En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeiken over geld maar wel je haar laten doen en borsten. Hoezo sponsortv
En dat sneue huis van zequote:Op woensdag 3 juni 2015 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
En wat te denken over die tattoo over zn hele lichaam. Daar was hij de vorige serie mee bezig. En maar roepen dat ze 's avonds zo moe zijn. Hoe zouden ze kunnen werken?!?!?
Hopelijk pas zaterdagavond, ik wil wel van de dag genietenquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, hoe ik het lees is het vrijdag lekker en zaterdag het onweer al.
Het kan nog redelijk schuiven natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk pas zaterdagavond, ik wil wel van de dag genieten
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mooi, en ik zie donderwolkjes. Ook al in de nacht van vrij op za. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof weermensen echt niet meer. Hier staat gewoon dat het mooi weer is
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie line-upquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.
We hebben het in de vrijgezellenapp er al over om de bruidegom zaterdag mee te nemen naar Utrecht. Valt niet op als er een man of 7 niet is toch?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wel.Pretty awesome. Nu nog lekker weer.
Ik ga met een groepje maten 2x per jaar naar de IJsselhallen. Helemaal stuk gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Die feestjes zijn de afgelopen jaren ook wel enorm populair / veel aanwezig
Vast niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het in de vrijgezellenapp er al over om de bruidegom zaterdag mee te nemen naar Utrecht. Valt niet op als er een man of 7 niet is toch?
Is er eindelijk iets goeds te zien in dat stadionquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Fijn, zaterdag naar een grote openlucht 90s party in de Galgenwaard.
Nou is er bij jullie in de stad nog wel wat callcenterwerk enzo te vinden. Maar ideaal is dat ook niet als je net van school komt en gewoon aan het werk wil in je eigen vakgebied.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:25 schreef Renesite het volgende:
net klaar met school dus ook geen WW mogelijkheid of bijstand. Dat vind ik nog vervelender
Tjaquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou is er bij jullie in de stad nog wel wat callcenterwerk enzo te vinden. Maar ideaal is dat ook niet als je net van school komt en gewoon aan het werk wil in je eigen vakgebied.
Mijn werkgever toevallig?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja
Dat callcenterwerk is niks geworden zelfs! Is nog op een lullige manier gegaan..
Snap ik. Alleen het is wel vrij abrupt: studiefinanciering stopt en *snap* helemaal niks meer. Tuurlijk kunnen we rondkomen, geen punt en geld over. Alleen valt wel 700 euro aan inkomen wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou ook vrij raar zijn als je samenwoont en jezelf kan beruipen
lol Waarom verbaast me dat nou niksquote:
Af en aan. Het is nu even rustig. Maar Ziggo zocht ook en toen weer niet en blabla.. Lastig allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
lol Waarom verbaast me dat nou niks
Ben blij dat ik niks meer met Randatad enzo te maken heb. Zoeken ze bij de Duo geen mensen?
Een ouwe zeikerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:28 schreef Juup© het volgende:
Kon na gisteren de NAS niet meer bereiken, aan het zoeken en rebooten geweest maar zonder resultaat. Tot ik even ging zitten en een koud biertje open plopte, toen had ik een helder [ afbeelding ] idee. Ik bleek bij werkzaamheden aan de router en het netwerk gisteren, gewoon de kabel van de NAS niet goed in de router gestoken te hebben![]()
Wat ben ik dan?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Morgenmiddag en vrijdagmiddag vrij! Precies goed
Nee, da's vrijdagquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Morgenmiddag en vrijdagmiddag vrij! Precies goed
Venkelquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, da's vrijdag
Vandaag eten we venkel
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaaligquote:
Nou eet smakelijk danquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaalig
Dat gaat helemaal goed komen. Echt TE lang geleden dat we dit gegeten hebben. Het weer past er iig wel goed bij, lekker zomersquote:
Ik had een salade willen maken vandaag, maar door werkzaamheden en een afspraak vanavond is daar niets van gekomenquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen. Echt TE lang geleden dat we dit gegeten hebben. Het weer past er iig wel goed bij, lekker zomers
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb klaargemaakt. Klinkt wel interessant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit de oven. Met tomaatjes. Zaaaaaaaaaaalig
Het plan was loempia's, maar dat was ik vergeten toen ik in de Jumbo liepquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat t voor mij denk ik ook worden want geen zin om echt te koken.
Met wat salade ofzo.
Wat voor salade? En wat gaat het dan worden?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had een salade willen maken vandaag, maar door werkzaamheden en een afspraak vanavond is daar niets van gekomen![]()
Morgen i.i.g. witlof eten
Ik gebruik dit recept als basis: http://www.okokorecepten.(...)n-trostomaatjes-tijmquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik nog nooit heb klaargemaakt. Klinkt wel interessant.
Vanavond broodjes hamburger
Ik wilde een macaroni salade maken, dus macaroni koken en laten afkoelen en van alles erin mikken en dan opetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor salade? En wat gaat het dan worden?
Hoe maak jij witlof klaar?
Dat heb ik nog nooit gemaakt. Vind het altijd zo raar klinkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wilde een macaroni salade maken, dus macaroni koken en laten afkoelen en van alles erin mikken en dan opeten
Ik twijfel of ik witlof in ham en kaas maar of gewoon witlof en aardappelen koken (niet bij elkaar) en een stuk vlees erbij of zo
Ik ben niet zo'n fan van trostomaatjes. Dus dan zou ik een ander recept opzoeken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept als basis: http://www.okokorecepten.(...)n-trostomaatjes-tijm
Alleen flikker ik de tomaatjes er lukraak bij. Scheelt een hoop tijd en smaakt hetzelfde
Broodje hamburger is ook jammie. Zelf gemaakt?
Je kunt ze zo ook prima zonder de tomaatjes makenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van trostomaatjes. Dus dan zou ik een ander recept opzoeken.
Zelfgemaakt idd. Niet heel bijzonder hoor, broodje, hamburger, sla, bacon, mayo. Normaal ook curry, maar had geen zin om een nieuwe fles te kopen
Morgen lekker in de patio hangen en ik denk vrijdag richting het parkquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ga jij ook nog wat leuks doen met het mooie weer?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gemaakt. Vind het altijd zo raar klinken
Witlof vind ik alleen te naggelen in een stamppot
Ja, soms welquote:
quote:
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms (heeeel soms) is dat ook wel eens lekker
Volgens mij heb ik dat al heel lang niet gedaan want ik kan het mij niet herinnerenquote:
Ik lust graag vlees, maar als ik het een tijdje niet eet dan ga ik vlees eten als mijn lichaam aangeeft dat ik het nodig heb, en eerlijk gezegd is dat best regelmatigquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan zeker lekker zijn, alleen is vlees lekker makkelijk om aan je ijzer en eiwitten te komen
Wij ook zoietsquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet minimaal 3x in de week vleesloos. Vanavond weer.
Pannekoek met spek.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij ook zoiets
En als we vlees eten is het niet veel. Tenzij shoarma ofzo he
Dat is toch wel zo lekker!quote:
Gelukkig wel anders zou het een hele saaie wereld zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |