Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:12 schreef HPLC het volgende:
Hoewel ik hier maar weinig van kan zien.
Dit trouwens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het schijnt wel te kunnen, maar ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.
EBH, Mezgec en Bouhanni zijn dan de meest in het oog springenden.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:56 schreef Marcoss het volgende:
Was wel een leuke slotrit vorig jaar ja
Ben benieuwd naar de invloed van de ploegentijdrit dit jaar, al hebben de favorieten eigenlijk allemaal wel een sterke ploeg bij zich. Sprinters kunnen wel een paar kansen krijgen, maar als er echt vol gekoerst wordt, kan het ook zomaar zijn dat er geen echte massasprint komt. Doen ook amper sprinters mee eigenlijk..
Verwacht ook wel wat van Boeckmans. Is toch prima in vorm de laatste tijd.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EBH, Mezgec en Bouhanni zijn dan de meest in het oog springenden.
Modolo ook nog, die kan z'n Giro-vorm meenemen.. Maar dan houdt het ook wel op.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Verwacht ook wel wat van Boeckmans. Is toch prima in vorm de laatste tijd.
Landaluze.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.
De Croix Fry zat er een paar jaar geleden in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Leuke cols in die 7e etappe, mogen ze ook wel eens in de tour gebruiken.
Ik vrees het ergste. Etixx gaat die tijdrit winnen, en vervolgens gaat 'ie elke klim à la Mount Baldy opsprintenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:00 schreef OProg het volgende:
Ook wel benieuwd wat die Alaphilippe gaat laten zien.
Niet alle dagen een vroege finish. In 2012/13 was het om niet te clashen met Roland Garros, maar wat nu de reden is om een aantal dagen alsnog vroeg te finishen weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke dag weer finish om 3 uur?
Dat is toch een beetje jammer![]()
Zwitserland en Polen hebben het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar.
Wowquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heerlijk loodzwaar parcours weer. Veel uit de komende Tour de France ook.
O.a. de prachtige Montvernier
[ afbeelding ]
Ik denk om niet te clashen met Buren.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet alle dagen een vroege finish. In 2012/13 was het om niet te clashen met Roland Garros, maar wat nu de reden is om een aantal dagen alsnog vroeg te finishen weet ik niet.
Dirk Bellemakersquote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie is die andere commentator? Die is ook flink bezig met onzin verkondigen.
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.quote:
quote:Lotto-Soudal informs tha Gert Dockx, the first rider out of the race, suffers a broken elbow and a broken collarbone.
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.
Even pieken op zijn Sjonnies en hij zet het hele spel in hun hemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Roompot moet gewoon de koers dragen bij het NK.
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.quote:
Ok dat komt dan wel overeen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.
Af en toe schakel ik nog wel even in voor BoogGod.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
Ik kijk nu een half uur en ik wil al niet meer leven.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
De Groningse Schleck.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.
Meer geld voor de Ronde van Belgiëquote:Op zondag 7 juni 2015 14:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sporza is faillietZelfs geen Zwitserland meer daar.
Als het in de Tour dan maar knallen wordt.quote:
Grootste naam bij Roompot, weinig daden tot nu toe.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even pieken op zijn Sjonnies en hij zet het hele spel in hun hemd.
Ik zou hem naast een motor ook controleren voor een bom in zijn fiets.quote:
#Elkedagmeestrijden #klimgeitenkeizerenbennettquote:Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Telkens dezelfde rondjes rijden, genot hoor.
Kopgroepje bevat Wijnants (TLJ), Guillemois (Europcar), Teklehaimanot (MTN-Qhubeka) en Thurau (Bora-Argon). Voorsprong is 3'31.
With four more passages at côte du Villard to come, Teklehaimanot virtually leads the KOM competition with 4 points, while Thurau and Guillemois have two each.
Sjonnie Testosteronnie.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grootste naam bij Roompot, weinig daden tot nu toe.
Heimwee was niet de enige reden van niet presteren afgelopen jaar...
Hij zou qua stem een broer van Staf Clement kunnen zijn. Dat was ook niet echt een meesterzet van de NOS.quote:
Past dus prima bij de NOS.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zou qua stem een broer van Staf Clement kunnen zijn. Dat was ook niet echt een meesterzet van de NOS.
Hij staat voorlopig ook op de startlijst van de Tourquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Hey Langeveld in beeld, misschien zien we hem volgend jaar bij de Omloop weer.
Nee, de wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat Keldermerckx dat lukt in het platvloerse Emmen?
Dat zou wel lachen zijn ja, gewoon weer verdwijnen met die Trui richting Azië.quote:
Wippert wordt wel opgepikt door een Europese WT of PCT ploeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn ja, gewoon weer verdwijnen met die Trui richting Azië.
Ik hoop dat Belkin die jongen oppikt, maar die gaan dan weer voor Dylan Groenewegen, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wippert wordt wel opgepikt door een Europese WT of PCT ploeg.
Bos.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie gaan het NK niet rijden?
Mollema?
Westra?
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Jose gaat gelijk weer los over die snackbar.
Brief is nog verdwaald in de postquote:
yup die kan ook alles!quote:Op zondag 7 juni 2015 14:47 schreef baggerbaas het volgende:
Was het trouwens Benoot die daar sprintte?
Jep klopt. Die jongen is sowieso wel vrij rap.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:47 schreef baggerbaas het volgende:
ja, 4equote:Op zondag 7 juni 2015 14:47 schreef baggerbaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Lampre heeft weer keurig niks gedaan. Hadden nog 6 man in de groep, volgens mij heeft alleen Oliveira meegewerkt.quote:
Nee we maakten maar een grapje, ze moeten nog 30 kilometer.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef franklop het volgende:
117. NEDNEYLAN Rachel 37 TEAM LOTTO NL - JUMBO 03h 09' 41'' + 03' 00''
Wait whut
[ afbeelding ]
twitter:rachneylan twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 19:42:19If I'm really racing the Dauphinè I accidentally missed my flight and changed my nationality! 😂😂😂 http://t.co/TPZHwMcBVH reageer retweet
Dan ga ik er eens goed voor zitten.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee we maakten maar een grapje, ze moeten nog 30 kilometer.
Ja, die stond gisteren ook al op de definitieve startlijst op de site.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh het staat er echt
Het is Dennis van Winden dus misschien dat daar de verwarring vandaan komt.
Wat een grapjurk die Dennis.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh het staat er echt
Het is Dennis van Winden dus misschien dat daar de verwarring vandaan komt.
De Nederlanders zijn er wel in geslaagd niet laatste te wordenquote:136. NEDPOELS Wouter 15 TEAM SKY 03h 11' 09'' + 04' 28''
quote:162. NEDTIMMER Albert 187 TEAM GIANT-ALPECIN 03h 18' 39'' + 11' 58''
163. NEDBULGAC Brian 33 TEAM LOTTO NL - JUMBO 03h 18' 39'' + 11' 58''
164. NEDVAN BAARLE Dylan 8 TEAM CANNONDALE-GARMIN 03h 18' 39'' + 11' 58''
165. NEDLANGEVELD Sebastian 5 TEAM CANNONDALE-GARMIN 03h 18' 39'' + 11' 58''
166. USAFAIRLY Caleb 182 TEAM GIANT-ALPECIN 03h 19' 20'' + 12' 39''
las net dat hij net uit een hoogtestage komt en dat hij direct na deze ronde dat weer gaat doen. Ziet het meer als een extra trainingquote:Op zondag 7 juni 2015 16:08 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vraag me af hoe het nou met de vorm van Mollema zit? Is hij verstoppertje aan het spelen om helemaal fris aan de tour te verschijnen(ivm 3e week) of is hij gewoon minder scherp zoals bij Rabo/Belkin. Bijvoorbeeld de ronde van Noorwegen liet hij ook maar weinig zien en zover ik weet is hij ook niet op hoogte stage geweest. Ook zijn tijdrit is niet echt veel beter geworden terwijl ze bij Lotto-Jumbo wel steeds beter gaan tijdrijden.(Kruijswijk/Keizer Giro en V. Emden California)
Lijkt wel of hij bewust alles anders wil doen dan bij zijn Rabo/Belkin tijd.Terwijl hij daar toch een behoorlijk niveau heeft gehaald. Wat ik begreep ga je pas beter worden als 3 weken achter elkaar op hoogte gaat zitten maar hij doet dat dus niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
las net dat hij net uit een hoogtestage komt en dat hij direct na deze ronde dat weer gaat doen. Ziet het meer als een extra training
Ik begin er langzaam maar zeker ook steeds meer aan te twijfelen of Mollema daar goed uit de verf gaat komen, maar laten we even de Tour afwachten. Als hij daar gewoon top 10 rijdt is er niks aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij bewust alles anders wil doen dan bij zijn Rabo/Belkin tijd.Terwijl hij daar toch een behoorlijk niveau heeft gehaald. Wat ik begreep ga je pas beter worden als 3 weken achter elkaar op hoogte gaat zitten maar hij doet dat dus niet.
Nou ja niet helemaal anders. Voorseizoen was redelijk identiek. In Tirreno, beter dan zijn niveau bij Belkin. Toen Baskenland in aanloop naar de klassiekers, maar hard daar gevallen en daardoor ook niet op niveau in de klassiekers. En dan net als vorig jaar Noorwegen, maar in tegenstelling tot vorig jaar daar dit jaar niet met een doel om voor het klassement te gaan. En dan nu hoogtestage, Dauphine en hoogtestage i.p.v. alleen Zwitserland. Valt niet zoveel van te zeggen. We gaat het pas zien in de Tour.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:08 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vraag me af hoe het nou met de vorm van Mollema zit? Is hij verstoppertje aan het spelen om helemaal fris aan de tour te verschijnen(ivm 3e week) of is hij gewoon minder scherp zoals bij Rabo/Belkin. Bijvoorbeeld de ronde van Noorwegen liet hij ook maar weinig zien en zover ik weet is hij ook niet op hoogte stage geweest. Ook zijn tijdrit is niet echt veel beter geworden terwijl ze bij Lotto-Jumbo wel steeds beter gaan tijdrijden.(Kruijswijk/Keizer Giro en V. Emden California)
anders wil doen of anders moet doen? Is nu ook etappes gaan verkennen in de Tour, terwijl hij dat bij Belkin maar onzin vondquote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij bewust alles anders wil doen dan bij zijn Rabo/Belkin tijd.Terwijl hij daar toch een behoorlijk niveau heeft gehaald. Wat ik begreep ga je pas beter worden als 3 weken achter elkaar op hoogte gaat zitten maar hij doet dat dus niet.
We gaan inderdaad pas in de TDF kunnen oordelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja niet helemaal anders. Voorseizoen was redelijk identiek. In Tirreno, beter dan zijn niveau bij Belkin. Toen Baskenland in aanloop naar de klassiekers, maar hard daar gevallen en daardoor ook niet op niveau in de klassiekers. En dan net als vorig jaar Noorwegen, maar in tegenstelling tot vorig jaar daar dit jaar niet met een doel om voor het klassement te gaan. En dan nu hoogtestage, Dauphine en hoogtestage i.p.v. alleen Zwitserland. Valt niet zoveel van te zeggen. We gaat het pas zien in de Tour.
Het is wel druk voor de top 10 dit jaar hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik begin er langzaam maar zeker ook steeds meer aan te twijfelen of Mollema daar goed uit de verf gaat komen, maar laten we even de Tour afwachten. Als hij daar gewoon top 10 rijdt is er niks aan de hand.
Klopt, deze Tour gaat zwaar bezet worden. Maar er zakken er altijd wel wat door het ijs, of ze vallen, en dan is top 10 goed haalbaar voor een Mollema in goede vorm.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Het is wel druk voor de top 10 dit jaar hoor.Maar het mooie is dat je op veel verschillende tereinen tijd kan pakken dit jaar op je concurrenten.(waaiers Zeeland/Franse kust, Kasseien,ploegentijdrit niet vlak)
Toch beter dan Dirk B. in de slotweek.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:24 schreef franklop het volgende:
En dat duo gaat dus ook de eerste week van de Tour doen
Niemand kijkt toch naar Eurosport tijdens de Tour?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:24 schreef franklop het volgende:
En dat duo gaat dus ook de eerste week van de Tour doen
Naja af en toe zijn er verdwaalde mensen die of NLD 1 of Sporza niet kunnen vinden.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand kijkt toch naar Eurosport tijdens de Tour?
Kroon gebruikte vandaag zelfs "volgens Bartjens".quote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef franklop het volgende:
Volgens de regels van Herbert redden ze het net niet!
Misschien gaat Kelderman weer sprinten voor een 11e plekquote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Mykonos het volgende:
Lotto-Djumbo lekker voorin. Zonder sprinter, dat dan weer wel.
Ach beter dat dan achterin het peloton rijden.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien gaat Kelderman weer sprinten voor een 11e plek
Kennaugh won gisteren door laat weg te rijden, vandaag op weg naar een massasprintquote:Op maandag 8 juni 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een update van de afgelopen 2 dagen?
Een treintje strijkijzers ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:01 schreef Mykonos het volgende:
Modolo weer mooi treintje, die zal wel afgetekend winnen vandaag.
Gaap.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Kennaugh won gisteren door laat weg te rijden, vandaag op weg naar een massasprint
Dat is alles.
vandaag nog eerste categoriequote:Op maandag 8 juni 2015 15:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is dan ook nog geen serieuze heuvel geweest
Daarom neem ik dat ook niet al te serieusquote:Op maandag 8 juni 2015 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
vandaag nog eerste categoriemaar veel te ver van de streep
Blijft een enorme pauper.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
Bouhanni was weer ouderwets Bouhanni vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat hij nog eens knalhard op z'n bakkusquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 08-06-2015 om 15:28:58Schrijf Nacer Bouhanni maar op voor je Tourpoule! Vandaag winnaar rit 2 Dauphine. reageer retweet
Zoveel valt Kelderman helemaal niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer gaat Wilco leren fietsen?
Ach elke klassementsrenner valt wel een keer in een jaar. Voor Wilco is het als ik me goed herinner zijn eerste val van het jaar, dus niets aan het handje. Omdat het een Nederlander is, ligt de focus hier nogal op hem en dan lijkt zo'n renner altijd wat meer te vallen dan werkelijk het geval is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Je gaat toch vrezen voor Kelderman in de eerste Tour-week. Al valt het vallen het afgelopen jaar nog mee inderdaad.
Waar anderen misschien overdrijven wil jij het wel altijd heel graag bagatelliseren. Wilco is toch gewoon een brokkenpiloot? Kan het dit jaar prima meevallen, maar dat wil niet zeggen dat hij ineens een goede stuurman is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach elke klassementsrenner valt wel een keer in een jaar. Voor Wilco is het als ik me goed herinner zijn eerste val van het jaar, dus niets aan het handje. Omdat het een Nederlander is, ligt de focus hier nogal op hem en dan lijkt zo'n renner altijd wat meer te vallen dan werkelijk het geval is.
Ik wil niets bagatelliseren, ik wil het graag in perspectief plaatsen. Sommige renners krijgen nogal onterecht een naam als brokkenpiloot, omdat de focus er heel erg op ligt. Of is Contador nu ook opeens een brokkenpiloot na zijn twee valpartijen in de Giro? Ik durf niet te zeggen of Kelderman een brokkenpiloot is. Geen idee bijvoorbeeld of deze valpartij door hem veroorzaakt is. Of weet jij dat soms wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar anderen misschien overdrijven wil jij het wel altijd heel graag bagatelliseren. Wilco is toch gewoon een brokkenpiloot? Kan het dit jaar prima meevallen, maar dat wil niet zeggen dat hij ineens een goede stuurman is.
Bedankt voor deze dark horse Raymond!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef showtimer het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 08-06-2015 om 15:28:58Schrijf Nacer Bouhanni maar op voor je Tourpoule! Vandaag winnaar rit 2 Dauphine. reageer retweet
Klassement Kelderman verkeken na val in Ruta del Solquote:Op maandag 8 juni 2015 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niets bagatelliseren, ik wil het graag in perspectief plaatsen. Sommige renners krijgen nogal onterecht een naam als brokkenpiloot, omdat de focus er heel erg op ligt. Of is Contador nu ook opeens een brokkenpiloot na zijn twee valpartijen in de Giro? Ik durf niet te zeggen of Kelderman een brokkenpiloot is. Geen idee bijvoorbeeld of deze valpartij door hem veroorzaakt is. Of weet jij dat soms wel?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft ook helaas de valziekte van Robert
quote:
Je vergeet die bizarre stuurfout uit de Amstel Gold Race nog.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klassement Kelderman verkeken na val in Ruta del Sol
Sleutelbeenbreuk voor Wilco Kelderman (2011)
Ook Wilco Kelderman breekt sleutelbeen (2014)
Wilco geeft op in Catalonie na val
Kelderman in mist en kou ten val
Dit is wat ik zo even vind, zal vast nog wel meer zijn. Overigens komt dit wel vaker te sprake zag ik.
[..]
[..]
Ja of die keer dat hij bovenop Slagter reed en allebei hun klassement naar de klote was.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet die bizarre stuurfout uit de Amstel Gold Race nog.
Kijk! Dat zijn nog eens tips!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef showtimer het volgende:
twitter:W1lcokelderman twitterde op maandag 08-06-2015 om 17:35:29Shit, dat was een vervelende val. Kon Boeckmans niet meer ontwijken. Verwondingen aan me gezicht en pols. Gelukkig niks ernstigs. #Dauphine reageer retweet
mequote:Op maandag 8 juni 2015 18:28 schreef Marcoss het volgende:
twitter:W1lcokelderman twitterde op maandag 08-06-2015 om 17:35:29Shit, dat was een vervelende val. Kon Boeckmans niet meer ontwijken. Verwondingen aan me gezicht en pols. Gelukkig niks ernstigs. #Dauphine reageer retweet
... als Johan Derksen van huis is.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Oudewater is het altijd gezellig...
P-N 2014 ja. Anders had Slagter de eindoverwinning ook wel gehad.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die keer dat hij bovenop Slagter reed en allebei hun klassement naar de klote was.
Wordt dan toch een probleem voor Vino om aan het quotum van 1 Kazak te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je er in een TTT zo snel wordt afgereden zit het in ieder geval niet lekker met je vorm
Zeits is momenteel de beste Kazak die ze hebben denk ik, maar die heeft de Giro al gereden..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt dan toch een probleem voor Vino om aan het quotum van 1 Kazak te komen.
Lutsenkogodquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeits is momenteel de beste Kazak die ze hebben denk ik, maar die heeft de Giro al gereden..
Heeft alleen wel al twee maanden geen koers gereden en is hier niet en start ook niet in Zwitserland zoals het nu lijktquote:
José kan de live timing niet vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zit nu te kijken bij Eurosport en weet opeens waarom ik naar Sporza kijk als ik de kans heb. Wat is José Been een zeurwijf met slap en saai commentaar.
Er is niemand op deze aardbol die graag naar José luistertquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zit nu te kijken bij Eurosport en weet opeens waarom ik naar Sporza kijk als ik de kans heb. Wat is José Been een zeurwijf met slap en saai commentaar.
En toch is ze getrouwd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is niemand op deze aardbol die graag naar José luistert
Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?quote:
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?
Ik denk dat het voor Jose inmiddels wel tijd wordt om te biggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.
Die heeft in de Tour vorig jaar 428x geprobeerd om Pinot eraf te rijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bardet een renner die nooit aanvalt? Oke José
Gaan het weer goed opbouwen dus.quote:
het is dat die moet wachten op minstens 4 ploeggenoten, anders ....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Franse boksertje heeft toch wit?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.
De Belgen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke gek heeft eigenlijk besloten dat ik dit NIET kan kijken op de Belg?
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.quote:
Zo'n domme tekst benadruk ik graag nog altijd evenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.
Maar bedankt dat je hem op zijn foutje wijst. Dat gebeurt namelijk nooit, hahaha!
George Bennettquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Daar in de achtergrond kwam nog iemand van LottoNL Jumbo aan
Bennett niet hoor. Die hing er als 5e aan bij de ploeg. Bulgac, Van Winden en Wynants waren gelost.quote:
Dan was het Rachel Neylan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bennett niet hoor. Die hing er als 5e aan bij de ploeg. Bulgac, Van Winden en Wynants waren gelost.
Vrij zeker, jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt Kennaugh uit de gele trui gereden?
Tenzij Sky in het tweede deel tijd pakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt Kennaugh uit de gele trui gereden?
Julian de Grote?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Dennis dus ook wit, maar gedragen door...?
Niemand in de top 10 in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, Alaphilippequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
edit: Alaphilippe misschien?
1 van de Yates-broertjes, lijkt mequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
4 Nederlanders bij de laatste 6.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulgac heeft de rode lantaarn in handen.
Waar geven ze nog wel een fuck om?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:24 schreef DeeBee het volgende:
Jaaaa Sky bazen geven geen FUCK om de Dauphine.
Onze Keniaanse krielkip gaat iedereen rijles geven in de Tour, heb ik laatst hier opgevangen.quote:
Mits hij binnen de tijdslimiet zit in de kasseienritquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onze Keniaanse krielkip gaat iedereen rijles geven in de Tour, heb ik laatst hier opgevangen.
http://nos.nl/artikel/204(...)et-in-tour-vorm.htmlquote:De ploegentijdrit in de derde etappe van het Critèrium du Dauphiné leverde voor team Lotto-Jumbo een tiende plaats op. De Nederlandse ploeg was 56 seconden langzamer dan winnaar BMC. Wilco Kelderman is gematigd tevreden. "De ploegentijdrit is altijd zwaar. Met deze ploeg hebben we redelijk goed gereden."
Kelderman was niet helemaal okselfris voorafgaand aan de ploegentijdrit. In de tweede etappe op maandag kwam de Amersfoorter twee kilometer voor de finish ten val. "Ik heb wat verwondingen op mijn gezicht en pijn aan mijn pols, maar er is niets gebroken of gekneusd, dus verder gaat het gelukkig goed."
Een horrorscenario spookte al even door zijn hoofd. Vallen in de Dauphiné en daardoor niet kunnen debuteren in de Tour de France. "Ik schrok wel even ja", bekent Kelderman, die tegelijkertijd realistisch is. "Het wielrennen zit vol valpartijen. Natuurlijk probeer je daar weg van te blijven, maar eenmaal in de koers denk je daar niet bij na."
Van Utrecht naar Parijs. De 24-jarige Kelderman kijkt uit naar zijn eerste Ronde van Frankrijk. Maar er is nog wel werk aan de winkel. "Misschien is mijn vorm nog niet helemaal top. Maar ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Vanaf donderdag begint het klimwerk, dus dan weten we hoe het ervoor staat."
Woensdag staat een sprintersetappe op het programma. Daarna gaat het peloton de bergen in. In het algemeen klassement staat Kelderman 45ste. De achterstand op leider Rohan Dennis uit Australië (BMC) bedraagt 54 seconden.
Wilco wie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef DeeBee het volgende:
Net aan top-20 voor Kelderman in de Tour denk ik. Moet wennen aan het slagveld en wringen elke dag en is het hele jaar al niet zo bijzonder.
Scheelt in ieder geval dat hij in de media ook niet overdreven gehyped wordt en in relatieve rust lijkt te kunnen debuteren.
Nou ja, dat is soms ook het geval. Maar zoals vriend Thijs ooit schreef: 'Wilco Kelderman bestaat niet', zou af en toe wel fijn zijn.quote:
Neef van Bauke Gesink en Bram Krachtwijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |