Julian de Grote?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Dennis dus ook wit, maar gedragen door...?
Niemand in de top 10 in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, Alaphilippequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
edit: Alaphilippe misschien?
1 van de Yates-broertjes, lijkt mequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
4 Nederlanders bij de laatste 6.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulgac heeft de rode lantaarn in handen.
Waar geven ze nog wel een fuck om?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:24 schreef DeeBee het volgende:
Jaaaa Sky bazen geven geen FUCK om de Dauphine.
Onze Keniaanse krielkip gaat iedereen rijles geven in de Tour, heb ik laatst hier opgevangen.quote:
Mits hij binnen de tijdslimiet zit in de kasseienritquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onze Keniaanse krielkip gaat iedereen rijles geven in de Tour, heb ik laatst hier opgevangen.
http://nos.nl/artikel/204(...)et-in-tour-vorm.htmlquote:De ploegentijdrit in de derde etappe van het Critèrium du Dauphiné leverde voor team Lotto-Jumbo een tiende plaats op. De Nederlandse ploeg was 56 seconden langzamer dan winnaar BMC. Wilco Kelderman is gematigd tevreden. "De ploegentijdrit is altijd zwaar. Met deze ploeg hebben we redelijk goed gereden."
Kelderman was niet helemaal okselfris voorafgaand aan de ploegentijdrit. In de tweede etappe op maandag kwam de Amersfoorter twee kilometer voor de finish ten val. "Ik heb wat verwondingen op mijn gezicht en pijn aan mijn pols, maar er is niets gebroken of gekneusd, dus verder gaat het gelukkig goed."
Een horrorscenario spookte al even door zijn hoofd. Vallen in de Dauphiné en daardoor niet kunnen debuteren in de Tour de France. "Ik schrok wel even ja", bekent Kelderman, die tegelijkertijd realistisch is. "Het wielrennen zit vol valpartijen. Natuurlijk probeer je daar weg van te blijven, maar eenmaal in de koers denk je daar niet bij na."
Van Utrecht naar Parijs. De 24-jarige Kelderman kijkt uit naar zijn eerste Ronde van Frankrijk. Maar er is nog wel werk aan de winkel. "Misschien is mijn vorm nog niet helemaal top. Maar ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Vanaf donderdag begint het klimwerk, dus dan weten we hoe het ervoor staat."
Woensdag staat een sprintersetappe op het programma. Daarna gaat het peloton de bergen in. In het algemeen klassement staat Kelderman 45ste. De achterstand op leider Rohan Dennis uit Australië (BMC) bedraagt 54 seconden.
Wilco wie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef DeeBee het volgende:
Net aan top-20 voor Kelderman in de Tour denk ik. Moet wennen aan het slagveld en wringen elke dag en is het hele jaar al niet zo bijzonder.
Scheelt in ieder geval dat hij in de media ook niet overdreven gehyped wordt en in relatieve rust lijkt te kunnen debuteren.
Nou ja, dat is soms ook het geval. Maar zoals vriend Thijs ooit schreef: 'Wilco Kelderman bestaat niet', zou af en toe wel fijn zijn.quote:
Neef van Bauke Gesink en Bram Krachtwijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |