Ik wil niets bagatelliseren, ik wil het graag in perspectief plaatsen. Sommige renners krijgen nogal onterecht een naam als brokkenpiloot, omdat de focus er heel erg op ligt. Of is Contador nu ook opeens een brokkenpiloot na zijn twee valpartijen in de Giro? Ik durf niet te zeggen of Kelderman een brokkenpiloot is. Geen idee bijvoorbeeld of deze valpartij door hem veroorzaakt is. Of weet jij dat soms wel?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar anderen misschien overdrijven wil jij het wel altijd heel graag bagatelliseren. Wilco is toch gewoon een brokkenpiloot? Kan het dit jaar prima meevallen, maar dat wil niet zeggen dat hij ineens een goede stuurman is.
Bedankt voor deze dark horse Raymond!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef showtimer het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 08-06-2015 om 15:28:58Schrijf Nacer Bouhanni maar op voor je Tourpoule! Vandaag winnaar rit 2 Dauphine. reageer retweet
Klassement Kelderman verkeken na val in Ruta del Solquote:Op maandag 8 juni 2015 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil niets bagatelliseren, ik wil het graag in perspectief plaatsen. Sommige renners krijgen nogal onterecht een naam als brokkenpiloot, omdat de focus er heel erg op ligt. Of is Contador nu ook opeens een brokkenpiloot na zijn twee valpartijen in de Giro? Ik durf niet te zeggen of Kelderman een brokkenpiloot is. Geen idee bijvoorbeeld of deze valpartij door hem veroorzaakt is. Of weet jij dat soms wel?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft ook helaas de valziekte van Robert
quote:
Je vergeet die bizarre stuurfout uit de Amstel Gold Race nog.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klassement Kelderman verkeken na val in Ruta del Sol
Sleutelbeenbreuk voor Wilco Kelderman (2011)
Ook Wilco Kelderman breekt sleutelbeen (2014)
Wilco geeft op in Catalonie na val
Kelderman in mist en kou ten val
Dit is wat ik zo even vind, zal vast nog wel meer zijn. Overigens komt dit wel vaker te sprake zag ik.
[..]
[..]
Ja of die keer dat hij bovenop Slagter reed en allebei hun klassement naar de klote was.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet die bizarre stuurfout uit de Amstel Gold Race nog.
Kijk! Dat zijn nog eens tips!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:30 schreef showtimer het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op maandag 08-06-2015 om 15:28:58Schrijf Nacer Bouhanni maar op voor je Tourpoule! Vandaag winnaar rit 2 Dauphine. reageer retweet
twitter:W1lcokelderman twitterde op maandag 08-06-2015 om 17:35:29Shit, dat was een vervelende val. Kon Boeckmans niet meer ontwijken. Verwondingen aan me gezicht en pols. Gelukkig niks ernstigs. #Dauphine reageer retweet
mequote:Op maandag 8 juni 2015 18:28 schreef Marcoss het volgende:
twitter:W1lcokelderman twitterde op maandag 08-06-2015 om 17:35:29Shit, dat was een vervelende val. Kon Boeckmans niet meer ontwijken. Verwondingen aan me gezicht en pols. Gelukkig niks ernstigs. #Dauphine reageer retweet
... als Johan Derksen van huis is.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Oudewater is het altijd gezellig...
P-N 2014 ja. Anders had Slagter de eindoverwinning ook wel gehad.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of die keer dat hij bovenop Slagter reed en allebei hun klassement naar de klote was.
Wordt dan toch een probleem voor Vino om aan het quotum van 1 Kazak te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je er in een TTT zo snel wordt afgereden zit het in ieder geval niet lekker met je vorm
Zeits is momenteel de beste Kazak die ze hebben denk ik, maar die heeft de Giro al gereden..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt dan toch een probleem voor Vino om aan het quotum van 1 Kazak te komen.
Lutsenkogodquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeits is momenteel de beste Kazak die ze hebben denk ik, maar die heeft de Giro al gereden..
Heeft alleen wel al twee maanden geen koers gereden en is hier niet en start ook niet in Zwitserland zoals het nu lijktquote:
José kan de live timing niet vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zit nu te kijken bij Eurosport en weet opeens waarom ik naar Sporza kijk als ik de kans heb. Wat is José Been een zeurwijf met slap en saai commentaar.
Er is niemand op deze aardbol die graag naar José luistertquote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zit nu te kijken bij Eurosport en weet opeens waarom ik naar Sporza kijk als ik de kans heb. Wat is José Been een zeurwijf met slap en saai commentaar.
En toch is ze getrouwd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is niemand op deze aardbol die graag naar José luistert
Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?quote:
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?
Ik denk dat het voor Jose inmiddels wel tijd wordt om te biggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.
Die heeft in de Tour vorig jaar 428x geprobeerd om Pinot eraf te rijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bardet een renner die nooit aanvalt? Oke José
Gaan het weer goed opbouwen dus.quote:
het is dat die moet wachten op minstens 4 ploeggenoten, anders ....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Franse boksertje heeft toch wit?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.
De Belgen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke gek heeft eigenlijk besloten dat ik dit NIET kan kijken op de Belg?
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.quote:
Zo'n domme tekst benadruk ik graag nog altijd evenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.
Maar bedankt dat je hem op zijn foutje wijst. Dat gebeurt namelijk nooit, hahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |