Da's afwachten inderdaad en lastig te zeggen. Hij is pas 20 en heeft nog wel wat jaren om te groeien.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Felagund het volgende:
Laten we niet te hard van stapel lopen, talentvolle renner, maar is er nu al indicatie dat hij echt mee kan doen voor een topplaats in de grote rondes? Het lijkt me meer een alleskunner voor kleinere rondes.
Grote rondes is sowieso niet te zeggen, vanwege de simpele reden dat hij er nog geen gereden heeft. Hij heeft wel alles in zich om het te maken. Wilco is een gigantisch goede klimmer, heeft een bovengemiddelde tijdrit en is ook nog eens heel explosief, waardoor hij ook koersen in een sprint(je) kan winnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Felagund het volgende:
Laten we niet te hard van stapel lopen, talentvolle renner, maar is er nu al indicatie dat hij echt mee kan doen voor een topplaats in de grote rondes? Het lijkt me meer een alleskunner voor kleinere rondes.
Pics.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft een ieder geval een lekker ding als vriendin
Type J Rodriguez, maar dan iets beter in de bergen en een veel betere tijdrit?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Grote rondes is sowieso niet te zeggen, vanwege de simpele reden dat hij er nog geen gereden heeft. Hij heeft wel alles in zich om het te maken. Wilco is een gigantisch goede klimmer, heeft een bovengemiddelde tijdrit en is ook nog eens heel explosief, waardoor hij ook koersen in een sprint(je) kan winnen.
Het is natuurlijk afwachten, maar hij heeft alles in zich om het heel erg te maken.
Nou ja Quim is wel super explosief, ik denk niet dat Wilco dat (al) heeft. Wilco is een verbeterde versie van Robert, al is het afwachten of hij in het hooggebergte hetzelfde kan als Robert. De tijdrit van Wilco en zijn explosiviteit zijn wel echt beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Type J Rodriguez, maar dan iets beter in de bergen en een veel betere tijdrit?
Het voordeel is dat hij na een reeks van talenten komt. Die zullen de druk voor een groot deel van hem wegnemen. Robert was, zeker na het wegvallen van Dekker, de enige hoop en dan is die druk een stuk zwaarder om te dragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:42 schreef Waaghals het volgende:
Ojee, nu al zo'n topic. Die wordt over een paar jaar nog harder afgefikt dan Gesink als het ff tegenzit.
Dan bedoel je dus eigenlijk meer een type Valverdequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Type J Rodriguez, maar dan iets beter in de bergen en een veel betere tijdrit?
Da's op zich niet erg. Als hij maar wel gewoon zonder te zeuren weer op de fiets stapt en niet een hele TDF van slag is van een tuimelpartijtje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft ook helaas de valziekte van Robert
Dat valt eigenlijk ook reuze mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft ook helaas de valziekte van Robert
ik weet niet of Valverde nou zoveel beter is in de bergen dan Joaquim, maar die richting ga je wel op dan jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan bedoel je dus eigenlijk meer een type Valverde
Mwah, hij zit in een opbouwfase naar de Tour de l'Avenir.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef Waaghals het volgende:
nou hij had vandaag blijkbaar een slechte dag.
in de groep gefinished achter Niels Albert die solo won, een van de grote concurrenten voor de eindzege waarschijnlijk.
Alleen gaat hij echt Wiggins er niet afrijden op een berg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef groenen het volgende:
Doet mee voor de zege in de Dauphine, tijd om het topic te kicken.
Ik denk niet dat Gesink, Mollema, Kruijswijk, Ten Dam én Kelderman allemaal bij Belkin blijven, dus met die luxeproblemen valt het wel mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef forzaudinese het volgende:
Wat hij vandaag heeft laten zien dat maakte echt indruk op mij !Gaat volgend jaar zijn eerste TDF rijden lijk me. Luxe problemen bij Belkin
Als ik het bij Belkin voor het zeggen had dan zou ik Kelderman en Mollema zeker willen houden. Mollema kan namelijk ook wat in de klassiekers doen en Gesink is daar minder geschikt voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gesink, Mollema, Kruijswijk, Ten Dam én Kelderman allemaal bij Belkin blijven, dus met die luxeproblemen valt het wel mee.
(daarbij zijn het bijna allemaal notoire brokkenpiloten dus ze zijn toch niet allemaal tegelijk in topvorm)
er lopen ook een paar contracten af geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef forzaudinese het volgende:
Wat hij vandaag heeft laten zien dat maakte echt indruk op mij !Gaat volgend jaar zijn eerste TDF rijden lijk me. Luxe problemen bij Belkin
Mollema kan vooralsnog niet de stap naar top5 klassiekers maken. Het is maar de vraag hoeveel progressiemarge hij daar nog heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Als ik het bij Belkin voor het zeggen had dan zou ik Kelderman en Mollema zeker willen houden. Mollema kan namelijk ook wat in de klassiekers doen en Gesink is daar minder geschikt voor.
Dit gevoel heb ik eerlijk gezegd ook bij hem over grote rondes. Hij mist dat laatste stapje vrees ik. Hoop dat ie me ongelijk gaat gevenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mollema kan vooralsnog niet de stap naar top5 klassiekers maken. Het is maar de vraag hoeveel progressiemarge hij daar nog heeft.
helaas nietquote:
Het hele peloton gaat demarreren vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:59 schreef Waaghals het volgende:
Vandaag zit hij ingesloten als het peloton demarreert.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:52 schreef Godshand het volgende:
Toch de leiderstrui vandaag...
Nou, nu kijken of hij hem kan houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |