Tja, het is een democratisch stemproces.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Hebben de Solomoneilanden of Brunei nu serieus net zoveel steminvloed als Brazilië of Nederland?
En een feest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Blatter straks overlijdt (wat gezien zijn leeftijd aannemelijk is), komt er dan een nieuwe stemming?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:09 schreef HexHunter het volgende:
Kan de OP aub een linkje naar de livestream op YouTube plaatsen in de openingspost? Alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:09 schreef HexHunter het volgende:
Kan de OP aub een linkje naar de livestream op YouTube plaatsen in de openingspost? Alvast bedankt.
En 12 seconden stilte ter nagedachtenisquote:
Ik ben dan ook voorstander van het systeem voor het kiezen van een paus. Absolute meerderheid nodig, als die er in de eerste ronde niet is gaan we gewoon met dezelfde regels de tweede ronde in, en de derde ronde, en de vierde ronde, en de vijfde ronde, en de zesde ronde, en de zevende ronde. Je snapt het punt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dit is toch een compleet ridicuul iets dat je de eerste ronde wel met 2/3 moet winnen en in de tweede ronde met 1/2e
Done.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:09 schreef HexHunter het volgende:
Deze show is een en al overacting, dus een beetje overacting vond ik wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Genotsshow' waarom nou weer die overacting, Hans?
Wij zijn de KNVB he.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze show is een en al overacting, dus een beetje overacting vond ik wel op zijn plaats.
Misschien staat zijn opvolger wel benoemd in het testamentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Blatter binnenkort overlijdt (wat gezien zijn leeftijd aannemelijk is), komt er dan een nieuwe stemming?
Z'n dochter?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien staat zijn opvolger wel benoemd in het testament
We komen op de fiets voor een bid.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
400,000 euro in de put gooien voor een kutcampagne.
#wijzijndeknvb
Wij fluiten Iniesta uit in de ArenAquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We komen op de fiets voor een bid.
#MileuBewust
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef HexHunter het volgende:
Godverdomme ik keek nog best wel uit naar een paar uurtjes van dat achtergrondmuziek.
diequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef HexHunter het volgende:
Godverdomme ik keek nog best wel uit naar een paar uurtjes van dat achtergrondmuziek.
Eerlijk gezegd was het toch kansloos.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom trekt ie zich terug als ie zo ver is gegaan?
Eigen toernooitjes organiseren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist gewoon uit het geheel stappen en zn eigen gang gaan....
Waar is Rens?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, tijd om de straat op te gaan.
Rellen in Zürich, schudden met die heupen.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef Edensnator het volgende:
Prins Ali heeft teruggetreden. Sepp heeft zijn nieuwe termijn.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef Edensnator het volgende:
Prins Ali heeft teruggetreden. Sepp heeft zijn nieuwe termijn.
U MADquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:21 schreef Maver24 het volgende:
iepe zucht* Ik kan blatter niet meer uitstaan.
Als ze hem nú oppakken, lach ik met he-le-maal sufquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Diepe zucht* Ik kan blatter niet meer uitstaan.
Iniesta 116quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:21 schreef KingRoland het volgende:
Spanje neem ik vanaf nu helemaal niet serieus.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Next 4 years....dan moeten we nog zien.
11,99 ingezet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
heywoodu toch weer lekker 12 euro in the pocket
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan duiden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:23 schreef Coco98 het volgende:
VI kan nu ook alleen maar een topshow worden.
Gijp komt niet, zwaar depressief weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan duiden.
Alle driequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 1 : Regel een eigen organisatie op en negeer de FIFA. De fans en bedrijven komen vanzelf.
Oplossing 2 : Engeland, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Oplossing 3 : Iedereen de straat op
Robben als boegbeeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 1 : Regel een eigen organisatie op en negeer de FIFA. De fans en bedrijven komen vanzelf.
Oplossing 2 : Engeland, Spanje, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Oplossing 3, ik trek mijn schoenen alvast aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 2 : Engeland, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
Peter-Jan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
je username.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan Sepp blijven zitten na deze arrestaties? Hij, als hoofd van de organisatie, moet toch ook een keer het boetekleed aantrekken? Het kan toch niet zo zijn dat een man die eindverantwoordelijk is, op deze manier door de slachtoffers heen kan blijven schipperen?
What the fuck?
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa.
Gebeurt never. Hoewel het episch zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa. Enige wat nog kan werken in de hoop iets van de corruptie weg te halen.
Inderdaad, nu moeten ze die grote monden waarmaken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Dekatria het volgende:
En alle UEFA bonden, natuurlijk. De FA heeft al gedreigd met een boycot... time to put your money where your mouth is zou ik zo zeggen.
Vannacht de nacht van de lange messen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goede zaak dat Blatter blijft, de man die de organisatie groot heeft gemaakt en zich niet laat intimideren door de misdadige fbi en pleefiguren als platini.. Ik verheug me al op bijltjesdag.
UEFA is net zo corrupt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa. Enige wat nog kan werken in de hoop iets van de corruptie weg te halen.
Wat is er 6 juni dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze die grote monden waarmaken.
6 juni kan wel interessant worden iig.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goede zaak dat Blatter blijft, de man die de organisatie groot heeft gemaakt en zich niet laat intimideren door de misdadige fbi en pleefiguren als platini.. Ik verheug me al op bijltjesdag.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
CL-finale?quote:
Dan stappen PEPSI en BurgerKing er meteen in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 4: Een grote sponsor trekt zich terug. Denk aan Coca Cola of McDonalds.
Dan zouden de UEFA-landen bij elkaar komen om indien Blatter aan zou blijven te bespreken wat te doen. Mogelijk dus een eigen bond oprichten.quote:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef Kikopuz het volgende:
Ik zet 100 euro op: Er gaat niks veranderen.
Pepsi doet alles wat Coca Cola doet dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan stappen PEPSI en BurgerKing er meteen in.
Hij ontduikt ze steeds.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nog altijd vreemd dat er nooit een aanslag is gepleegd op Blatter. Meerderen met deze gedachte?
Hij is inderdaad opgeluchtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Tyfus Blatter poepte vanmiddag nog in zijn broek, en nu is hij losjes.
Platini mag van mij met een blok beton aan zijn benen in de rivier gegooid worden. Hij heeft alles aan blatter te danken en dan verraad hij hem op het moment dat het moeilijk wordt?? Misdadig gewoon. Platini is de eerste die moet aftreden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerst Blatter weg daarna komt Platini.
Lueken troll.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hij zal wel zitten zweten nu, geen goodies meer van ome Sepp.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:34 schreef Vasion het volgende:
Platini zit er echt bij van: had ik mn bek maar gehouden
In een Romeinse fontein leggen en wat Feyenoordfans op los laten.quote:
Beach soccer, meneer de President.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:36 schreef Vasion het volgende:
Senk you everyone, im now your president. We do iet fur the sport. I dont remember what sport again but thet doesnt metter. Im your presidente
We kunnen wel ff wat plannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer gaan er mensen met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor van de FIFA?
Dat staat binnenkort op Fiji.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer gaan er mensen met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor van de FIFA?
Probleem Rusland wil nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 4: Een grote sponsor trekt zich terug. Denk aan Coca Cola of McDonalds.
Oplossing 5: UEFA trekt zich terug van de FIFA en verbreekt ALLE banden.
Zat van oplossingen alleen durven ze dat? Nee.
Op zich ook logisch dat hij zich uit deze poppenkast heeft terug getrokken. Dit was trekken aan een dood paard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |