Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?quote:
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jazeker wel en samen hebben ze een hond. Kunnen ze José niet vervangen voor Michael Boogerd ofzo?
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bedoelt dat José getrouwd is met een hond?
Ik denk dat het voor Jose inmiddels wel tijd wordt om te biggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een man, althans, dat beweert ze zelf. Een andere bewering is dat ze samen een hond hebben.
Die heeft in de Tour vorig jaar 428x geprobeerd om Pinot eraf te rijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bardet een renner die nooit aanvalt? Oke José
Gaan het weer goed opbouwen dus.quote:
het is dat die moet wachten op minstens 4 ploeggenoten, anders ....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef showtimer het volgende:
Andere Lotto nog een stukkie sneller, Tiesj is hier ook een god in?
Franse boksertje heeft toch wit?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wel pauperig dat ze voor Tiesj niet ff een wit snelpak hebben geregeld.
De Belgen denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke gek heeft eigenlijk besloten dat ik dit NIET kan kijken op de Belg?
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.quote:
Zo'n domme tekst benadruk ik graag nog altijd evenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk waarom hij zo moest lachen, omdat dat vrij ridicuul is.
Maar bedankt dat je hem op zijn foutje wijst. Dat gebeurt namelijk nooit, hahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |