quote:Op zondag 31 mei 2015 19:25 schreef GotC het volgende:
Oke, een verslagje dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gefeliciteerd !
![]()
Ik twijfelde vandaag of het Yur was die ik zag maar ik dacht : Nee, die liep dit weekend heel ergens anders ..volgende keer niet denken dus![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:25 schreef GotC het volgende:
Oke, een verslagje dan maar.Ik ben niet zo van de jompelsmileys, maar je verdient er een paar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe fijn om een periode tegemoet te gaan waarin je alleen maar PRs gaat lopen
In Oosterhout gaan we er ook van genieten!
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar ga je trailen dan? Als het een bos is wat je een beetje kent, kun je toch ook op richtingsgevoel een beetje spelenderwijs rondes ontdekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, gelijk maar even snel vertalen dan, ipv cliffhangers plaatsenLang verhaal, maar ik raad aan om het te lezen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door flipsen op 31-05-2015 20:24:06 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Hoewel ik het vroeger echt niet altijd leuk vond, is dit wel weer. Ik zat niet op een sport, dus mijn enige 'lichamelijke oefening', behalve het naar school fietsen, was de gymles.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin, gymles is voor heel veel kinderen de enige manier waarop zij in aanraking komen met beweging en verschillende sporten. Dus zeker wel meer dan alleen leuk en ik vind het een bijzonder kwalijke ontwikkeling dat gymlessen een steeds beperkter onderdeel worden van de schoolweek.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:43 schreef flipsen het volgende:
GotC, toevallig las ik gisteren een verhaal op Facebook waar je me gelijk aan laat terugdenken. Niet letterlijk, maar wel dezelfde moraal van het verhaal. Nu nog even in het Spaans, ik zal later vandaag kijken of ik het in grote lijnen even kan vertalen. De titel is alvast boeiend: De portier van het bordeel.Ha, dat was even een goede opfrisser voor mijn SpaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een grappig verhaal. Al is het een beetje lang opgeschreven voor de vrij duidelijke boodschap.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Haha, de aanbieding van de AH?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeps, net een halve kilo blauwe bessen weggesnacktnou ja, beter dan een zak chips, denk ik?
Ja, die. Mijn bedoeling was ook om het te verdelen, maar hij was ineens leegquote:Op zondag 31 mei 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, de aanbieding van de AH?
Ik heb het verdeeld in 4 etappes.
Maar ook waargebeurdquote:Op zondag 31 mei 2015 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ha, dat was even een goede opfrisser voor mijn SpaansWel een grappig verhaal. Al is het een beetje lang opgeschreven voor de vrij duidelijke boodschap.
| 1 2 | Datum - [url=www.bridgetobridge.nl]Bridge to Bridge (Arnhem)[/url] • Guppyfriend - 6EM |
Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenquote:
Zo blij dat ze kunnen lezen en schrijven, dat willen ze laten zien ookquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenmaar dat is een beetje de Spaanse schrijfstijl geloof ik
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik weer wat space had, altijd positief denkenquote:Op zondag 31 mei 2015 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
GotCTopper! En stom van dat examen, maar komt vast iets moois op je pad!
![]()
Luide prins, ook super gelopen! Irritant die bedrijfslopers ja, maar het helpt je ook wel weer niet te hard te starten. Hele mooie tijd!
Er zijn in veel natuurgebieden best heel mooie en goed aangegeven wandelroutes. Geen navigatie voor nodig!quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Ik ren altijd op Planken Wambuis en daar zijn drie routes aangegeven met grote stenen met gekleurde stippen erop. Kan niet missen. En nu ik het bos wat beter ken, kan ik m'n eigen routes uitstippelen, zo groot is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Geen idee of Planken Wambuis representatief is voor alle routes van Natuurmonumenten, maar mijn rondjes zijn verre van gebaande paadjes. En als je het gebied daarna beter kent, kun je ook andere paadjes gaan ontdekken.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
Wandelroutes zijn hier echt niet alleen maar schelpenpaadjes.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
| 1 | • pijll - HM |
| 1 2 | 28 juni 2015 - [url=http://www.avtriathlon.nl/wedstrijden/hamersveldloop/]Hamersveldloop (Leusden)[/url] • pijll - 10 km |
Whoea! Succes alvastquote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef pijll het volgende:
Mossel, kan je me in de OP zetten? Ik ga het maar weer eens proberen.
Bij de Marathon Amersfoort, 7 juni:
[ code verwijderd ]
Succes!!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef pijll het volgende:
Mossel, kan je me in de OP zetten? Ik ga het maar weer eens proberen.
Bij de Marathon Amersfoort, 7 juni:
[ code verwijderd ]
En deze dan ook maar gelijk:
[ code verwijderd ]
Alleen deze dan. Omdat ik daardoor weer eens code kon schrijven!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Mossel? Mag ik in de OP?de laatste dag van het voordeligste tarief, dus ik heb me toch maar vast ingeschreven. Die paar euro he...
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code schrijven...?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Alleen deze dan. Omdat ik daardoor weer eens code kon schrijven!
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Saninl het volgende:
Paar vraagjes voor TomTom Cardio Runner/MS gebruikers:Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft dat tweede: nadat je pauzeert wordt na een minuut (je ziet een tijdlijntje bovenin lopen) je hartslag gemeten. Aan de hand van hoeveel het is gedaald wordt je herstel bepaald.
Dat werkt dus alleen als je bij laps voor manual hebt gekozen. Als je laps ingesteld hebt obv tijd of afstand kan dat dus nietquote:Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.
Ik heb er dit weekend 1 voor m'n vriendin gekocht, en de handleiding van de website geplukt. Is allemaal best te begrijpen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zit er geen handleiding bij die TomTom-horloges? Het lijkt wel of niemand hier die dingen snapt
Er zit zo'n startinstructie bij. De rest moet je van het internet plukken en blijkbaar zijn de meesten daar te lui voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zit er geen handleiding bij die TomTom-horloges? Het lijkt wel of niemand hier die dingen snapt
Ik moest lachenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef Cynic het volgende:
Er is weer goed gelopen dit weekend lees ik zo, top!
Zelf De Knipe weer overleefd, viel me nog mee minder dan een week na de Roparun.
Geen toptijd, wel sneller dan vorig jaar.
Zag op de beelden na de tijd dat mijn hardlopen eruit ziet als een op hol geslagen giraffe, da's dan wel weer jammer.
Dank jullie wel, thelaudprince, Quoi en De Luna!quote:
Als "herstarter" zou ik gewoon proberen om te rennen maar het niet forceren, mocht het niet gaan dan gewoon wandelen, een viaduct oplopen is geen schande! Het hele traject rennen komt dan later welquote:Op zondag 31 mei 2015 22:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag voor het eerst in een half jaar weer gelopen. In 55 minuten 7.5km. Ging opzich wel aardig, alleen heb ik vaak viaducten die ik boven of onderdoor moet. Is het slim om dan te lopen tot je weer op het normale grondniveau bent of gewoon door te rennen de heuvels op en af?
Jemig, alle knoppen geprobeerd natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.
Wat betreft dat tweede: nadat je pauzeert wordt na een minuut (je ziet een tijdlijntje bovenin lopen) je hartslag gemeten. Aan de hand van hoeveel het is gedaald wordt je herstel bepaald.
Ook al in Roosendaal lees ik...gaat nog druk worden daarquote:Op zondag 31 mei 2015 23:19 schreef Saninl het volgende:
[..]
Jemig, alle knoppen geprobeerd natuurlijkmaar inderdaad niet dat lichtknopje. Thnx
En ook voor dat herstelminuutje bedankt![]()
* Saninl is inderdaad te lui om de handleiding te lezen
Je bent ook zo veel sterker en sneller geworden, mooi om dat tijdens zo'n loopje te merken!quote:Op maandag 1 juni 2015 00:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Leesvoer!
http://naturailrunner.blo(...)il-2015-revenge.html
En nu maar naar bed, welterusten!
quote:Op maandag 1 juni 2015 07:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent ook zo veel sterker en sneller geworden, mooi om dat tijdens zo'n loopje te merken!Volgend jaar weer?
Wel weer gaaf om te zien!quote:Op maandag 1 juni 2015 07:04 schreef Cynic het volgende:
Vorig jaar liep ik De Knipe in 3 uur, dit jaar in 2:20 dus dat was wel een flinke verbetering.
Linker rijtje blijft echter volkomen onbereikbaar. Ik ben nu 106e geworden van de 136. Vorig jaar was ik 96e van de 99. Deelnemersveld wordt dus breder, en sterker! Het is wel mooi dat je punten krijgt gebaseerd op je tijd t.o.v. de eerste finisher. Die krijgt 1000 punten. Qua punten ga ik er dus wel op vooruit
Is het ook, ook altijd een goeie reality-checkquote:Op maandag 1 juni 2015 07:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wel weer gaaf om te zien!Lekker bezig geweest!
Tof verslag weer!!! Hoe heeft de onbekende loper gelopen? Of was dat Joep?quote:Op maandag 1 juni 2015 00:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Leesvoer!
http://naturailrunner.blo(...)il-2015-revenge.html
En nu maar naar bed, welterusten!
Die is uiteindelijk 2e geworden, op normaal schoeiselquote:Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tof verslag weer!!! Hoe heeft de onbekende loper gelopen? Of was dat Joep?
Uiteraard!quote:Op maandag 1 juni 2015 07:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]is een leuke! Jullie doen dan de 10km he?
![]()
Ook ingeschreven voor de 7^^!Blijft ook een leuke
+30 seconde...quote:Op maandag 1 juni 2015 08:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Uiteraard!Verheug me er nu al op!
Enne, wat voor eindtijd heb je ingevuld? 54 min?
