quote:Op zondag 31 mei 2015 19:25 schreef GotC het volgende:
Oke, een verslagje dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gefeliciteerd !
![]()
Ik twijfelde vandaag of het Yur was die ik zag maar ik dacht : Nee, die liep dit weekend heel ergens anders ..volgende keer niet denken dus![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:25 schreef GotC het volgende:
Oke, een verslagje dan maar.Ik ben niet zo van de jompelsmileys, maar je verdient er een paar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe fijn om een periode tegemoet te gaan waarin je alleen maar PRs gaat lopen
In Oosterhout gaan we er ook van genieten!
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar ga je trailen dan? Als het een bos is wat je een beetje kent, kun je toch ook op richtingsgevoel een beetje spelenderwijs rondes ontdekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja, gelijk maar even snel vertalen dan, ipv cliffhangers plaatsenLang verhaal, maar ik raad aan om het te lezen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door flipsen op 31-05-2015 20:24:06 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Hoewel ik het vroeger echt niet altijd leuk vond, is dit wel weer. Ik zat niet op een sport, dus mijn enige 'lichamelijke oefening', behalve het naar school fietsen, was de gymles.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin, gymles is voor heel veel kinderen de enige manier waarop zij in aanraking komen met beweging en verschillende sporten. Dus zeker wel meer dan alleen leuk en ik vind het een bijzonder kwalijke ontwikkeling dat gymlessen een steeds beperkter onderdeel worden van de schoolweek.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:43 schreef flipsen het volgende:
GotC, toevallig las ik gisteren een verhaal op Facebook waar je me gelijk aan laat terugdenken. Niet letterlijk, maar wel dezelfde moraal van het verhaal. Nu nog even in het Spaans, ik zal later vandaag kijken of ik het in grote lijnen even kan vertalen. De titel is alvast boeiend: De portier van het bordeel.Ha, dat was even een goede opfrisser voor mijn SpaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een grappig verhaal. Al is het een beetje lang opgeschreven voor de vrij duidelijke boodschap.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Haha, de aanbieding van de AH?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeps, net een halve kilo blauwe bessen weggesnacktnou ja, beter dan een zak chips, denk ik?
Ja, die. Mijn bedoeling was ook om het te verdelen, maar hij was ineens leegquote:Op zondag 31 mei 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, de aanbieding van de AH?
Ik heb het verdeeld in 4 etappes.
Maar ook waargebeurdquote:Op zondag 31 mei 2015 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ha, dat was even een goede opfrisser voor mijn SpaansWel een grappig verhaal. Al is het een beetje lang opgeschreven voor de vrij duidelijke boodschap.
| 1 2 | Datum - [url=www.bridgetobridge.nl]Bridge to Bridge (Arnhem)[/url] • Guppyfriend - 6EM |
Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenquote:
Zo blij dat ze kunnen lezen en schrijven, dat willen ze laten zien ookquote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke maar ipv 3x een buurman en een hamer aan te halen had dat ook samengevat kunnen wordenmaar dat is een beetje de Spaanse schrijfstijl geloof ik
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik weer wat space had, altijd positief denkenquote:Op zondag 31 mei 2015 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
GotCTopper! En stom van dat examen, maar komt vast iets moois op je pad!
![]()
Luide prins, ook super gelopen! Irritant die bedrijfslopers ja, maar het helpt je ook wel weer niet te hard te starten. Hele mooie tijd!
Er zijn in veel natuurgebieden best heel mooie en goed aangegeven wandelroutes. Geen navigatie voor nodig!quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Ik ren altijd op Planken Wambuis en daar zijn drie routes aangegeven met grote stenen met gekleurde stippen erop. Kan niet missen. En nu ik het bos wat beter ken, kan ik m'n eigen routes uitstippelen, zo groot is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil de komende maanden zo nu en dan gewoon ergens naartoe kunnen rijden om een rondje door de natuur te lopen. Er zijn wel mensen die navigatie hebben maar die zullen lang niet altijd meegaan.
Geen idee of Planken Wambuis representatief is voor alle routes van Natuurmonumenten, maar mijn rondjes zijn verre van gebaande paadjes. En als je het gebied daarna beter kent, kun je ook andere paadjes gaan ontdekken.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
Wandelroutes zijn hier echt niet alleen maar schelpenpaadjes.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Rennen op door Natuurmonumenten uitgezette schelpenpaadjes is op zich niet echt trailen lijkt mij? Iig niet in de natuurgebieden waar ik wel eens komDan zal je toch van de paden af moeten lijkt mij.. Of op de mountainbike routes misschien maar dat kan wel gevaarlijk zijn/frustraties van mountainbikers opleveren.
| 1 | • pijll - HM |
| 1 2 | 28 juni 2015 - [url=http://www.avtriathlon.nl/wedstrijden/hamersveldloop/]Hamersveldloop (Leusden)[/url] • pijll - 10 km |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |