Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenquote:
Zo blij dat ze kunnen lezen en schrijven, dat willen ze laten zien ookquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenmaar dat is een beetje de Spaanse schrijfstijl geloof ik
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik weer wat space had, altijd positief denkenquote:Op zondag 31 mei 2015 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
GotCTopper! En stom van dat examen, maar komt vast iets moois op je pad!
![]()
Luide prins, ook super gelopen! Irritant die bedrijfslopers ja, maar het helpt je ook wel weer niet te hard te starten. Hele mooie tijd!
Er zijn in veel natuurgebieden best heel mooie en goed aangegeven wandelroutes. Geen navigatie voor nodig!quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Ik ren altijd op Planken Wambuis en daar zijn drie routes aangegeven met grote stenen met gekleurde stippen erop. Kan niet missen. En nu ik het bos wat beter ken, kan ik m'n eigen routes uitstippelen, zo groot is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Geen idee of Planken Wambuis representatief is voor alle routes van Natuurmonumenten, maar mijn rondjes zijn verre van gebaande paadjes. En als je het gebied daarna beter kent, kun je ook andere paadjes gaan ontdekken.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
Wandelroutes zijn hier echt niet alleen maar schelpenpaadjes.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
| 1 | • pijll - HM |
| 1 2 | 28 juni 2015 - [url=http://www.avtriathlon.nl/wedstrijden/hamersveldloop/]Hamersveldloop (Leusden)[/url] • pijll - 10 km |
Whoea! Succes alvastquote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef pijll het volgende:
Mossel, kan je me in de OP zetten? Ik ga het maar weer eens proberen.
Bij de Marathon Amersfoort, 7 juni:
[ code verwijderd ]
Succes!!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef pijll het volgende:
Mossel, kan je me in de OP zetten? Ik ga het maar weer eens proberen.
Bij de Marathon Amersfoort, 7 juni:
[ code verwijderd ]
En deze dan ook maar gelijk:
[ code verwijderd ]
Alleen deze dan. Omdat ik daardoor weer eens code kon schrijven!quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Mossel? Mag ik in de OP?de laatste dag van het voordeligste tarief, dus ik heb me toch maar vast ingeschreven. Die paar euro he...
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code schrijven...?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Alleen deze dan. Omdat ik daardoor weer eens code kon schrijven!
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:40 schreef Saninl het volgende:
Paar vraagjes voor TomTom Cardio Runner/MS gebruikers:Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft dat tweede: nadat je pauzeert wordt na een minuut (je ziet een tijdlijntje bovenin lopen) je hartslag gemeten. Aan de hand van hoeveel het is gedaald wordt je herstel bepaald.
Dat werkt dus alleen als je bij laps voor manual hebt gekozen. Als je laps ingesteld hebt obv tijd of afstand kan dat dus nietquote:Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.
Ik heb er dit weekend 1 voor m'n vriendin gekocht, en de handleiding van de website geplukt. Is allemaal best te begrijpen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zit er geen handleiding bij die TomTom-horloges? Het lijkt wel of niemand hier die dingen snapt
Er zit zo'n startinstructie bij. De rest moet je van het internet plukken en blijkbaar zijn de meesten daar te lui voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:21 schreef mosselmossel het volgende:
Zit er geen handleiding bij die TomTom-horloges? Het lijkt wel of niemand hier die dingen snapt
Ik moest lachenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef Cynic het volgende:
Er is weer goed gelopen dit weekend lees ik zo, top!
Zelf De Knipe weer overleefd, viel me nog mee minder dan een week na de Roparun.
Geen toptijd, wel sneller dan vorig jaar.
Zag op de beelden na de tijd dat mijn hardlopen eruit ziet als een op hol geslagen giraffe, da's dan wel weer jammer.
Dank jullie wel, thelaudprince, Quoi en De Luna!quote:
Als "herstarter" zou ik gewoon proberen om te rennen maar het niet forceren, mocht het niet gaan dan gewoon wandelen, een viaduct oplopen is geen schande! Het hele traject rennen komt dan later welquote:Op zondag 31 mei 2015 22:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vandaag voor het eerst in een half jaar weer gelopen. In 55 minuten 7.5km. Ging opzich wel aardig, alleen heb ik vaak viaducten die ik boven of onderdoor moet. Is het slim om dan te lopen tot je weer op het normale grondniveau bent of gewoon door te rennen de heuvels op en af?
Jemig, alle knoppen geprobeerd natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt de laps? Wat ik van Guard had begrepen is dat je op het lichtknopje moet drukken.
Wat betreft dat tweede: nadat je pauzeert wordt na een minuut (je ziet een tijdlijntje bovenin lopen) je hartslag gemeten. Aan de hand van hoeveel het is gedaald wordt je herstel bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |