Wat LuDann ook zegt, het is moeilijk uit te leggen. Ook al wordt je niet aangeraakt, je wordt wel enorm geseksualiseerd terwijl je dat totaal niet wil, door iemand die je onaantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:23 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen omdat je lichamelijke integriteit aangetast is, onder andere. Maar in het geval van bv rukken van een afstandje terwijl er geen fysiek contact is, daar kan ik me zelf minder bij voorstellen. Maar ik heb het dan ook nooit ervaren natuurlijk.
Het zal vooral het ongemakkelijke gevoel zijn. Het idee dat je iets had moeten doen (of juist niet). Denk ik...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:23 schreef I-care het volgende:
Dat kan ik me dan weer wel voorstellen omdat je lichamelijke integriteit aangetast is, onder andere. Maar in het geval van bv rukken van een afstandje terwijl er geen fysiek contact is, daar kan ik me zelf minder bij voorstellen. Maar ik heb het dan ook nooit ervaren natuurlijk.
Zou best eens kunnen, dat je jezelf de schuld gaat geven over iets waar je geen invloed op hebt, dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Het zal vooral het ongemakkelijke gevoel zijn. Het idee dat je iets had moeten doen (of juist niet). Denk ik...
Zeker waar!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Denk ook dat het scheelt waar het plaats vindt, die vent stond dus in de hal van mijn flat dus mijn territorium, soort van en hij en ik stonden daar alleen dus ik was behoorlijk bang dat hij me wat zou aan doen en ik heb niet voor niets me daarna tot haast bloedens toe lopen schrobben zo vies voelde ik me. Iedereen ervaart het anders en zeker als je zo jong bent kan het een behoorlijke impact hebben.
Voor iedereen is zo'n ervaring anders dus ik vind het goed van to er werk van te maken, ongeacht of het helpt, het helpt haar wel en dat is immers het belangrijkste.
Eensquote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Denk ook dat het scheelt waar het plaats vindt, die vent stond dus in de hal van mijn flat dus mijn territorium, soort van en hij en ik stonden daar alleen dus ik was behoorlijk bang dat hij me wat zou aan doen en ik heb niet voor niets me daarna tot haast bloedens toe lopen schrobben zo vies voelde ik me. Iedereen ervaart het anders en zeker als je zo jong bent kan het een behoorlijke impact hebben.
Voor iedereen is zo'n ervaring anders dus ik vind het goed van to er werk van te maken, ongeacht of het helpt, het helpt haar wel en dat is immers het belangrijkste.
Klopt helemaal wat je zegt, tijd geleden liep ik door de sneeuw naar de Formido hier om de hoek, stond er ook zo'n figuur, ik vroeg heel stoïceins alleen in het langslopen of hij het niet koud had, hij was meteen weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel klopt wat Knob zegt; op een gegeven moment ben je waarschijnlijk ook minder aantrekkelijk voor dat soort volk. Je kijkt eens, trekt je wenkbrauwen op en gaat over tot de orde van de dag. Dat is natuurlijk niet zo opwindend voor ze. Maar iemand die geschokt blijft zitten en zich minutenlang ongemakkelijk voelt, dáár is het waarschijnlijk wel een beetje om te doen.
Jup, ook bijvoorbeeld of het in de trein gebeurt met iemand op korte afstand terwijl je niet wegkunt of buiten op straat.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat gaat nog een flinke stap verder dan 'in het passeren'.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Exhibitionisme.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:05 schreef Queller het volgende:
Ow ja, waarom ze het doen? Voyeurisme. Je kan er maar opgewonden van raken om midden op een druk station te gaan staan rukken.
Je kunt ook niet overál verstand van hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja! Dat vooral![]()
![]()
![]()
Ik heb er duidelijk geen verstand van
Misschien pleit het in dit geval wel voor mequote:Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef r_one het volgende:
Je kunt ook niet overál verstand van hebben
Sorry, volgende keer zal ik het gewoon via DM vragenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:11 schreef emmyemmy het volgende:
Ik zat gisteren in de trein en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.
Wen er maar aan, het is hier haast bijna het echte leven alleen dan dapper anoniem, negeren die idiotenquote:
Het heeft me niet zo erg dwars gezeten hoor. Alleen de dag erna nog naschrik. En onsmakelijke beelden in mijn hoofdquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het is hier haast bijna het echte leven alleen dan dapper anoniem, negeren die idioten
Goed dat je er werk van hebt gemaakt overigens, als je dat niet had gedaan was je gaan twijfelen of je wat je had moeten doen, al kunnen ze er weinig mee.
Geeft het je rust?
Ja, zo'n vent met zo'n ding pal tegenover je wiebelend in zijn c&a-tje. Onsmakelijk blijft hetquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Het heeft me niet zo erg dwars gezeten hoor. Alleen de dag erna nog naschrik. En onsmakelijke beelden in mijn hoofdmaar ik kan wel wat hebben
Marrakesh is nog niets veranderd dus. Vijf jaar geleden overkwam mij dat daar ook. Bah.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:33 schreef Luxuria het volgende:
Als je dit al erg vindt... Gewoon niet bij stilstaan en doorgaan waar je mee bezig was.
Ik ben een paar maanden geleden in Marrakesh in mijn kruis gegrepen
Hij bleef me daarna ook nog achtervolgen en het nog eens proberen.
Ja bah bah, het zijn nog steeds vieze, vrouwonvriendelijke, opdringerige mannetjes.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:53 schreef agter het volgende:
[..]
Marrakesh is nog niets veranderd dus. Vijf jaar geleden overkwam mij dat daar ook. Bah.
En in Istanbul in een volle tram werd ik aan alle kanten betast en beknepen. Voelde me zo rot. Ben direct uitgestapt. Dan maar lopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja bah bah, het zijn nog steeds vieze, vrouwonvriendelijke, opdringerige mannetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |