Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
Peter-Jan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
je username.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan Sepp blijven zitten na deze arrestaties? Hij, als hoofd van de organisatie, moet toch ook een keer het boetekleed aantrekken? Het kan toch niet zo zijn dat een man die eindverantwoordelijk is, op deze manier door de slachtoffers heen kan blijven schipperen?
What the fuck?
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa.
Gebeurt never. Hoewel het episch zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa. Enige wat nog kan werken in de hoop iets van de corruptie weg te halen.
Inderdaad, nu moeten ze die grote monden waarmaken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Dekatria het volgende:
En alle UEFA bonden, natuurlijk. De FA heeft al gedreigd met een boycot... time to put your money where your mouth is zou ik zo zeggen.
Vannacht de nacht van de lange messen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goede zaak dat Blatter blijft, de man die de organisatie groot heeft gemaakt en zich niet laat intimideren door de misdadige fbi en pleefiguren als platini.. Ik verheug me al op bijltjesdag.
UEFA is net zo corrupt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa. Enige wat nog kan werken in de hoop iets van de corruptie weg te halen.
Wat is er 6 juni dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze die grote monden waarmaken.
6 juni kan wel interessant worden iig.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Goede zaak dat Blatter blijft, de man die de organisatie groot heeft gemaakt en zich niet laat intimideren door de misdadige fbi en pleefiguren als platini.. Ik verheug me al op bijltjesdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |