quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goede zaak dat Blatter blijft, de man die de organisatie groot heeft gemaakt en zich niet laat intimideren door de misdadige fbi en pleefiguren als platini.. Ik verheug me al op bijltjesdag.
CL-finale?quote:
Dan stappen PEPSI en BurgerKing er meteen in.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 4: Een grote sponsor trekt zich terug. Denk aan Coca Cola of McDonalds.
Dan zouden de UEFA-landen bij elkaar komen om indien Blatter aan zou blijven te bespreken wat te doen. Mogelijk dus een eigen bond oprichten.quote:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef Kikopuz het volgende:
Ik zet 100 euro op: Er gaat niks veranderen.
Pepsi doet alles wat Coca Cola doet dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan stappen PEPSI en BurgerKing er meteen in.
Hij ontduikt ze steeds.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nog altijd vreemd dat er nooit een aanslag is gepleegd op Blatter. Meerderen met deze gedachte?
Hij is inderdaad opgeluchtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Tyfus Blatter poepte vanmiddag nog in zijn broek, en nu is hij losjes.
Platini mag van mij met een blok beton aan zijn benen in de rivier gegooid worden. Hij heeft alles aan blatter te danken en dan verraad hij hem op het moment dat het moeilijk wordt?? Misdadig gewoon. Platini is de eerste die moet aftreden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerst Blatter weg daarna komt Platini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |