abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153147690
Vorig jaar liep ik De Knipe in 3 uur, dit jaar in 2:20 dus dat was wel een flinke verbetering.
Linker rijtje blijft echter volkomen onbereikbaar. Ik ben nu 106e geworden van de 136. Vorig jaar was ik 96e van de 99. Deelnemersveld wordt dus breder, en sterker! Het is wel mooi dat je punten krijgt gebaseerd op je tijd t.o.v. de eerste finisher. Die krijgt 1000 punten. Qua punten ga ik er dus wel op vooruit :)

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_153147748
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:04 schreef Cynic het volgende:
Vorig jaar liep ik De Knipe in 3 uur, dit jaar in 2:20 dus dat was wel een flinke verbetering.
Linker rijtje blijft echter volkomen onbereikbaar. Ik ben nu 106e geworden van de 136. Vorig jaar was ik 96e van de 99. Deelnemersveld wordt dus breder, en sterker! Het is wel mooi dat je punten krijgt gebaseerd op je tijd t.o.v. de eerste finisher. Die krijgt 1000 punten. Qua punten ga ik er dus wel op vooruit :)

Wel weer gaaf om te zien! ^O^ Lekker bezig geweest!
pi_153147761
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wel weer gaaf om te zien! ^O^ Lekker bezig geweest!
Is het ook, ook altijd een goeie reality-check :P
Blijft helemaal niks van m'n loopsnelheid over. Ik denk dat ik tussen de hindernissen ongeveer nog 5:30 loop. Ik werd nog ingehaald door de top van de TSC toen die in hun tweede ronde zaten en die blijven 4:00 en lager lopen, echt niet normaal...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_153147787
In de mail van de 7H staat dat het shirt 9,95 kost. Helaas een foutje.
Ik ga me zo ook maar eens aanmelden.
  maandag 1 juni 2015 @ 07:31:59 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_153147807
Zoef (of Beun?) is ook ingeschreven voor de Zevenheuvelen.

Leuk stuk weer Jero ^O^
F means you're fucked
pi_153147864
Mag ik er ook bij voor de 7^^?
Nog wel even schuiven in de agenda, maar dat gaat hopelijk wel lukken. Is al heel lang geleden dat ik hem gelopen heb.
  maandag 1 juni 2015 @ 07:52:19 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_153147911
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 00:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Leesvoer!

http://naturailrunner.blo(...)il-2015-revenge.html

En nu maar naar bed, welterusten! ^O^
Tof verslag weer!!! Hoe heeft de onbekende loper gelopen? Of was dat Joep?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_153147933
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tof verslag weer!!! Hoe heeft de onbekende loper gelopen? Of was dat Joep?
Die is uiteindelijk 2e geworden, op normaal schoeisel :D Pascal en ik hadden nog 2 tellen met hem gepraat in het startvak, zeiden tegen hem dat je vooral niet te hard moest starten en achter Zac aan moest gaan, wisten wij veel.... :+
Hij heeft ook gewoon 31 nog iets op de 10k staan zag ik op uitslagen.nl, al was dat al wel een tijdje geleden. En een 1.10 op de HM.
  maandag 1 juni 2015 @ 08:08:14 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153147996
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:Y is een leuke! Jullie doen dan de 10km he? :P

Ook ingeschreven voor de 7^^! ^O^ Blijft ook een leuke :)
Uiteraard! :D Verheug me er nu al op!

Enne, wat voor eindtijd heb je ingevuld? 54 min? ;)
pi_153148028
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Uiteraard! :D Verheug me er nu al op!

Enne, wat voor eindtijd heb je ingevuld? 54 min? ;)
+30 seconde... :)
pi_153148055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die is uiteindelijk 2e geworden, op normaal schoeisel :D Pascal en ik hadden nog 2 tellen met hem gepraat in het startvak, zeiden tegen hem dat je vooral niet te hard moest starten en achter Zac aan moest gaan, wisten wij veel.... :+
Hij heeft ook gewoon 31 nog iets op de 10k staan zag ik op uitslagen.nl, al was dat al wel een tijdje geleden. En een 1.10 op de HM.
Ah, je hebt met Maarten opgelopen lees ik! Grappig dat jullie zo aan elkaar gewaagd zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_153148074
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, je hebt met Maarten opgelopen lees ik! Grappig dat jullie zo aan elkaar gewaagd zijn.
Hij was verkeerd gelopen geloof ik, maar als ik die uitslagen van hem zie had hij wel veel sneller gekund. Dit jaar nog 1.12 op de CPC. _O_
pi_153148113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hij was verkeerd gelopen geloof ik, maar als ik die uitslagen van hem zie had hij wel veel sneller gekund. Dit jaar nog 1.12 op de CPC. _O_
Hij liep ook laatst nog 51.30 op de 15km! Zeker snel ja! Maar jij kan ook een stuk harder dan die 54.30 denk ik ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 1 juni 2015 @ 08:30:44 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_153148181
Finishfilmpje van de Stuwwaltrail is nog niet eens onaardig. Het lijkt zowaar op hardlopen :D
F means you're fucked
  maandag 1 juni 2015 @ 08:43:03 #140
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_153148292
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef La_Tramposa het volgende:

Dat vind ik echt onzin, gymles is voor heel veel kinderen de enige manier waarop zij in aanraking komen met beweging en verschillende sporten.
Die aanraking/stimulering lijkt me prima. Maar dat maakt niet dat het vak zou moeten zijn waardoor je (bij een onvoldoende) een bepaald opleidingsniveau niet zou kunnen halen, wat de ultieme consequentie is.

quote:
je kan ook beargumenteren dat gymles op de middelbare school vooral gaat om inzet en doorzettingsvermogen (..)
Ik heb vroeger in de klas gezeten met het liefje van Zwabber. Een hele intelligente vrouw, met veel inzet en een groot doorzettingsvermogen. Ik kan je verzekeren dat dit er bij gym NIET uitkwam.

En dat geldt voor meer mensen. En doorzettingsvermogen in sport hangt nogal af van welke waarde je hangt aan het halen. Neem mijn eindsprint van afgelopen zondag: als ik niemand achter me had gehad die mijn positie had bedreigd, had ik het niet gedaan, als ik daardoor 199e ipv 200e van de 300 was geweest wellicht ook niet.

quote:
mijn opa is gymleraar en zijn houding wat betreft sport bewonder ik heel erg (..)
Je opa bewonderen lijkt me prima. ;) (Soepel, he?)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_153148389
Is het al weekend? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 1 juni 2015 @ 08:59:41 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_153148431
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:54 schreef Guard het volgende:
Is het al weekend? :P
Nog steeds ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_153148463
Netjes dat je bij de 7HL de keuze krijgt tussen wel- of geen medaille maar voor die ¤ 1,50 korting hoef je het eigenlijk ook niet te laten.
  maandag 1 juni 2015 @ 09:05:32 #144
394924 steffelonio
steffelonio
pi_153148485
Over gymles gesproken: wij kregen allemaal een 7, en voor het cijfer achter de komma mocht je met een dobbelsteen gooien.

Behalve de echte sporters (wat ik niet was), die kregen dan wel een "echt" cijfer (8 of hoger dus). Een onvoldoende heeft volgens mij niemand gekregen.

Op zich een mooi systeem.
pi_153148645
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 08:43 schreef Corniel het volgende:

[..]

Die aanraking/stimulering lijkt me prima. Maar dat maakt niet dat het vak zou moeten zijn waardoor je (bij een onvoldoende) een bepaald opleidingsniveau niet zou kunnen halen, wat de ultieme consequentie is.

[..]

Ik heb vroeger in de klas gezeten met het liefje van Zwabber. Een hele intelligente vrouw, met veel inzet en een groot doorzettingsvermogen. Ik kan je verzekeren dat dit er bij gym NIET uitkwam.

En dat geldt voor meer mensen. En doorzettingsvermogen in sport hangt nogal af van welke waarde je hangt aan het halen. Neem mijn eindsprint van afgelopen zondag: als ik niemand achter me had gehad die mijn positie had bedreigd, had ik het niet gedaan, als ik daardoor 199e ipv 200e van de 300 was geweest wellicht ook niet.

[..]

Je opa bewonderen lijkt me prima. ;) (Soepel, he?)
Heb je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan? :P Volgens mij hanteren gymleraren vooral heel erg de menselijke maat. Bij ons had er wel ooit iemand bijles voor gym, maar die kreeg alsnog wel voldoendes voor de moeite geloof ik. Het was op zich wel fijn dat hij bijles kreeg, want als je 13 bent en je kunt nog geen bal vangen is dat toch wel een beetje gek..
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 09:22:41 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_153148664
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geintje. Je had de code niet goed en onvolledig ;)
Oh wow, daar heb ik echt heel erg zitten slapen :@ thanks!

En mag ik er ook bij bij de 7^^? O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 1 juni 2015 @ 09:24:48 #147
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_153148684
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan? :P Volgens mij hanteren gymleraren vooral heel erg de menselijke maat. Bij ons had er wel ooit iemand bijles voor gym, maar die kreeg alsnog wel voldoendes voor de moeite geloof ik. Het was op zich wel fijn dat hij bijles kreeg, want als je 13 bent en je kunt nog geen bal vangen is dat toch wel een beetje gek..
MRT (Motorische Remedial Teaching) is gelukkig in opkomst, al is er nog veel terreinwinst te boeken.
Kinderen zullen er niet op blijven zitten, maar het is inmiddels wel duidelijk dat motorische ontwikkeling op veel meer vlakken een rol speelt dan bij gym alleen.
Een gewaardeerde collega legt het graag even uit. :)
Life is what you make it.
pi_153148709
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:24 schreef Schanulleke het volgende:
b je ooit gehoord dat iemand door een onvoldoende voor gym gezakt/blijven zitten is dan? Volgens mij hanteren gymleraren vooral heel erg de menselijke maat. Bij ons had er wel ooit iemand bijles voor gym, maar die kreeg alsnog wel voldoendes voor de moeite geloof ik. Het was op zich wel fijn dat hij bijles kreeg, want als je 13 bent en je kunt nog geen bal vangen is dat toch wel een beetje gek..
Ja, interessant! Mijn zusje is lerares op de basisschool en die heeft ook net de gymopleiding afgerond. Zij vertelde ook dat gymles tegenwoordig uberhaupt veel meer op niveau is, waardoor niemand zich een kluns voelt. In één gymles zet zij wel 4 of 5 verschillende onderdelen uit en deelt iedereen in groepjes van gelijk niveau in. Het gaat echt wel een stuk anders dan toen ik op de basisschool zat, waar 9 vd 10 gymlessen bestond uit softbal op het schoolplein en je dan inderdaad in dat heikele rijtje moest gaan wachten tot je voor één van de teams gekozen werd :P
Wat ik ook wel tof vind is dat gymleraren steeds meer een rol gaan spelen in het ontdekken van de talenten van kinderen en ze stimuleren om die sport dan te proberen.
pi_153148752
hahaha gymles...

"meester, meester wat gaan we doen doen vandaag?"
"brug, voor een punt"
"had ik al gezegd dat ik vandaag niet mee kan doen?"

Werkte nooit :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_153148767
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:30 schreef Guard het volgende:
hahaha gymles...

"meester, meester wat gaan we doen doen vandaag?"
"brug, voor een punt"
"had ik al gezegd dat ik vandaag niet mee kan doen?"

Werkte nooit :P
Veel meisjes hadden dan ineens heel veel last van hun ongesteldheid -O- Durfde de gymleraar niet over in discussie te gaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')