Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ookquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 jaar geleden had hij een maandban gekregen als hij die taal bezigde als gebruiker
Zulke users? Danny zelf!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep, en dan zetten ze zulke users nog in op de FP ook
Ja ok, dat was ooit grappig. Ooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook dat i.d.d., ik doelde ook op Djeez en tong80 b.v.
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn nabestaanden weten niet dat ik op FOK! zit. En dat hou ik graag zo.
Laten we hopen op immortaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat al mijn posts worden voorgelezen op mijn begrafenis.
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik draai ze vast even uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Want t zijn zulke pareltjes?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het nooit grappig gevonden, lijkt steeds meer op GS b.v. en daar kom ik per definitie al niet vanwege de hersenloze berichten en reacties.
overheidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie veels te productief bezig vandaag. Alleen morgen waarschijnlijk geen ruk meet te doen
Ik heb Grindr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |