abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:42:53 #51
409579 LuDann
All the way
pi_153179264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Ze zullen niet zoveel ondernemen door dit incident alleen. Maar wie weet hebben ze meerdere van deze meldingen binnen gehad over dezelfde persoon of heeft iemand met dit signalement iets ernstigers gedaan. Dan kan de aangifte van TS net die druppel zijn.
pi_153179274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Wellicht niet bij 1 melding/aangifte. Maar als er op dat traject/daar in de buurt meerdere meldingen over zoiets komen, dan kunnen ze er wat meer mee of er extra op letten.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:43:31 #53
409579 LuDann
All the way
pi_153179277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:

[..]

Waar doel je nou precies op?

Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet :P
Ik snap er ook geen drol van. :P

Ik geloof dat hij vraagt of je het uitgelokt hebt door je uitdagend te kleden ofzo.
pi_153179292
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:

[..]

Waar doel je nou precies op?

Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet :P
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig. _O-

Nee, ik doel erop of een agent een aangifte serieus neemt.
En dan met vragen komt als "hoe was je gekleed, daagde je uit" etc
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:45:07 #55
409579 LuDann
All the way
pi_153179306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.
pi_153179320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:43 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen drol van. :P

Ik geloof dat hij vraagt of je het uitgelokt hebt door je uitdagend te kleden ofzo.
lekker victim blaming dus.

Sorry dat ik in de zomer een rokje aan had! :')

Nee maar even serieus, naast dat victim blaming onzinnig is, zag ik er wel leuk uit, maar absoluut niet sletterig/uitdagend.
pi_153179333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:45 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Via een lange omweg. :@
pi_153179373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ohzo!

Geen idee of dat gebeurt, maar ik zou dat zeer ernstig vinden als agenten dat vragen bij het opnemen van de aangifte. Al zou ik naakt zijn, wat boeit dat?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:49:14 #59
409579 LuDann
All the way
pi_153179391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Geen idee eigenlijk.

Want ondanks alles wat ik hier loop te verkondigen, heb ik (ondanks dat dit soort dingen mij ook meer dan eens overkomen zijn) nooit aangifte gedaan.

Iets wat ik in de toekomst wel ga doen trouwens, mocht het nog eens gebeuren. Want dit soort dingen zijn niet normaal. Wat dat betreft heeft dit topic me wel aan het denken gezet.
pi_153179431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat speelde bij mij geen rol iig.

Toen gewoon niet aan gedacht. Dat het mij overkwam heb ik mn ouders wakker gebeld en is mn vader me midden in de nacht van het station komen ophalen, en hoewel een erg nare ervaring, het was gewoon klaar dat ik weer veilig thuis was.
pi_153179438
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ohzo!

Geen idee of dat gebeurt, maar ik zou dat zeer ernstig vinden als agenten dat vragen bij het opnemen van de aangifte. Al zou ik naakt zijn, wat boeit dat?
Helemaal niks !
Maar probeer aub meer mensen mee te krijgen of maak direct melding bij de conducteur, als die dan toevallig wel aanwezig is.
En maak gelijk gebruik van de spoorweg politie, maakt je klacht alleen maar sterker.
Want de politie gaant dat wel vragen, waarom niet gelijk actie ondernomen.
Sorry... :@
pi_153179482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:51 schreef Punkman het volgende:

[..]

Helemaal niks !
Maar probeer aub meer mensen mee te krijgen of maak direct melding bij de conducteur, als die dan toevallig wel aanwezig is.
En maak gelijk gebruik van de spoorweg politie, maakt je klacht alleen maar sterker.
Want dat gaan ze wel doen, waarom niet gelijk actie ondernomen.
Sorry... :@
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken :Y

Alleen lijkt aangifte 7 jaar na dato een beetje onzinnig voor zoiets :P
  dinsdag 2 juni 2015 @ 09:56:42 #63
409579 LuDann
All the way
pi_153179554
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:50 schreef essnhills het volgende:

[..]

Toen gewoon niet aan gedacht. Dat het mij overkwam heb ik mn ouders wakker gebeld en is mn vader me midden in de nacht van het station komen ophalen, en hoewel een erg nare ervaring, het was gewoon klaar dat ik weer veilig thuis was.
Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.
pi_153179603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef LuDann het volgende:

[..]

Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.
Ja dat ja.

Je denkt er gewoon niet aan.

Maar je zou het wel moeten doen.
pi_153179641
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
[quote]1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken :Y

en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.

Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
[/quote]

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:

[..]

en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.

Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
[/quote]

Mis ik iets nu, was het gisteren of 7 jaar geleden ?
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:01:28 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153179653
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef essnhills het volgende:

[..]

lekker victim blaming dus.

Sorry dat ik in de zomer een rokje aan had! :')

Nee maar even serieus, naast dat victim blaming onzinnig is, zag ik er wel leuk uit, maar absoluut niet sletterig/uitdagend.
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153179748
Top, ik gooi 2 namen door elkaar....
pi_153179776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
Ik mocht niet eens een biertje drinken op cs Den haag, maar ze verkochten wel bier. -O-
pi_153179785
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:07:54 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153179808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt?
Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153179822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
pi_153179828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss .. :{w
pi_153179843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef Punkman het volgende:

[..]

Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss .. :{w
Oh oeps! :@ :+ Maar ik kom nooit meer in de trein :P
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:09:53 #74
409579 LuDann
All the way
pi_153179850
quote:
Het gaat om dossier opbouwen. Ze zullen niet veel doen naar aanleiding van 1 incident, maar wel als dit vaker gebeurt met hetzelfde signalement.

Niet handig als elke vrouw zou denken ''ach laat maar zitten''. Kan het me goed voorstellen hoor, maar op die manier kan iemand eigenlijk ongemerkt en ongestraft dit gewoon elke week doen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:10:43 #75
409579 LuDann
All the way
pi_153179876
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
Als er meerdere aangiften gedaan worden komt hij er niet onderuit met ontkennen hoor. Dan is het niet meer 1 tegen 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')