Ah, je hebt met Maarten opgelopen lees ik! Grappig dat jullie zo aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die is uiteindelijk 2e geworden, op normaal schoeiselPascal en ik hadden nog 2 tellen met hem gepraat in het startvak, zeiden tegen hem dat je vooral niet te hard moest starten en achter Zac aan moest gaan, wisten wij veel....
![]()
Hij heeft ook gewoon 31 nog iets op de 10k staan zag ik op uitslagen.nl, al was dat al wel een tijdje geleden. En een 1.10 op de HM.
Hij was verkeerd gelopen geloof ik, maar als ik die uitslagen van hem zie had hij wel veel sneller gekund. Dit jaar nog 1.12 op de CPC.quote:Op maandag 1 juni 2015 08:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, je hebt met Maarten opgelopen lees ik! Grappig dat jullie zo aan elkaar gewaagd zijn.
Hij liep ook laatst nog 51.30 op de 15km! Zeker snel ja! Maar jij kan ook een stuk harder dan die 54.30 denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hij was verkeerd gelopen geloof ik, maar als ik die uitslagen van hem zie had hij wel veel sneller gekund. Dit jaar nog 1.12 op de CPC.
Die aanraking/stimulering lijkt me prima. Maar dat maakt niet dat het vak zou moeten zijn waardoor je (bij een onvoldoende) een bepaald opleidingsniveau niet zou kunnen halen, wat de ultieme consequentie is.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat vind ik echt onzin, gymles is voor heel veel kinderen de enige manier waarop zij in aanraking komen met beweging en verschillende sporten.
Ik heb vroeger in de klas gezeten met het liefje van Zwabber. Een hele intelligente vrouw, met veel inzet en een groot doorzettingsvermogen. Ik kan je verzekeren dat dit er bij gym NIET uitkwam.quote:je kan ook beargumenteren dat gymles op de middelbare school vooral gaat om inzet en doorzettingsvermogen (..)
Je opa bewonderen lijkt me prima.quote:mijn opa is gymleraar en zijn houding wat betreft sport bewonder ik heel erg (..)
Nog steedsquote:
Heb je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 08:43 schreef Corniel het volgende:
[..]
Die aanraking/stimulering lijkt me prima. Maar dat maakt niet dat het vak zou moeten zijn waardoor je (bij een onvoldoende) een bepaald opleidingsniveau niet zou kunnen halen, wat de ultieme consequentie is.
[..]
Ik heb vroeger in de klas gezeten met het liefje van Zwabber. Een hele intelligente vrouw, met veel inzet en een groot doorzettingsvermogen. Ik kan je verzekeren dat dit er bij gym NIET uitkwam.
En dat geldt voor meer mensen. En doorzettingsvermogen in sport hangt nogal af van welke waarde je hangt aan het halen. Neem mijn eindsprint van afgelopen zondag: als ik niemand achter me had gehad die mijn positie had bedreigd, had ik het niet gedaan, als ik daardoor 199e ipv 200e van de 300 was geweest wellicht ook niet.
[..]
Je opa bewonderen lijkt me prima.(Soepel, he?)
Oh wow, daar heb ik echt heel erg zitten slapenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geintje. Je had de code niet goed en onvolledig
MRT (Motorische Remedial Teaching) is gelukkig in opkomst, al is er nog veel terreinwinst te boeken.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan?Volgens mij hanteren gymleraren vooral heel erg de menselijke maat. Bij ons had er wel ooit iemand bijles voor gym, maar die kreeg alsnog wel voldoendes voor de moeite geloof ik. Het was op zich wel fijn dat hij bijles kreeg, want als je 13 bent en je kunt nog geen bal vangen is dat toch wel een beetje gek..
Ja, interessant! Mijn zusje is lerares op de basisschool en die heeft ook net de gymopleiding afgerond. Zij vertelde ook dat gymles tegenwoordig uberhaupt veel meer op niveau is, waardoor niemand zich een kluns voelt. In één gymles zet zij wel 4 of 5 verschillende onderdelen uit en deelt iedereen in groepjes van gelijk niveau in. Het gaat echt wel een stuk anders dan toen ik op de basisschool zat, waar 9 vd 10 gymlessen bestond uit softbal op het schoolplein en je dan inderdaad in dat heikele rijtje moest gaan wachten tot je voor één van de teams gekozen werdquote:Op maandag 1 juni 2015 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
b je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan? Volgens mij hanteren gymleraren vooral heel erg de menselijke maat. Bij ons had er wel ooit iemand bijles voor gym, maar die kreeg alsnog wel voldoendes voor de moeite geloof ik. Het was op zich wel fijn dat hij bijles kreeg, want als je 13 bent en je kunt nog geen bal vangen is dat toch wel een beetje gek..
Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheidquote:Op maandag 1 juni 2015 09:30 schreef Guard het volgende:
hahaha gymles...
"meester, meester wat gaan we doen doen vandaag?"
"brug, voor een punt"
"had ik al gezegd dat ik vandaag niet mee kan doen?"
Werkte nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |