abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153179901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:09 schreef LuDann het volgende:

[..]

Het gaat om dossier opbouwen. Ze zullen niet veel doen naar aanleiding van 1 incident, maar wel als dit vaker gebeurt met hetzelfde signalement.

Niet handig als elke vrouw zou denken ''ach laat maar zitten''. Kan het me goed voorstellen hoor, maar op die manier kan iemand eigenlijk ongemerkt en ongestraft dit gewoon elke week doen.
Ik weet niet hoe zulke dingen gaan.
Maar ik heb het gevoel bij alsof mijn fiets gestolen is.
Zou niet moeten in zulke gevallen, maar gebeurd dat nog.
Weet het echt niet.
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2015 @ 10:11:55 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153179903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:08 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Probleem is de juiste identiteit vaststellen en als je de juiste persoon hebt gevonden, hoe bewijs je het? Krijg je zijn woord tegen het van TS.
Misschien doet ie het ook wel bij andere vrouwen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:13:23 #78
409579 LuDann
All the way
pi_153179941
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:11 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe zulke dingen gaan.
Maar ik heb het gevoel bij alsof mijn fiets gestolen is.
Zou niet moeten in zulke gevallen, maar gebeurd dat nog.
Weet het echt niet.
Veel mensen denken zo, daarom kun je van een gestolen fiets nu ook laagdrempelig online aangifte doen.

Ik vermoed dat dit met een zedendelict niet kan, dat is toch wat serieuzer.
pi_153179949
Prioriteit bij de NS ligt momenteel bij agressieve reizigers die personeel in elkaar slaat waardoor men niet meer durft te werken. Zelfs heel veel van deze mensen gaan vrijuit en kunnen nauwelijks worden vervolgd (zie uitzendingen op TV). Ik kan het verkeerd inschatten, maar volgens mij is dit van een ander kaliber? Of heb je er zoveel last van dat je mentaal eraan onderdoor gaat?

Als diegene het bij meerdere vrouwen doet komt er vanzelf een moment datie gefilmd wordt en op Geenstijl terecht komt.
pi_153180024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Punkman het volgende:

[..]

en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.

Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
[..]

en een jongen van ongeveer 20 zat naar mij te staren en te masturberen door zijn broek heen. Het was erg duidelijk. Toen ik uitstapte volgde hij mij en sprak hij me aan met "hey lekker ding, mag ik-" ik onderbrak hem en zei "hou op". Ik ben snel weggelopen en heb in de albert heijn to go gewacht voor ik mijn volgende trein instapte.

Is dit strafbaar en moet ik dit aangeven bij de politie? Hij had zijn broek gewoon aan. Het voelt een beetje als een overdreven reactie om hier aangifte van te doen maar ik wil het wel graag aangeven.
[/quote]

Mis ik iets nu, was het gisteren of 7 jaar geleden ?
[/quote]Ja, je mist iets, ik ben niet TS.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_153180043
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:16 schreef essnhills het volgende:

[..]

[..]

Mis ik iets nu, was het gisteren of 7 jaar geleden ?
[/quote]Ja, je mist iets, ik ben niet TS.
[/quote]

Ja had hem al door
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:17:33 #82
409579 LuDann
All the way
pi_153180045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:13 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Prioriteit bij de NS ligt momenteel bij agressieve reizigers die personeel in elkaar slaat waardoor men niet meer durft te werken. Zelfs heel veel van deze mensen gaan vrijuit en kunnen nauwelijks worden vervolgd (zie uitzendingen op TV). Ik kan het verkeerd inschatten, maar volgens mij is dit van een ander kaliber? Of heb je er zoveel last van dat je mentaal eraan onderdoor gaat?

Als diegene het bij meerdere vrouwen doet komt er vanzelf een moment datie gefilmd wordt en op Geenstijl terecht komt.
Dus we moeten nu maar op Geenstijl gaan vertrouwen om dit soort zaken te regelen en niet meer de politie?
pi_153180069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan nog is een kort rokje niet strafbaar en de hand aan jezelf slaan in het openbaar wel. Dus, tsja, wie is er dan fout?
Klopt, dat zeg ik ook :P
pi_153180074
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:17 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dus we moeten nu maar op Geenstijl gaan vertrouwen om dit soort zaken te regelen en niet meer de politie?
Ooit vertrouwen gehad in de politie met dit soort zaken? Voor de politie is dit low priority.
pi_153180090
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:17 schreef LuDann het volgende:

[..]

Said but true, maar ik zou TS niet aanraden een foto te maken, maar direct naar de conducteur gaan ofzo.
pi_153180127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:13 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

Dus je mag alleen aangifte van zoiets doen als je er mentaal aan onderdoor gaat?

En Geenstijl is de nieuwe politie?
pi_153180130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:19 schreef Punkman het volgende:

[..]

Said but true, maar ik zou TS niet aanraden een foto te maken, maar direct naar de conducteur gaan ofzo.
Dat laatste is sowieso wel een goede oplossing. Conducteur kan het dan op "heterdaad" (hehe) betrappen.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:20:56 #88
409579 LuDann
All the way
pi_153180134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:18 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Ooit vertrouwen gehad in de politie met dit soort zaken? Voor de politie is dit low priority.
Totdat het een opeenstapeling blijkt te zijn en diezelfde dader dit veel vaker doet of een serieverkrachter blijkt te zijn.

Zoals ik al eerder zei; met niks doen kom je geen steek verder. Met aangifte doen doe je tenminste iets.
pi_153180159
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus je mag alleen aangifte van zoiets doen als je er mentaal aan onderdoor gaat?

En Geenstijl is de nieuwe politie?
Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaan ;). Behalve die keer dat ze "iemand" op het spoor hadden (bewijs was DNA nav een inbraak), bleek diegene niet naar de rechtzaak te komen. Dat is nu 2 jaar geleden, daarna niets meer gehoord.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:22:41 #90
409579 LuDann
All the way
pi_153180199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaan ;).
Een loszittende veter is geen strafbaar feit, dus die vergelijking gaat nergens over natuurlijk.
pi_153180205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef LuDann het volgende:

[..]

Totdat het een opeenstapeling blijkt te zijn en diezelfde dader dit veel vaker doet of een serieverkrachter blijkt te zijn.

Zoals ik al eerder zei; met niks doen kom je geen steek verder. Met aangifte doen doe je tenminste iets.
Deels waar, deels niet waar, maar sowieso er altijd melding van maken. +1
pi_153180218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dit dus.

Voor je eigen veiligheid op dat moment idd de conducteur oid inschakelen, maar daarna naar de politie. Als niemand aangifte doet wordt het sowieso nooit bestrafd. Dossier opbouwen!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:25:22 #93
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_153180293
Gewoon simpel een paar fotos maken en op facebook gooien.
Beetje sharen met iedereen.
Openbaar aan de schandpaal nagelen is zoveel effectiever dan wachten op een verdwaalde ambtenaar met een typemachine.

Wanneer je aangifte doet dan weet de dienstdoende (secretaresse) agent ervanaf en gooit het daarna in een archief, om er nooit meer naar te kijken.
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:25:53 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153180306
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
Als je hem aan schandpaal had genageld via FB had je meer bereikt dan met aangifte ben ik bang.
Gelukkig heeft ze dat niet gedaan misschien was de man wel zwakbegaafd. Het mag natuurlijk niet wat hij doet maar de trend om elk afwijkend gedrag maar op internet te zetten is ook veel te ver doorgeslagen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153180350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Je mag ook aangifte doen als je veter los zit, maar de vraag is wat doet de politie ermee. Kan je zeggen dat ik van ergere zaken aangifte heb gedaan, en tot op heden is er nog nooit wat mee gedaan ;). Behalve die keer dat ze "iemand" op het spoor hadden (bewijs was DNA nav een inbraak), bleek diegene niet naar de rechtzaak te komen. Dat is nu 2 jaar geleden, daarna niets meer gehoord.
Je kan ook aangifte doen zonder te verwachten dat hij morgen al wordt opgepakt.

Als hij het 1x in een dronken bui oid deed en daarna nooit meer dan snap ik dat hij nooit gepakt zal worden. Pech dan.

Maar als hij zoiets wekelijks doet.. dossier opbouwen is dan fijn. Je weet ook niet hoe zoiets ontwikkeld. Blijft het bij masturberen of gaat hij over op aanranding of verkrachting als.hij toch niet wordt gepakt?

Je doet niet altijd aangifte alleen voor jezelf..
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:28:06 #96
409579 LuDann
All the way
pi_153180374
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze dat niet gedaan misschien was de man wel zwakbegaafd. Het mag natuurlijk niet wat hij doet maar de trend om elk afwijkend gedrag maar op internet te zetten is ook veel te ver doorgeslagen.
Eens!
pi_153180426
Ik heb ooit eens het gehad met een film, die was voor het eerst te zien hier.
Antonie Kamerling was er ook bij.
De afterparty was helaas in een kroeg die ook voor gewoon publiek open was.
Ik werd beschuldigd van aanranding, de portiers hielden mij in de gaten, nog 4 klachten.
Portiers wisten dat ik het niet gedaan had.
Maar de dame in kwestie (die de film niet eens gezien had) had aanzien daar in de kroeg en de portiers konden mij veiligheid garanderen tot aan de deur. Daarna stond ik alleen.
En politie bellen had geen zin, want ze zouden mijn verhaal nooit ondersteunen.
Dus er werd mij aangeraden om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
Zo kan het dus ook.
pi_153180433
Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de politie :)
pi_153180460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb voor vanmiddag een afspraak bij de politie :)
Goed gedaan !
pi_153180548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:30 schreef Punkman het volgende:
Ik heb ooit eens het gehad met een film, die was voor het eerst te zien hier.
Antonie Kamerling was er ook bij.
De afterparty was helaas in een kroeg die ook voor gewoon publiek open was.
Ik werd beschuldigd van aanranding, de portiers hielden mij in de gaten, nog 4 klachten.
Portiers wisten dat ik het niet gedaan had.
Maar de dame in kwestie (die de film niet eens gezien had) had aanzien daar in de kroeg en de portiers konden mij veiligheid garanderen tot aan de deur. Daarna stond ik alleen.
En politie bellen had geen zin, want ze zouden mijn verhaal nooit ondersteunen.
Dus er werd mij aangeraden om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
Zo kan het dus ook.
Ook een rotervaring!

Had ze gewoon de pik op jou ofzo? Naar wijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')