Nee, maar het idee van zo'n kale bench upgraden staat me wel aanquote:
Lol, hier is het ook nog steeds een puinbendequote:
Maar waarom een bench?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar het idee van zo'n kale bench upgraden staat me wel aan
Ik nietquote:
No reservations op 24 kitchen. Beste eetptogramma ooit gemaaktquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
Weer niets leuks op de tvDan Bones van gisteren maar kijken denk ik, of nog wat administratie gaan doen
Watquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk barbie.
"Ik draai zeven wasjes per dag"
God.
Alle.
Machtig.
Ik zou niet snel een bench kopen. Boris mag lekker in de woonkamer en keuken struinen. Kan ie lekker spelen als ik er niet ben. En hij dat zou willen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ALS ik zo'n ding zou moeten hebben, dan zou ik'em pimpen
Ja, het kan prima zijn. Mijn ding is het echter niet.quote:
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doetquote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
Lees net dat Netflix wil gaan testen met reclames voor en na de afleveringen. Het hele idee van Netflix was dacht ik series kunnen kijken zónder reclame, waar dan een bepaald bedrag per maand tegenover staat.
ik zou het zielig vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het kan prima zijn. Mijn ding is het echter niet.
De enige reden om Netflix te kijken is inderdaad dat het zonder reclame is. Als er een zooi reclame tussendoor komt kun je net zo goed weer gaan downloaden. Denk da ze een hoop klanten kwijtraken als ze reclame in gaan voeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doet
Niet op mijn routequote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:19 schreef DrMarten het volgende:
http://112twente.nl/30167/
En dan moet er serieus een bedrijf uit Rotterdam komen? Toch wel triest
Is het niet, mijn laatste hond lag uit zijn eigen gewoon altijd in de bench in de gang als hij zin had (vaak). Verder kon hij op de begane vloer gaan en staan (behalve op de banken liggen) waar hij wilde en b.v. in zijn mand in de woonkamer liggen. Als ik weg moest dan lag hij meestal al in zijn bench, en hoe blij hij ook was als ik weer thuis kwam de bench bleef zijn plekjequote:
Voor zover ik weet voor betalende users.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie deze post net, maar is dit ook voor de betaalde users of gaan ze er een gratis versie ernaast aanbieden. Zoals bv Spotify t doet
Dat hoeft niet natuurlijk. De bench kan voor een hond heel goed zijn eigen plekje worden, een vertrouwde omgevingquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
tyfushoerenwinkels met hun tyfuskarren en tyfusvrachtwagensm sterf aan de tyfus verdomme.
nou nou nou, is dat nou helemaal nodig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
tyfushoerenwinkels met hun tyfuskarren en tyfusvrachtwagensm sterf aan de tyfus verdomme.
Het lucht wel even opquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nou nou nou, is dat nou helemaal nodig?
De retail sterft toch uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Supermarkten gaan ook sluiten. Voedingssupplementenquote:
Voorlopig groeien die nog.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Supermarkten gaan ook sluiten. Voedingssupplementen![]()
Neee okequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat een relatief klein segment groeit wil niet zeggen dat de mark in zijn geheel groeit.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die gaan ook nog wel veranderen met ondemand brengen van eten en pick-up points.
Dat doe ik nog niet eens en dan heb ik 2 dochters.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:40 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk barbie.
"Ik draai zeven wasjes per dag"
God.
Alle.
Machtig.
Ik stoorde me weer aan alles aan dat mokkel. Heerlijke irritatietvquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik nog niet eens en dan heb ik 2 dochters.
Ik ook. Maar ondertussen vond ik het ook lachwekkend zo dom.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stoorde me weer aan alles aan dat mokkel. Heerlijke irritatietv
Zeiken over geld maar wel je haar laten doen en borsten. Hoezo sponsortvquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ondertussen vond ik het ook lachwekkend zo dom.
En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeiken over geld maar wel je haar laten doen en borsten. Hoezo sponsortv
En dat sneue huis van zequote:Op woensdag 3 juni 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?
Hopelijk pas zaterdagavond, ik wil wel van de dag genietenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, hoe ik het lees is het vrijdag lekker en zaterdag het onweer al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |