Ze zullen niet zoveel ondernemen door dit incident alleen. Maar wie weet hebben ze meerdere van deze meldingen binnen gehad over dezelfde persoon of heeft iemand met dit signalement iets ernstigers gedaan. Dan kan de aangifte van TS net die druppel zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Wellicht niet bij 1 melding/aangifte. Maar als er op dat traject/daar in de buurt meerdere meldingen over zoiets komen, dan kunnen ze er wat meer mee of er extra op letten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Tja vraag me af in hoeverre ze de moeite gaan nemen om uit te zoeken wie t is. Aangezien je niets meer dan een karig signalement hebt...
Ik snap er ook geen drol van.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar doel je nou precies op?
Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar doel je nou precies op?
Je hebt het over duidelijkheid maar ik volg je totaal niet
Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.![]()
Nee, ik doel erop of een agent een aangifte serieus neemt.
En dan met vragen komt als "hoe was je gekleed, daagde je uit" etc
lekker victim blaming dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:43 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen drol van.
Ik geloof dat hij vraagt of je het uitgelokt hebt door je uitdagend te kleden ofzo.
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:45 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat horen ze niet te vragen in ieder geval, want ongeacht hoe je gekleed was en of je ''uitdaagde'' is dit een strafbaar feit.
Ohzo!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
klopt, vond het zelf ook al vrij wazig.![]()
Nee, ik doel erop of een agent een aangifte serieus neemt.
En dan met vragen komt als "hoe was je gekleed, daagde je uit" etc
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Via een lange omweg.
Dat speelde bij mij geen rol iig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vroeg mij dus af of dat nog steeds vrouwen er van weerhoud om aangifte te doen.
Via een lange omweg.
Helemaal niks !quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohzo!
Geen idee of dat gebeurt, maar ik zou dat zeer ernstig vinden als agenten dat vragen bij het opnemen van de aangifte. Al zou ik naakt zijn, wat boeit dat?
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helemaal niks !
Maar probeer aub meer mensen mee te krijgen of maak direct melding bij de conducteur, als die dan toevallig wel aanwezig is.
En maak gelijk gebruik van de spoorweg politie, maakt je klacht alleen maar sterker.
Want dat gaan ze wel doen, waarom niet gelijk actie ondernomen.
Sorry...
Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen gewoon niet aan gedacht. Dat het mij overkwam heb ik mn ouders wakker gebeld en is mn vader me midden in de nacht van het station komen ophalen, en hoewel een erg nare ervaring, het was gewoon klaar dat ik weer veilig thuis was.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:56 schreef LuDann het volgende:
[..]
Same here, het kwam gewoon nooit in me op dat dit iets is om aangifte tegen te doen. Terwijl het dat wel is natuurlijk.
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken
Alleen lijkt aangifte 7 jaar na dato een beetje onzinnig voor zoiets
en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik snap je! Als het me nog eens overkomt, zal ik het ook zeker anders aanpakken
Alleen lijkt aangifte 7 jaar na dato een beetje onzinnig voor zoiets
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker victim blaming dus.
Sorry dat ik in de zomer een rokje aan had!
Nee maar even serieus, naast dat victim blaming onzinnig is, zag ik er wel leuk uit, maar absoluut niet sletterig/uitdagend.
Ik mocht niet eens een biertje drinken op cs Den haag, maar ze verkochten wel bier.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt?
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een volgende keer komt kun je deze aanklacht toch alsnog kracht bijzetten.
Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss ..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
Oh oeps!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mannen met een rode broek moeten sowieso worden opgepakt ... tsss ..
Het gaat om dossier opbouwen. Ze zullen niet veel doen naar aanleiding van 1 incident, maar wel als dit vaker gebeurt met hetzelfde signalement.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:07 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Kun je het niet gewoon laten rusten en de volgende keer ff een fototje maken? Dat laatste geeft je enigszins bewijs, hoe wil je nu aangifte doen, een jongen in een rode broek liep zich te trekken in de trein, moeten alle jongens met rode broeken dan worden aangepakt? Het lijkt me een te klein incident om de NS te vragen alle camera's na te gaan.
Als er meerdere aangiften gedaan worden komt hij er niet onderuit met ontkennen hoor. Dan is het niet meer 1 tegen 1.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |