quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
¤1,78quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
Niet altijd beter, maar vooruitquote:
Hier krijg je 1 bakje voor 3.50quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 bakjes voor 3,50. Kan goedkoper ja, maar dat komt denk ik nog. Ik vond het erger dat de witlof van de week ineens 2 euro per kilo was.
Ik vind ze altijd duur.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Tot ik me bedacht dat mensen (ik?) zonder problemen een zak chips kopen die soms ook wel tegen de 2 euro aanloopt. Ineens zijn aardbeien ehelaaml zo duur niet meer
Zak chips van twee euroquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Tot ik me bedacht dat mensen (ik?) zonder problemen een zak chips kopen die soms ook wel tegen de 2 euro aanloopt. Ineens zijn aardbeien ehelaaml zo duur niet meer
Ik heb ze zaterdag gekocht en zijn nog goed te eten. Meestal kunnen ze rond deze tijd in de blender. Of in de crumble-taartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat geef ik ook niet uit aan chips hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd duur.
Geen idee wat ze kosten tegenwoordig. Een zak Dorito's voor 1,79 ofzo?quote:
De enige chips die ik soms koop is die oven-baked en die is geloof ik een euro.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee wat ze kosten tegenwoordig. Een zak Dorito's voor 1,79 ofzo?
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.quote:
Oh, netjes dan. Deze waren wel meteen voor consumptie. Maar geeft niet. Haal wel weer nieuwequote:Op donderdag 4 juni 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze zaterdag gekocht en zijn nog goed te eten. Meestal kunnen ze rond deze tijd in de blender. Of in de crumble-taart
Maar same shit toch? Je snapt m'n punt. Fruit is duur, maar veel snaai ookquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat geef ik ook niet uit aan chips hoorHooguit aan een reep chocola.
Ik had een bakje van 250 gram voor 2,69.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.
O ik heb twee bakjes van 400 gram Hollandse aardbeien. Ze hebben ook duurdere die langer mee zouden gaan, maar deze week zijn ze nog erg goed. De vorm is ook wat afwijkend maar dat boeit me niet zo. Ik koop ook elke week de mislukte paprika's en vorige week hadden ze gekrulde komkommer voor 25 centquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een bakje van 250 gram voor 2,69.
Wel Hollandse dan he
Ik zou vaker naar de markt moeten, maar vind'em net te ver wegquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb twee bakjes van 400 gram Hollandse aardbeien. Ze hebben ook duurdere die langer mee zouden gaan, maar deze week zijn ze nog erg goed. De vorm is ook wat afwijkend maar dat boeit me niet zo. Ik koop ook elke week de mislukte paprika's en vorige week hadden ze gekrulde komkommer voor 25 cent
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik heb echt een hekel aan DonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wie niet?quote:
Sja, hier zijn andere dingen vast ietsje goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn. Daar heb je hier een kilo voor zo ongeveer.
Hier zit ie om de hoek twee keer per week, maar eerst kwam ik er ook nooit hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou vaker naar de markt moeten, maar vind'em net te ver weg
Nee, ik vind m ook niet aantrekkelijk meerquote:
Haagse Mart is kwartiertje fietsen denk ik. Ik zou het ervoor over hebben als ik niet zo'n schurfthekel aan markten heb. Zeker deze, want midden in prachtwijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zit ie om de hoek twee keer per week, maar eerst kwam ik er ook nooit hoor
Meer Don voor mij danquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind m ook niet aantrekkelijk meer.
Bagrafenis of trouwerijquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:17 schreef Samzz het volgende:
Het is zestien over negen op een donderdag. Waarom gaan de kerkklokken?
De groentenboer zit meteen aan het begin, dus eigenlijk kom ik de markt verder ook niet opquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haagse Mart is kwartiertje fietsen denk ik. Ik zou het ervoor over hebben als ik niet zo'n schurfthekel aan markten heb. Zeker deze, want midden in prachtwijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |