Ik weet niet of het strafbaar is aangezien de jongen gekleed was, en ik vind het genant om te bellen en dat te vragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja jezus wijf....als je aangifte wilt doen doe je dat. Wat kunnen wij aan je gevoel doen. Voel je je in je eer aangetast? Doe aangifte. Zo niet dan niet.
schennis van de openbare eerbaarheid ofzo lijkt mequote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:19 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het strafbaar is aangezien de jongen gekleed was, en ik vind het genant om te bellen en dat te vragen.
Nee hoor, "hou op" zeggen mag gewoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie?
Had ik achteraf wel moeten doen, maar ik was zo geschrokken dat ik niet wist wat ik moest doen.quote:
Dan heb ik mijn antwoord, dankjewel. Slotje kan er op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:30 schreef speknek het volgende:
Laat ik dan maar wel nuttig antwoord geven, ja het is strafbaar. Je kunt aangifte doen. Het zou zelfs goed zijn zodat ze een dossier over de man hebben wanneer ze hem oppakken. Die kans is dan alleen weer niet erg groot.
Hem een handje helpen wellicht?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:26 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Had ik achteraf wel moeten doen, maar ik was zo geschrokken dat ik niet wist wat ik moest doen.
Je zult moeten aandringen dat je aangifte wordt opgenomen. En als hij wordt opgenomen, dan moet je lang wachten en dan wordt het door een secretaresse ingetikt. Vervolgens kijkt een agent over haar schouder om zijn OK te geven. Met je aangifte wordt niks gedaan. Dit kost je een uur van je tijd en levert je gewoon helemaal niks op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
Ik bel vandaag wel even om te kijken wat hun reactie is. Ik verwacht niet dat ze er iets mee doen maar dan is het in ieder geval bekend mocht hij bij iemand anders hetzelfde flikken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je zult moeten aandringen dat je aangifte wordt opgenomen. En als hij wordt opgenomen, dan moet je lang wachten en dan wordt het door een secretaresse ingetikt. Vervolgens kijkt een agent over haar schouder om zijn OK te geven. Met je aangifte wordt niks gedaan. Dit kost je een uur van je tijd en levert je gewoon helemaal niks op.
Dat was mijn ervaring (met een ander ding dan dit) in Rotterdam en Den Bosch.
Ik ben geschrokken en voel me naar, maar verder gaat het wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:52 schreef LuDann het volgende:
Aangifte doen (en niet letten op de belachelijke reacties hier). Je weet maar nooit met wat voor idioot je te maken hebt. Voor hetzelfde geld heeft hij dezelfde dag iemand verkracht en is je aangifte straks aanknopingspunt voor iets groters.
Besides, hij mag hier niet gewoon mee wegkomen onder het mom van 'de politie doet toch niks'. Wat hij deed is strafbaar, punt. Met niks doen kom je helemaal nergens.
Voel je je wel oké verder? Zoiets kan een behoorlijke rotervaring zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:52 schreef LuDann het volgende:
Aangifte doen (en niet letten op de belachelijke reacties hier). Je weet maar nooit met wat voor idioot je te maken hebt. Voor hetzelfde geld heeft hij dezelfde dag iemand verkracht en is je aangifte straks aanknopingspunt voor iets groters.
Besides, hij mag hier niet gewoon mee wegkomen onder het mom van 'de politie doet toch niks'. Wat hij deed is strafbaar, punt. Met niks doen kom je helemaal nergens.
Voel je je wel oké verder? Zoiets kan een behoorlijke rotervaring zijn.
Gelukkig. Helaas maken veruit de meeste vrouwen zoiets wel eens mee. Tis toch altijd even vervelend.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:56 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken en voel me naar, maar verder gaat het wel.Dankje voor het vragen. Ik denk dat de jongen geestelijk misschien een achterstand had. Hij leek normaal genoeg maar toch was de manier hoe hij keek en sprak niet helemaal 100%.
Het is helaas niet de eerste keerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Gelukkig. Helaas maken veruit de meeste vrouwen zoiets wel eens mee. Tis toch altijd even vervelend.
Heb jij enig idee hoe vaak dit soort dingen gebeurt en hoe klote het voelt als het je overkomt? Toch wordt dit min of meer als normaal beschouwd, 'niet aanstellen meid'.quote:
Zoals al gesuggereerd: fototje of filmpje maken en met de wereld delen. Zie hoe eea escaleerde met de treinplasser; de treinrukker die "een arm klein meisje" zo intimideerde zal op nog meer haat kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:05 schreef LuDann het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe vaak dit soort dingen gebeurt en hoe klote het voelt als het je overkomt? Toch wordt dit min of meer als normaal beschouwd, 'niet aanstellen meid'.
Dit soort dingen worden veel te vaak gewoon onder het matje geveegd. Vrouwen moet het maar gewoon accepteren ofzo. Dat is toch belachelijk.
Ze heeft toch een signalement?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:23 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af hoe je aangifte kan doen van een willekeurige persoon op een bepaalde trein. Je weet toch niet wie deze persoon was?
Dan helpt en dossier voor 'een grotere zaak' ook niet, tenzij iedere va 20 jaar oude man opeens verdacht is en dat schiet ook niet op.
Maar hoe dan ook, als je je beter voelt door aangifte te doen moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Omdat je zo intens naar zijn kruis aan het staren was?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:30 schreef emmyemmy het volgende:
Ik weet in ieder geval hoe hij er uit zag. De kleur van zijn broek was moeilijk te missen
Niet intens. Checken of ik het niet verkeerd zag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat je zo intens naar zijn kruis aan het staren was?
Ja, maar die is vrij algemeen en op basis daarvan ga je waarschijnlijk nooit de juiste persoon vinden.quote:
De kans is groot dat hij nooit gevonden gaat worden inderdaad. Maar mocht dit vaker gebeuren (of er gebeurt iets ernstigers) dan kun je op zich redelijk nauwkeurig zoeken hoor. In 1 bepaalde trein, op 1 bepaald tijdstip, met een bepaald signalement... Zo breed is dat niet meer hoor. En de meeste mensen checken in, dat is dus vaak ook te achterhalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die is vrij algemeen en op basis daarvan ga je waarschijnlijk nooit de juiste persoon vinden.
Krijg je alleen maar een grotere straf dan degene die het strafbaar feit heeft gepleegd, geen opties dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Zoals al gesuggereerd: fototje of filmpje maken en met de wereld delen. Zie hoe eea escaleerde met de treinplasser; de treinrukker die "een arm klein meisje" zo intimideerde zal op nog meer haat kunnen rekenen.
Toch raar, zelfs Danny die dit hekelt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:16 schreef LuDann het volgende:
Ik zeg er iets over in FB en hup, de reactie van kanovinnie (of welk modje was het?) is weg. Laf hoor.
Nou ja, het is nu in ieder geval even goed gemod hier. De achterlijke reacties zijn (terecht) weggehaald. Hopen dat er nu ook echt een omslag in het beleid gaat komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch raar, zelfs Danny die dit hekelt.
Topics vol over het verval van fok, maar het blijft blijkbaar door gaan.
Ik zie er anders nog genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:22 schreef LuDann het volgende:
Nou ja, het is nu in ieder geval even goed gemod hier. De achterlijke reacties zijn (terecht) weggehaald. Hopen dat er nu ook echt een omslag in het beleid gaat komen.
Maar ik snap TS wel, ben ook wel eens in vervelende situaties terecht gekomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:22 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou ja, het is nu in ieder geval even goed gemod hier. De achterlijke reacties zijn (terecht) weggehaald. Hopen dat er nu ook echt een omslag in het beleid gaat komen.
Sommige dingen zijn een kwestie van mening en grapjes moeten (tot op zekere hoogte) wel kunnen wat mij betreft. Het blijft een discussieforum.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zie er anders nog genoeg. Ik vraag me af of users het zelfde zouden zeggen als hun zusje met dit verhaal was thuisgekomen
En dan blijven die lompe opmerking die totaal niet ter zake doen gewoon staan in dit topic wat de leesbaarheid niet bevordert. (net zoals mijn opmerking nu)quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef just me het volgende:
Ik snap niet waarom er een modje nodig is om ervoor te zorgen dat mensen hun fatsoen houden. Kom op zeg!
Gedraag je, heb respect voor de mening van een ander, spreek elkaar er op een fatsoenlijke manier op aan.
Hoe simpel kan het zijn.
Ik geef je helemaal gelijk, het zijn de users die het forum maken tenslotte. Maar zoals hierboven gezegd, dat is niet vanzelfsprekend voor iedereen. Rotte appels houd je altijd, daarom zijn er modjes nodig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:25 schreef just me het volgende:
Ik snap niet waarom er een modje nodig is om ervoor te zorgen dat mensen hun fatsoen houden. Kom op zeg!
Gedraag je, heb respect voor de mening van een ander, spreek elkaar er op een fatsoenlijke manier op aan.
Hoe simpel kan het zijn.
Maar even voor de duidelijkheid...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:28 schreef essnhills het volgende:
Sterkte TS. Ik zou er iig een melding van maken, misschien doet hij dit wel vaker, zo staat er iig iets genoteerd.
Nog steeds spijt van dat ik het toen nooit heb gemeld, toen dit mij jaren geleden in de laatste trein naar huis overkwam.
Stelletje viezerikken
Waar doel je nou precies op?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar even voor de duidelijkheid...
Die onzekerheid, komt die ook niet voort uit "hoe was je gekleed ?" "Wat deed jij eigenlijk" etc.
En dat doen (sorry voor mijn termdie ik gebruik, maar wel terecht) sommige wijven ook.
Om een man weer figuurlijk te naaien.
Kan mij best voorstellen dat het moeilijk is.
Maar aangifte kan nooit kwaad.
Ze zullen niet zoveel ondernemen door dit incident alleen. Maar wie weet hebben ze meerdere van deze meldingen binnen gehad over dezelfde persoon of heeft iemand met dit signalement iets ernstigers gedaan. Dan kan de aangifte van TS net die druppel zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Wellicht niet bij 1 melding/aangifte. Maar als er op dat traject/daar in de buurt meerdere meldingen over zoiets komen, dan kunnen ze er wat meer mee of er extra op letten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Ik snap er ook geen drol van.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar doel je nou precies op?
Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar doel je nou precies op?
Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet
Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.![]()
Nee, ik doel erop of een agent een aangifte serieus neemt.
En dan met vragen komt als "hoe was je gekleed, daagde je uit" etc
lekker victim blaming dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:43 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen drol van.
Ik geloof dat hij vraagt of je het uitgelokt hebt door je uitdagend te kleden ofzo.
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.
Ohzo!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.![]()
Nee, ik doel erop of een agent een aangifte serieus neemt.
En dan met vragen komt als "hoe was je gekleed, daagde je uit" etc
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Via een lange omweg.
Dat speelde bij mij geen rol iig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Via een lange omweg.
Helemaal niks !quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo!
Geen idee of dat gebeurt, maar ik zou dat zeer ernstig vinden als agenten dat vragen bij het opnemen van de aangifte. Al zou ik naakt zijn, wat boeit dat?
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helemaal niks !
Maar probeer aub meer mensen mee te krijgen of maak direct melding bij de conducteur, als die dan toevallig wel aanwezig is.
En maak gelijk gebruik van de spoorweg politie, maakt je klacht alleen maar sterker.
Want dat gaan ze wel doen, waarom niet gelijk actie ondernomen.
Sorry...
Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen gewoon niet aan gedacht. Dat het mij overkwam heb ik mn ouders wakker gebeld en is mn vader me midden in de nacht van het station komen ophalen, en hoewel een erg nare ervaring, het was gewoon klaar dat ik weer veilig thuis was.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef LuDann het volgende:
[..]
Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken
Alleen lijkt aangifte 7 jaar na dato een beetje onzinnig voor zoiets
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken
Alleen lijkt aangifte 7 jaar na dato een beetje onzinnig voor zoiets
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker victim blaming dus.
Sorry dat ik in de zomer een rokje aan had!
Nee maar even serieus, naast dat victim blaming onzinnig is, zag ik er wel leuk uit, maar absoluut niet sletterig/uitdagend.
Ik mocht niet eens een biertje drinken op cs Den haag, maar ze verkochten wel bier.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt?
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.
Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss ..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
Oh oeps!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss ..
Het gaat om dossier opbouwen. Ze zullen niet veel doen naar aanleiding van 1 incident, maar wel als dit vaker gebeurt met hetzelfde signalement.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
Als er meerdere aangiften gedaan worden komt hij er niet onderuit met ontkennen hoor. Dan is het niet meer 1 tegen 1.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
Ik weet niet hoe zulke dingen gaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef LuDann het volgende:
[..]
Het gaat om dossier opbouwen. Ze zullen niet veel doen naar aanleiding van 1 incident, maar wel als dit vaker gebeurt met hetzelfde signalement.
Niet handig als elke vrouw zou denken ''ach laat maar zitten''. Kan het me goed voorstellen hoor, maar op die manier kan iemand eigenlijk ongemerkt en ongestraft dit gewoon elke week doen.
Misschien doet ie het ook wel bij andere vrouwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
Veel mensen denken zo, daarom kun je van een gestolen fiets nu ook laagdrempelig online aangifte doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zulke dingen gaan.
Maar ik heb het gevoel bij alsof mijn fiets gestolen is.
Zou niet moeten in zulke gevallen, maar gebeurd dat nog.
Weet het echt niet.
[..]quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.
Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
Mis ik iets nu, was het gisteren of 7 jaar geleden ?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.
Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
Dus we moeten nu maar op Geenstijl gaan vertrouwen om dit soort zaken te regelen en niet meer de politie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:13 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Prioriteit bij de NS ligt momenteel bij agressieve reizigers die personeel in elkaar slaat waardoor men niet meer durft te werken. Zelfs heel veel van deze mensen gaan vrijuit en kunnen nauwelijks worden vervolgd (zie uitzendingen op TV). Ik kan het verkeerd inschatten, maar volgens mij is dit van een ander kaliber? Of heb je er zoveel last van dat je mentaal eraan onderdoor gaat?
Als diegene het bij meerdere vrouwen doet komt er vanzelf een moment datie gefilmd wordt en op Geenstijl terecht komt.
Klopt, dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
Ooit vertrouwen gehad in de politie met dit soort zaken? Voor de politie is dit low priority.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dus we moeten nu maar op Geenstijl gaan vertrouwen om dit soort zaken te regelen en niet meer de politie?
Said but true, maar ik zou TS niet aanraden een foto te maken, maar direct naar de conducteur gaan ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dus we moeten nu maar op Geenstijl gaan vertrouwen om dit soort zaken te regelen en niet meer de politie?
Dus je mag alleen aangifte van zoiets doen als je er mentaal aan onderdoor gaat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:13 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Prioriteit bij de NS ligt momenteel bij agressieve reizigers die personeel in elkaar slaat waardoor men niet meer durft te werken. Zelfs heel veel van deze mensen gaan vrijuit en kunnen nauwelijks worden vervolgd (zie uitzendingen op TV). Ik kan het verkeerd inschatten, maar volgens mij is dit van een ander kaliber? Of heb je er zoveel last van dat je mentaal eraan onderdoor gaat?
Als diegene het bij meerdere vrouwen doet komt er vanzelf een moment datie gefilmd wordt en op Geenstijl terecht komt.
Dat laatste is sowieso wel een goede oplossing. Conducteur kan het dan op "heterdaad" (hehe) betrappen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Said but true, maar ik zou TS niet aanraden een foto te maken, maar direct naar de conducteur gaan ofzo.
Totdat het een opeenstapeling blijkt te zijn en diezelfde dader dit veel vaker doet of een serieverkrachter blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ooit vertrouwen gehad in de politie met dit soort zaken? Voor de politie is dit low priority.
Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je mag alleen aangifte van zoiets doen als je er mentaal aan onderdoor gaat?
En Geenstijl is de nieuwe politie?
Een loszittende veter is geen strafbaar feit, dus die vergelijking gaat nergens over natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaan.
Deels waar, deels niet waar, maar sowieso er altijd melding van maken. +1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Totdat het een opeenstapeling blijkt te zijn en diezelfde dader dit veel vaker doet of een serieverkrachter blijkt te zijn.
Zoals ik al eerder zei; met niks doen kom je geen steek verder. Met aangifte doen doe je tenminste iets.
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Totdat het een opeenstapeling blijkt te zijn en diezelfde dader dit veel vaker doet of een serieverkrachter blijkt te zijn.
Zoals ik al eerder zei; met niks doen kom je geen steek verder. Met aangifte doen doe je tenminste iets.
Gelukkig heeft ze dat niet gedaan misschien was de man wel zwakbegaafd. Het mag natuurlijk niet wat hij doet maar de trend om elk afwijkend gedrag maar op internet te zetten is ook veel te ver doorgeslagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
Als je hem aan schandpaal had genageld via FB had je meer bereikt dan met aangifte ben ik bang.
Je kan ook aangifte doen zonder te verwachten dat hij morgen al wordt opgepakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaan. Behalve die keer dat ze "iemand" op het spoor hadden (bewijs was DNA nav een inbraak), bleek diegene niet naar de rechtzaak te komen. Dat is nu 2 jaar geleden, daarna niets meer gehoord.
Eens!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dat niet gedaan misschien was de man wel zwakbegaafd. Het mag natuurlijk niet wat hij doet maar de trend om elk afwijkend gedrag maar op internet te zetten is ook veel te ver doorgeslagen.
Goed gedaan !quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de politie
Ook een rotervaring!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef Punkman het volgende:
Ik heb ooit eens het gehad met een film, die was voor het eerst te zien hier.
Antonie Kamerling was er ook bij.
De afterparty was helaas in een kroeg die ook voor gewoon publiek open was.
Ik werd beschuldigd van aanranding, de portiers hielden mij in de gaten, nog 4 klachten.
Portiers wisten dat ik het niet gedaan had.
Maar de dame in kwestie (die de film niet eens gezien had) had aanzien daar in de kroeg en de portiers konden mij veiligheid garanderen tot aan de deur. Daarna stond ik alleen.
En politie bellen had geen zin, want ze zouden mijn verhaal nooit ondersteunen.
Dus er werd mij aangeraden om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
Zo kan het dus ook.
Goedzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef emmyemmy het volgende:
Top.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef emmyemmy het volgende:
Ja zij had de pik op mij in, ik had die film gezien, soul assisens uit mijn hoofd weg, en verkeerd gespeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook een rotervaring!
Had ze gewoon de pik op jou ofzo? Naar wijf.
Wat een achterlijk wijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja zij had de pik op mij in, ik had die film gezien, soul assisens uit mijn hoofd weg, en verkeerd gespeld.
Maar zij zag Peter uit gtst en kon het niet uitstaan dat zij genegeerd werd door Antonie Kamerling.
Omdat ik met hem over de film sprak waar hij in speelde.
Gelukkig dat die uitsmijters mij in de gaten hielden, en dat die wisten dat die 4 klachten over mij niet waar waren.
Maar zij zeiden letterlijk " je moet hier weg joh, ze ronselt mannen hier nu om je buiten te pakken".
Was daar ook kapot van, en ben maar weg gegaan, ik was daar met mij vriendin toen.quote:
Jah het meest verstandige wat we ooit hebben gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was daar ook kapot van, en ben maar weg gegaan, ik was daar met mij vriendin toen.
Leuke berichten om zoiets te horen.
Nog wel leuk afscheid van Antonie, Derrick de Lint en een Amerikaanse producent.
Maar toch maar eieren voor mijn geld gekozen, wat ik eigenlijk niet wou.
Maar toch denk ik het meest verstandigste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
Topquote:
Voor mijn aangifte bij de politie, ja. Maar niet voor op het internet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:24 schreef BlueMage het volgende:
Als ik TS geweest was had ik 't ff gefilmd.
Als je kijkt naar het gedrag van kansjongere, dan snap ik wel waarom vrouwen verplicht hoofdoek moeten dragen.quote:
Haha, tja, het is een complex gebeuren allemaal. Het is wel verontrustend natuurlijk dat het zo vaak voorkomt. Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar het waarom en hoe het tot stand komt. En vooral of er oplossingen zijn om dit terug te dringen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gedrag van kansjongere, dan snap ik wel waarom vrouwen verplicht hoofdoek moeten dragen.
Het was in de jaren '80 al niet anders hoor. Rukkende mannen in het openbaar kwam ik soms meerdere keren per dag tegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:49 schreef I-care het volgende:
[..]
Haha, tja, het is een complex gebeuren allemaal. Het is wel verontrustend natuurlijk dat het zo vaak voorkomt. Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar het waarom en hoe het tot stand komt. En vooral of er oplossingen zijn om dit terug te dringen.
Verontwaardigd roepen en veroordelen voegt natuurlijk weinig toe aan de oplossing ervan.
Politie kan er ook weinig mee, behalve dan oppakken en straffen, maar ook daar is niemand mee geholpen omdat het achter de feiten aanlopen is.
Ik zal eens kijken of er iets van onderzoek naar gedaan is.
Dat geloof ik best, ik heb er zelf nog nooit een gezien maar ik ben dan ook geen vrouw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Het was in de jaren '80 al niet anders hoor. Rukkende mannen in het openbaar kwam ik soms meerdere keren per dag tegen.
Alles zo'n beetje tussen de 25 en de 50 schat ik. Echt oude mannen of jonge jongens heb ik nooit gezien. Het verbaasde mij destijds ook, vond het vooral onsmakelijk. Ben één keer achterna gelopen door een man met de broek op zijn knieën, maar echt eng was het niet; ik was op de fiets en hij struikelde. Mijn vader heeft toen de politie gebeld om het te melden, maar of daar ooit nog iets mee is gebeurd, weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:59 schreef I-care het volgende:
Dat geloof ik best, ik heb er zelf nog nooit een gezien maar ik ben dan ook geen vrouw.
Het lijkt me dat zoiets dan een op een erg gebeurd. Maar ik ben wel benieuwd wat iemand dan drijft om dat te doen.. Is het van alle leeftijden, of oudere mannen, geen idee hoor, maar ben wel benieuwd, aangezien jij het vaak genoeg gezien hebt.
Ik zie hem al lopen...lolquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Alles zo'n beetje tussen de 25 en de 50 schat ik. Echt oude mannen of jonge jongens heb ik nooit gezien. Het verbaasde mij destijds ook, vond het vooral onsmakelijk. Ben één keer achterna gelopen door een man met de broek op zijn knieën, maar echt eng was het niet; ik was op de fiets en hij struikelde. Mijn vader heeft toen de politie gebeld om het te melden, maar of daar ooit nog iets mee is gebeurd, weet ik niet.
Het meest bizarre was 3 binnen een kwartier: station Blaak (Rotterdam). Een op ons perron, eentje aan de overkant en een tien minuten later ook nog eentje in de trein.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:07 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen...lol![]()
Je moet toch nogal ver heen zijn om dat in volle bewustzijn te gaan doen.. Vind het behoorlijk vaag om dit te lezen.
En dat iddquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Het meest bizarre was 3 binnen een kwartier: station Blaak (Rotterdam). Een op ons perron, eentje aan de overkant en een tien minuten later ook nog eentje in de trein.
Nou ja, en verder kwam je ze in de jaren '80 op verschillende plekken tegen. Ook wel eens eentje tegenover me in de bus. Toen was ik net als TS te verbouwereerd (en te jong) om iets zinnigs te doen, dus ging maar naar buiten kijken. Zegt ie tegen me: "Ik word nogal opgewonden van je, Vind je toch niet erg!?"
Ik denk dat het voor sommigen ook een machtsspel is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:05 schreef Queller het volgende:
Ow ja, waarom ze het doen? Voyeurisme. Je kan er maar opgewonden van raken om midden op een druk station te gaan staan rukken. Mij trekt het ook niet zo en ik snap de opwinding er niet aan, maar het is blijkbaar iets dat voor redelijk wat mannen echt een feestje is.
Man, man.. Wat een verhalen zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Het meest bizarre was 3 binnen een kwartier: station Blaak (Rotterdam). Een op ons perron, eentje aan de overkant en een tien minuten later ook nog eentje in de trein.
Nou ja, en verder kwam je ze in de jaren '80 op verschillende plekken tegen. Ook wel eens eentje tegenover me in de bus. Toen was ik net als TS te verbouwereerd (en te jong) om iets zinnigs te doen, dus ging maar naar buiten kijken. Zegt ie tegen me: "Ik word nogal opgewonden van je, Vind je toch niet erg!?"
Heel serieus, ze vonden dat ik aangifte moest doen. Een van de mensen daar vroeg of ze nog ergens anders kwam meehelpen maar ze zei dat ze dit te belangrijk vond. Ze wilden ook veel detailsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Super.
Kwam het over alsof ze het serieus namen? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Tenzij je wilt dat het persoonlijk isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
als het "persoonlijk" wordt vind ik het toch wel een ding. )
Dat is fijn om te lezen. Als mij ooit nog iets dergelijks overkomt doe ik ook aangifte.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:13 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Heel serieus, ze vonden dat ik aangifte moest doen. Een van de mensen daar vroeg of ze nog ergens anders kwam meehelpen maar ze zei dat ze dit te belangrijk vond. Ze wilden ook veel details
Oh prima!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:13 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Heel serieus, ze vonden dat ik aangifte moest doen. Een van de mensen daar vroeg of ze nog ergens anders kwam meehelpen maar ze zei dat ze dit te belangrijk vond. Ze wilden ook veel details
Ik denk dat het idee grappiger is dan de werkelijkheid hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:13 schreef I-care het volgende:
[..]
Man, man.. Wat een verhalen zeg!![]()
Toch maar blij dat ik dat allemaal niet meemaakIk zie het al voor me, ik zou me helemaal krom lachen waarschijnlijk!
Ik snap je, heb in de 23 jaar dat ik op de Westblaak werkte zo ongeveer wel alles gezien, inclusief schietpartijen en lijken voor de deur van kantoor en zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:11 schreef Queller het volgende:
In mijn beleving hoorde het bij het straatbeeld van de grote stad. Net als junks, trams en winkelcentra
Ik vond dat ik daar in de trein zat erg naar en vies. Maar dat ik eenmaal weer bij mijn vader in de auto zat dacht ik vooral 'Wat. de. neuk.?!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee grappiger is dan de werkelijkheid hoor.
Ik voelde vooral afschuw en ongemak. Wist niet waar ik moest kijken, wilde zo snel mogelijk weg en voelde me erg vies.
Dat geloof ik gelijk ja. Maar waarom jij je zelf vies voelde snap ik niet zo. Hij was vies bezig, niet jij..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik voelde vooral afschuw en ongemak. Wist niet waar ik moest kijken, wilde zo snel mogelijk weg en voelde me erg vies.
Ik nu ook hoor. Maar ik ben dan ook inmiddels geen 15 meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:13 schreef I-care het volgende:
[..]
Man, man.. Wat een verhalen zeg!![]()
Toch maar blij dat ik dat allemaal niet meemaakIk zie het al voor me, ik zou me helemaal krom lachen waarschijnlijk!
Ik had het ook over het moment zelf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond dat ik daar in de trein zat erg naar en vies. Maar dat ik eenmaal weer bij mijn vader in de auto zat dacht ik vooral 'Wat. de. neuk.?!![]()
'
Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. En ik heb er dan misschien verder geen last van gehad, sindsdien kijk ik wel altijd goed waar ik ga zitten in de trein als ik 's nachts reis. In de drukste coupé gaan zitten en bij stelletjes etc.
Tja, dat is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:18 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk ja. Maar waarom jij je zelf vies voelde snap ik niet zo. Hij was vies bezig, niet jij..
Het is moeilijk uit te leggen, maar dat is een vrij normale reactie volgens mij. Je voelt je alsof iemand je uitkleedt met z'n ogen en aan je zit. Je wordt heel erg geseksualiseerd door iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:18 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk ja. Maar waarom jij je zelf vies voelde snap ik niet zo. Hij was vies bezig, niet jij..
Gelukkigquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had het ook over het moment zelf.Heb er verder niets aan over gehouden, maar het was geen leuke ervaring.
Wat LuDann ook zegt, kan me voorstellen dat het zo grappig niet is op dat moment. Als je zo jong bent weet je je geen houding te geven waarschijnlijk, en ben je vrij kwetsbaar tegenover een volwassen man natuurlijk. Dus al met al geen pretje inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik nu ook hoor. Maar ik ben dan ook inmiddels geen 15 meer
Mee eens, tenminste nu dan, toen vond ik het wel persoonlijk omdat hij dus blijkbaar me vanaf station via de Appie, de groenteboer en de slager had gevolgd. Ik heb serieus maanden over mijn schouder gekeken daarna.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Tenzij je wilt dat het persoonlijk is
Ik vind het raar en onsmakelijk, maar ze doen maar hoor. Ik word er niet meer warm of koud van. Vind het wel sneu voor jonge meisjes (en eventueel jonge jongens). Hier moet je gewoon niet mee geconfronteerd hoeven worden.
Je went er op een of andere manier ook aan. De eerste keer was ik echt geschokt. Maar naarmate de tijd (en het aantal) vorderde, werd het steeds gewoner of zo. Dat is ook wel raar nu ik het zo leesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring ja. Ik heb het niet zo vaak als jij meegemaakt, maar toch zeker een keer of 7 denk ik. Misschien dat het ook met ouder worden te maken heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Je went er op een of andere manier ook aan. De eerste keer was ik echt geschokt. Maar naarmate de tijd (en het aantal) vorderde, werd het steeds gewoner of zo. Dat is ook wel raar nu ik het zo lees
Denk dat ik het in die jaren echt zeker een keer of 35 heb gezien
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen omdat je lichamelijke integriteit aangetast is, onder andere. Maar in het geval van bv rukken van een afstandje terwijl er geen fysiek contact is, daar kan ik me zelf minder bij voorstellen. Maar ik heb het dan ook nooit ervaren natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Slachtoffers van verkrachting voelen zich vaak ook vies, terwijl zij niet de viezerikken zijn.
Ik voel me soms ook vies als een of andere creep met een bepaalde blik naar je kijkt, terwijl ik weet dat ik me niet vies zou hoeven te voelen.
Ik denk dat het ook wel klopt wat Knob zegt; op een gegeven moment ben je waarschijnlijk ook minder aantrekkelijk voor dat soort volk. Je kijkt eens, trekt je wenkbrauwen op en gaat over tot de orde van de dag. Dat is natuurlijk niet zo opwindend voor ze. Maar iemand die geschokt blijft zitten en zich minutenlang ongemakkelijk voelt, dáár is het waarschijnlijk wel een beetje om te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:
Dat is ook mijn ervaring ja. Ik heb het niet zo vaak als jij meegemaakt, maar toch zeker een keer of 7 denk ik. Misschien dat het ook met ouder worden te maken heeft.
Wat LuDann ook zegt, het is moeilijk uit te leggen. Ook al wordt je niet aangeraakt, je wordt wel enorm geseksualiseerd terwijl je dat totaal niet wil, door iemand die je onaantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:23 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen omdat je lichamelijke integriteit aangetast is, onder andere. Maar in het geval van bv rukken van een afstandje terwijl er geen fysiek contact is, daar kan ik me zelf minder bij voorstellen. Maar ik heb het dan ook nooit ervaren natuurlijk.
Het zal vooral het ongemakkelijke gevoel zijn. Het idee dat je iets had moeten doen (of juist niet). Denk ik...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:23 schreef I-care het volgende:
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen omdat je lichamelijke integriteit aangetast is, onder andere. Maar in het geval van bv rukken van een afstandje terwijl er geen fysiek contact is, daar kan ik me zelf minder bij voorstellen. Maar ik heb het dan ook nooit ervaren natuurlijk.
Zou best eens kunnen, dat je jezelf de schuld gaat geven over iets waar je geen invloed op hebt, dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Het zal vooral het ongemakkelijke gevoel zijn. Het idee dat je iets had moeten doen (of juist niet). Denk ik...
Zeker waar!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Denk ook dat het scheelt waar het plaats vindt, die vent stond dus in de hal van mijn flat dus mijn territorium, soort van en hij en ik stonden daar alleen dus ik was behoorlijk bang dat hij me wat zou aan doen en ik heb niet voor niets me daarna tot haast bloedens toe lopen schrobben zo vies voelde ik me. Iedereen ervaart het anders en zeker als je zo jong bent kan het een behoorlijke impact hebben.
Voor iedereen is zo'n ervaring anders dus ik vind het goed van to er werk van te maken, ongeacht of het helpt, het helpt haar wel en dat is immers het belangrijkste.
Eensquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Denk ook dat het scheelt waar het plaats vindt, die vent stond dus in de hal van mijn flat dus mijn territorium, soort van en hij en ik stonden daar alleen dus ik was behoorlijk bang dat hij me wat zou aan doen en ik heb niet voor niets me daarna tot haast bloedens toe lopen schrobben zo vies voelde ik me. Iedereen ervaart het anders en zeker als je zo jong bent kan het een behoorlijke impact hebben.
Voor iedereen is zo'n ervaring anders dus ik vind het goed van to er werk van te maken, ongeacht of het helpt, het helpt haar wel en dat is immers het belangrijkste.
Klopt helemaal wat je zegt, tijd geleden liep ik door de sneeuw naar de Formido hier om de hoek, stond er ook zo'n figuur, ik vroeg heel stoďceins alleen in het langslopen of hij het niet koud had, hij was meteen weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel klopt wat Knob zegt; op een gegeven moment ben je waarschijnlijk ook minder aantrekkelijk voor dat soort volk. Je kijkt eens, trekt je wenkbrauwen op en gaat over tot de orde van de dag. Dat is natuurlijk niet zo opwindend voor ze. Maar iemand die geschokt blijft zitten en zich minutenlang ongemakkelijk voelt, dáár is het waarschijnlijk wel een beetje om te doen.
Jup, ook bijvoorbeeld of het in de trein gebeurt met iemand op korte afstand terwijl je niet wegkunt of buiten op straat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat gaat nog een flinke stap verder dan 'in het passeren'.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Exhibitionisme.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:05 schreef Queller het volgende:
Ow ja, waarom ze het doen? Voyeurisme. Je kan er maar opgewonden van raken om midden op een druk station te gaan staan rukken.
Je kunt ook niet overál verstand van hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja! Dat vooral![]()
![]()
![]()
Ik heb er duidelijk geen verstand van
Misschien pleit het in dit geval wel voor mequote:Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef r_one het volgende:
Je kunt ook niet overál verstand van hebben
Sorry, volgende keer zal ik het gewoon via DM vragenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Ik zat gisteren in de trein en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.
Wen er maar aan, het is hier haast bijna het echte leven alleen dan dapper anoniem, negeren die idiotenquote:
Het heeft me niet zo erg dwars gezeten hoor. Alleen de dag erna nog naschrik. En onsmakelijke beelden in mijn hoofdquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het is hier haast bijna het echte leven alleen dan dapper anoniem, negeren die idioten
Goed dat je er werk van hebt gemaakt overigens, als je dat niet had gedaan was je gaan twijfelen of je wat je had moeten doen, al kunnen ze er weinig mee.
Geeft het je rust?
Ja, zo'n vent met zo'n ding pal tegenover je wiebelend in zijn c&a-tje. Onsmakelijk blijft hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Het heeft me niet zo erg dwars gezeten hoor. Alleen de dag erna nog naschrik. En onsmakelijke beelden in mijn hoofdmaar ik kan wel wat hebben
Marrakesh is nog niets veranderd dus. Vijf jaar geleden overkwam mij dat daar ook. Bah.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:33 schreef Luxuria het volgende:
Als je dit al erg vindt... Gewoon niet bij stilstaan en doorgaan waar je mee bezig was.
Ik ben een paar maanden geleden in Marrakesh in mijn kruis gegrepen
Hij bleef me daarna ook nog achtervolgen en het nog eens proberen.
Ja bah bah, het zijn nog steeds vieze, vrouwonvriendelijke, opdringerige mannetjes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef agter het volgende:
[..]
Marrakesh is nog niets veranderd dus. Vijf jaar geleden overkwam mij dat daar ook. Bah.
En in Istanbul in een volle tram werd ik aan alle kanten betast en beknepen. Voelde me zo rot. Ben direct uitgestapt. Dan maar lopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja bah bah, het zijn nog steeds vieze, vrouwonvriendelijke, opdringerige mannetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |