Naja af en toe zijn er verdwaalde mensen die of NLD 1 of Sporza niet kunnen vinden.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand kijkt toch naar Eurosport tijdens de Tour?
Kroon gebruikte vandaag zelfs "volgens Bartjens".quote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef franklop het volgende:
Volgens de regels van Herbert redden ze het net niet!
Misschien gaat Kelderman weer sprinten voor een 11e plekquote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Mykonos het volgende:
Lotto-Djumbo lekker voorin. Zonder sprinter, dat dan weer wel.
Ach beter dat dan achterin het peloton rijden.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien gaat Kelderman weer sprinten voor een 11e plek
Kennaugh won gisteren door laat weg te rijden, vandaag op weg naar een massasprintquote:Op maandag 8 juni 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een update van de afgelopen 2 dagen?
Een treintje strijkijzers ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:01 schreef Mykonos het volgende:
Modolo weer mooi treintje, die zal wel afgetekend winnen vandaag.
Gaap.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Kennaugh won gisteren door laat weg te rijden, vandaag op weg naar een massasprint
Dat is alles.
vandaag nog eerste categoriequote:Op maandag 8 juni 2015 15:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is dan ook nog geen serieuze heuvel geweest
Daarom neem ik dat ook niet al te serieusquote:Op maandag 8 juni 2015 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
vandaag nog eerste categoriemaar veel te ver van de streep
Blijft een enorme pauper.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
Bouhanni was weer ouderwets Bouhanni vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat hij nog eens knalhard op z'n bakkusquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 08-06-2015 om 15:28:58Schrijf Nacer Bouhanni maar op voor je Tourpoule! Vandaag winnaar rit 2 Dauphine. reageer retweet
Zoveel valt Kelderman helemaal niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer gaat Wilco leren fietsen?
Ach elke klassementsrenner valt wel een keer in een jaar. Voor Wilco is het als ik me goed herinner zijn eerste val van het jaar, dus niets aan het handje. Omdat het een Nederlander is, ligt de focus hier nogal op hem en dan lijkt zo'n renner altijd wat meer te vallen dan werkelijk het geval is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Je gaat toch vrezen voor Kelderman in de eerste Tour-week. Al valt het vallen het afgelopen jaar nog mee inderdaad.
Waar anderen misschien overdrijven wil jij het wel altijd heel graag bagatelliseren. Wilco is toch gewoon een brokkenpiloot? Kan het dit jaar prima meevallen, maar dat wil niet zeggen dat hij ineens een goede stuurman is.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach elke klassementsrenner valt wel een keer in een jaar. Voor Wilco is het als ik me goed herinner zijn eerste val van het jaar, dus niets aan het handje. Omdat het een Nederlander is, ligt de focus hier nogal op hem en dan lijkt zo'n renner altijd wat meer te vallen dan werkelijk het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |