Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:12 schreef HPLC het volgende:
Hoewel ik hier maar weinig van kan zien.
Dit trouwens:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het schijnt wel te kunnen, maar ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.
EBH, Mezgec en Bouhanni zijn dan de meest in het oog springenden.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:56 schreef Marcoss het volgende:
Was wel een leuke slotrit vorig jaar ja
Ben benieuwd naar de invloed van de ploegentijdrit dit jaar, al hebben de favorieten eigenlijk allemaal wel een sterke ploeg bij zich. Sprinters kunnen wel een paar kansen krijgen, maar als er echt vol gekoerst wordt, kan het ook zomaar zijn dat er geen echte massasprint komt. Doen ook amper sprinters mee eigenlijk..
Verwacht ook wel wat van Boeckmans. Is toch prima in vorm de laatste tijd.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EBH, Mezgec en Bouhanni zijn dan de meest in het oog springenden.
Modolo ook nog, die kan z'n Giro-vorm meenemen.. Maar dan houdt het ook wel op.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Verwacht ook wel wat van Boeckmans. Is toch prima in vorm de laatste tijd.
Landaluze.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde het weghalen maar het lukte niet.
De Croix Fry zat er een paar jaar geleden in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
Leuke cols in die 7e etappe, mogen ze ook wel eens in de tour gebruiken.
Ik vrees het ergste. Etixx gaat die tijdrit winnen, en vervolgens gaat 'ie elke klim à la Mount Baldy opsprintenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:00 schreef OProg het volgende:
Ook wel benieuwd wat die Alaphilippe gaat laten zien.
Niet alle dagen een vroege finish. In 2012/13 was het om niet te clashen met Roland Garros, maar wat nu de reden is om een aantal dagen alsnog vroeg te finishen weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke dag weer finish om 3 uur?
Dat is toch een beetje jammer![]()
Zwitserland en Polen hebben het wat dat betreft een stuk beter voor elkaar.
Wowquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heerlijk loodzwaar parcours weer. Veel uit de komende Tour de France ook.
O.a. de prachtige Montvernier
[ afbeelding ]
Ik denk om niet te clashen met Buren.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet alle dagen een vroege finish. In 2012/13 was het om niet te clashen met Roland Garros, maar wat nu de reden is om een aantal dagen alsnog vroeg te finishen weet ik niet.
Dirk Bellemakersquote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie is die andere commentator? Die is ook flink bezig met onzin verkondigen.
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.quote:
quote:Lotto-Soudal informs tha Gert Dockx, the first rider out of the race, suffers a broken elbow and a broken collarbone.
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.
Even pieken op zijn Sjonnies en hij zet het hele spel in hun hemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Roompot moet gewoon de koers dragen bij het NK.
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.quote:
Ok dat komt dan wel overeen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.
Af en toe schakel ik nog wel even in voor BoogGod.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
Ik kijk nu een half uur en ik wil al niet meer leven.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
De Groningse Schleck.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.
Meer geld voor de Ronde van Belgiëquote:Op zondag 7 juni 2015 14:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sporza is faillietZelfs geen Zwitserland meer daar.
Als het in de Tour dan maar knallen wordt.quote:
Grootste naam bij Roompot, weinig daden tot nu toe.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even pieken op zijn Sjonnies en hij zet het hele spel in hun hemd.
Ik zou hem naast een motor ook controleren voor een bom in zijn fiets.quote:
#Elkedagmeestrijden #klimgeitenkeizerenbennettquote:Op zondag 7 juni 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Telkens dezelfde rondjes rijden, genot hoor.
Kopgroepje bevat Wijnants (TLJ), Guillemois (Europcar), Teklehaimanot (MTN-Qhubeka) en Thurau (Bora-Argon). Voorsprong is 3'31.
With four more passages at côte du Villard to come, Teklehaimanot virtually leads the KOM competition with 4 points, while Thurau and Guillemois have two each.
Sjonnie Testosteronnie.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grootste naam bij Roompot, weinig daden tot nu toe.
Heimwee was niet de enige reden van niet presteren afgelopen jaar...
Hij zou qua stem een broer van Staf Clement kunnen zijn. Dat was ook niet echt een meesterzet van de NOS.quote:
Past dus prima bij de NOS.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zou qua stem een broer van Staf Clement kunnen zijn. Dat was ook niet echt een meesterzet van de NOS.
Hij staat voorlopig ook op de startlijst van de Tourquote:Op zondag 7 juni 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Hey Langeveld in beeld, misschien zien we hem volgend jaar bij de Omloop weer.
Nee, de wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat Keldermerckx dat lukt in het platvloerse Emmen?
Dat zou wel lachen zijn ja, gewoon weer verdwijnen met die Trui richting Azië.quote:
Wippert wordt wel opgepikt door een Europese WT of PCT ploeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn ja, gewoon weer verdwijnen met die Trui richting Azië.
Ik hoop dat Belkin die jongen oppikt, maar die gaan dan weer voor Dylan Groenewegen, waarom weet ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wippert wordt wel opgepikt door een Europese WT of PCT ploeg.
Bos.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie gaan het NK niet rijden?
Mollema?
Westra?
quote:Op zondag 7 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Jose gaat gelijk weer los over die snackbar.
Brief is nog verdwaald in de postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |