Alle driequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 1 : Regel een eigen organisatie op en negeer de FIFA. De fans en bedrijven komen vanzelf.
Oplossing 2 : Engeland, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Oplossing 3 : Iedereen de straat op
Robben als boegbeeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 1 : Regel een eigen organisatie op en negeer de FIFA. De fans en bedrijven komen vanzelf.
Oplossing 2 : Engeland, Spanje, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Oplossing 3, ik trek mijn schoenen alvast aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Oplossing 2 : Engeland, Brazilië, Duitsland of Argentinië trekt zich terug.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
Peter-Jan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Ik heb vernomen dat Rens al in het vliegtuig zit
je username.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan Sepp blijven zitten na deze arrestaties? Hij, als hoofd van de organisatie, moet toch ook een keer het boetekleed aantrekken? Het kan toch niet zo zijn dat een man die eindverantwoordelijk is, op deze manier door de slachtoffers heen kan blijven schipperen?
What the fuck?
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk stapt de Uefa nu gewoon uit de Fifa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |