Dirk Bellemakersquote:Op zondag 7 juni 2015 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie is die andere commentator? Die is ook flink bezig met onzin verkondigen.
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.quote:
quote:Lotto-Soudal informs tha Gert Dockx, the first rider out of the race, suffers a broken elbow and a broken collarbone.
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema had al aangegeven totaal niet naar een klassement of uitslagen te kijken. Komt net terug van een hoogtestage en gaat na de Dauphine ook weer 2 weken op hoogtestage.
Even pieken op zijn Sjonnies en hij zet het hele spel in hun hemd.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Roompot moet gewoon de koers dragen bij het NK.
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.quote:
Ok dat komt dan wel overeen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk komt uit Luyksgestel dus hij is ook een simpele boer.
Af en toe schakel ik nog wel even in voor BoogGod.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
Ik kijk nu een half uur en ik wil al niet meer leven.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof wij via Eurosport de Tour kijken, Jose.
De Groningse Schleck.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een mager jaartje zo voor Bauke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |