders gaan zitten ?
pi_153177765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:25 schreef N.icka het volgende:
Ben je niet ergens anders gaan zitten ?
Had ik achteraf wel moeten doen, maar ik was zo geschrokken dat ik niet wist wat ik moest doen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:30:32 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_153177778
Laat ik dan maar wel nuttig antwoord geven, ja het is strafbaar. Je kunt aangifte doen. Het zou zelfs goed zijn zodat ze een dossier over de man hebben wanneer ze hem oppakken. Die kans is dan alleen weer niet erg groot.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_153177795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:30 schreef speknek het volgende:
Laat ik dan maar wel nuttig antwoord geven, ja het is strafbaar. Je kunt aangifte doen. Het zou zelfs goed zijn zodat ze een dossier over de man hebben wanneer ze hem oppakken. Die kans is dan alleen weer niet erg groot.
Dan heb ik mijn antwoord, dankjewel. Slotje kan er op.
pi_153177799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:26 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Had ik achteraf wel moeten doen, maar ik was zo geschrokken dat ik niet wist wat ik moest doen.
Hem een handje helpen wellicht?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_153177874
Joh hij zocht gewoon zijn OV chipkaart.
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:43:57 #12
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153177875
je mag ook niks meer tegenwoordig
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:44:47 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153177883
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
Je zult moeten aandringen dat je aangifte wordt opgenomen. En als hij wordt opgenomen, dan moet je lang wachten en dan wordt het door een secretaresse ingetikt. Vervolgens kijkt een agent over haar schouder om zijn OK te geven. Met je aangifte wordt niks gedaan. Dit kost je een uur van je tijd en levert je gewoon helemaal niks op.

Dat was mijn ervaring (met een ander ding dan dit) in Rotterdam en Den Bosch.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_153177893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:44 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je zult moeten aandringen dat je aangifte wordt opgenomen. En als hij wordt opgenomen, dan moet je lang wachten en dan wordt het door een secretaresse ingetikt. Vervolgens kijkt een agent over haar schouder om zijn OK te geven. Met je aangifte wordt niks gedaan. Dit kost je een uur van je tijd en levert je gewoon helemaal niks op.

Dat was mijn ervaring (met een ander ding dan dit) in Rotterdam en Den Bosch.
Ik bel vandaag wel even om te kijken wat hun reactie is. Ik verwacht niet dat ze er iets mee doen maar dan is het in ieder geval bekend mocht hij bij iemand anders hetzelfde flikken.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:51:34 #15
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153177921
Als je hem aan schandpaal had genageld via FB had je meer bereikt dan met aangifte ben ik bang.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:52:36 #16
409579 LuDann
All the way
pi_153177927
Aangifte doen (en niet letten op de belachelijke reacties hier). Je weet maar nooit met wat voor idioot je te maken hebt. Voor hetzelfde geld heeft hij dezelfde dag iemand verkracht en is je aangifte straks aanknopingspunt voor iets groters.

Besides, hij mag hier niet gewoon mee wegkomen onder het mom van 'de politie doet toch niks'. Wat hij deed is strafbaar, punt. Met niks doen kom je helemaal nergens.

Voel je je wel oké verder? Zoiets kan een behoorlijke rotervaring zijn.
pi_153177955
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:52 schreef LuDann het volgende:
Aangifte doen (en niet letten op de belachelijke reacties hier). Je weet maar nooit met wat voor idioot je te maken hebt. Voor hetzelfde geld heeft hij dezelfde dag iemand verkracht en is je aangifte straks aanknopingspunt voor iets groters.

Besides, hij mag hier niet gewoon mee wegkomen onder het mom van 'de politie doet toch niks'. Wat hij deed is strafbaar, punt. Met niks doen kom je helemaal nergens.

Ik ben geschrokken en voel me naar, maar verder gaat het wel. :) Dankje voor het vragen. Ik denk dat de jongen geestelijk misschien een achterstand had. Hij leek normaal genoeg maar toch was de manier hoe hij keek en sprak niet helemaal 100%.
pi_153177957
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:52 schreef LuDann het volgende:

:')
Aanstellen is ook een vak.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:00:03 #19
409579 LuDann
All the way
pi_153177987
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:56 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Ik ben geschrokken en voel me naar, maar verder gaat het wel. :) Dankje voor het vragen. Ik denk dat de jongen geestelijk misschien een achterstand had. Hij leek normaal genoeg maar toch was de manier hoe hij keek en sprak niet helemaal 100%.
Gelukkig. Helaas maken veruit de meeste vrouwen zoiets wel eens mee. Tis toch altijd even vervelend.
pi_153177999
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Gelukkig. Helaas maken veruit de meeste vrouwen zoiets wel eens mee. Tis toch altijd even vervelend.
Het is helaas niet de eerste keer :')
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:05:47 #21
409579 LuDann
All the way
pi_153178040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

:')
Aanstellen is ook een vak.
Heb jij enig idee hoe vaak dit soort dingen gebeurt en hoe klote het voelt als het je overkomt? Toch wordt dit min of meer als normaal beschouwd, 'niet aanstellen meid'.

Dit soort dingen worden veel te vaak gewoon onder het matje geveegd. Vrouwen moet het maar gewoon accepteren ofzo. Dat is toch belachelijk.
pi_153178054
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:05 schreef LuDann het volgende:

[..]

Heb jij enig idee hoe vaak dit soort dingen gebeurt en hoe klote het voelt als het je overkomt? Toch wordt dit min of meer als normaal beschouwd, 'niet aanstellen meid'.

Dit soort dingen worden veel te vaak gewoon onder het matje geveegd. Vrouwen moet het maar gewoon accepteren ofzo. Dat is toch belachelijk.
Zoals al gesuggereerd: fototje of filmpje maken en met de wereld delen. Zie hoe eea escaleerde met de treinplasser; de treinrukker die "een arm klein meisje" zo intimideerde zal op nog meer haat kunnen rekenen.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 08:23:58 #23
45833 crew  Fogel
pi_153178184
Ik vraag me af hoe je aangifte kan doen van een willekeurige persoon op een bepaalde trein. Je weet toch niet wie deze persoon was?
Dan helpt en dossier voor 'een grotere zaak' ook niet, tenzij iedere va 20 jaar oude man opeens verdacht is en dat schiet ook niet op.

Maar hoe dan ook, als je je beter voelt door aangifte te doen moet je dat natuurlijk gewoon doen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 2 juni 2015 @ 08:27:44 #24
409579 LuDann
All the way
pi_153178234
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 08:23 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af hoe je aangifte kan doen van een willekeurige persoon op een bepaalde trein. Je weet toch niet wie deze persoon was?
Dan helpt en dossier voor 'een grotere zaak' ook niet, tenzij iedere va 20 jaar oude man opeens verdacht is en dat schiet ook niet op.

Maar hoe dan ook, als je je beter voelt door aangifte te doen moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Ze heeft toch een signalement?
pi_153178261
Ik weet in ieder geval hoe hij er uit zag. De kleur van zijn broek was moeilijk te missen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')