Maar de "auteur" is er niet zo gelukkig meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het achtergrondmuziekje is net zo rustgevend als die van de Chinese restaurants.
twitter:djchriscoco twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 18:07:36@OlympicStatman got it thanks, how bizarre! reageer retweet
Transparantie jeweetoch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:35 schreef NaturalScience het volgende:
In het FIFA-pand van 250 miljoen gaan ze nu handmatig de stemmen zitten te tellen. #FIFACongress
welk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet er zelf ook maar even een muziekje bij aan.
Als Europa de hele wereld is, dan wel ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:35 schreef Confetti het volgende:
De hele foking wereld tegen je maar toch doorzetten en uiteindelijk glorieus winnen. Een meesterstrateeg.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef NaturalScience het volgende:
Blatter maakt uitslag bekend: "Er zijn 201 stemmen uitgebracht. 149 stemmen op prins Ali en daarnaast 52 geldige stemmen."
Nee, want anoniem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus als later blijkt je niet voor Blatter gestemd hebt, heeft dat gevolgen voor je positie straks?
Klinkt toch een beetje raar aangezien Blatter dan de grote baas niet meer is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus als later blijkt dat je niet voor Blatter gestemd hebt, heeft dat gevolgen voor je positie straks?
Wel 12 euro in de pocket danquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef Maver24 het volgende:
Blatter zal uiteindelijk wel winnen, kan me niet voorstellen dat hij het niet wordt. Jammer jammer
Hij is een komiek. Niet serieus nemen nuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
https://twitter.com/intent/user?screen_name=DiederikSmit
Enkele reis Noord-Korea.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus als later blijkt dat je niet voor Blatter gestemd hebt, heeft dat gevolgen voor je positie straks?
Je hebt opvallend vaak de scheids tegen in de eerste volgende eindrondequote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt dat toch uit komt waar je op gestemd hebt...
De stemming is anoniem. Daarmee voorkom je dat soort dingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Die mensen denken heel goed na. Daarom praten ze zo en kiezen ze Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Afrikanen ook.. 'Blatter is perfect' 'what corruption? there is no corruption'.. lol.. je zult maar in zo'n land wonen.. dat zijn dan je afgevaardigden. Hebben die mensen daar geen VI op tv? Kunnen ze niet nadenken?
30, notering van 1.4quote:
Hij lijkt op Sylvana.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet u de donkere versie van Sepp Blatter.
In die hoek van de wereld is het heel normaal om geld te krijgen voor een stem, daar vinden ze het raar dat alles zo verborgen en stiekem moet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Die Afrikanen ook.. 'Blatter is perfect' 'what corruption? there is no corruption'.. lol.. je zult maar in zo'n land wonen.. dat zijn dan je afgevaardigden. Hebben die mensen daar geen VI op tv? Kunnen ze niet nadenken?
Door je continentale bonden. Zoals Afrika haar aangesloten landenbonden heeft "opgedragen" voor Blatter te stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt toch een beetje raar aangezien Blatter dan de grote baas niet meer is.
Dat is het dubbele jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
De stemming is anoniem. Daarmee voorkom je dat soort dingen.
Oh en grappig genoeg zorg je daarmee ook dat stemmen kopen gigantisch moeilijk is aan te tonen.
Heb je de NOS documentaire 'Europa vs Blatter' gezien? Daarin wordt uiteengezet waarom zoveel landen van Blatter houden. Dat komt niet enkel door omkoping, maar ook door 'echte' steun voor kleine voetballanden (bouwen faciliteiten bijvoorbeeld) en WK's buiten de klassieke voetballand. Veel landen zijn bang om die steun te verliezen, en dat het oude voetballanden de WK's weer gaan verdelen en mogelijk de relatief grote stemrecht van hun zullen afpakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Ja daarom, hij heeft echt geen 100% kans om te winnen natuurlijk, maar dat vond ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch nog een aardige noteringLijkt me gratis geld.
Toch 10 keer natellen om alle schijn van vals spelen weg te nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:46 schreef NaturalScience het volgende:
Dit kan toch gewoon niet eerlijk zijnHoe lang moeten die lui hierover doen?
Ga mij niet vertellen wat ik moet doen oke?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ff koffie zetten maar, dit duurt nog wel ff.
Blatter wint meteen in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef sneakydesert het volgende:
1e stemronde duurde 1,5 uur. Bij een 2e stemronde nog een keer 1,5 uur wachten
Het is al 9 uur en 20 minuten bezig en ze zijn nog bij punt 17 van de vergadering.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Hoelang duurt deze ongein nog, wat een ellende
Ik denk dat punt 18 en 19 niet zo van belang zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het is al 9 uur en 20 minuten bezig en ze zijn nog bij punt 17 van de vergadering.
Dit wordt nogal vaak uit het oog verloren in Nederlandse media. Blatter is niet vier keer herkozen omdat die domme Afrikaantjes niet snappen wat corruptie is of zo. Vóór hij president werd was een WK in Zuid-Afrika absoluut geen optie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Heb je de NOS documentaire 'Europa vs Blatter' gezien? Daarin wordt uiteengezet waarom zoveel landen van Blatter houden. Dat komt niet enkel door omkoping, maar ook door 'echte' steun voor kleine voetballanden (bouwen faciliteiten bijvoorbeeld) en WK's buiten de klassieke voetballand. Veel landen zijn bang om die steun te verliezen, en dat het oude voetballanden de WK's weer gaan verdelen en mogelijk de relatief grote stemrecht van hun zullen afpakken.
Deden ze dat eerst niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze zijn weer aan het tellen, lijkt het.
Luisteren naar Arno. Die stream loopt hopeloos achter op de fifa stream.quote:
Opdoeken die handel, uit dat licht, weg met die zooi.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blatter heeft heywoodu dus voor 12 euro omgekocht, wat moeten we hiervan vindeb
hier kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Heb je de NOS documentaire 'Europa vs Blatter' gezien? Daarin wordt uiteengezet waarom zoveel landen van Blatter houden. Dat komt niet enkel door omkoping, maar ook door 'echte' steun voor kleine voetballanden (bouwen faciliteiten bijvoorbeeld) en WK's buiten de klassieke voetballand. Veel landen zijn bang om die steun te verliezen, en dat het oude voetballanden de WK's weer gaan verdelen en mogelijk de relatief grote stemrecht van hun zullen afpakken.
Welke Afrikaanse landen zouden het een volgende keer kunnen organiseren? Ghana? Gabon? Marokko? Senegal?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit wordt nogal vaak uit het oog verloren in Nederlandse media. Blatter is niet vier keer herkozen omdat die domme Afrikaantjes niet snappen wat corruptie is of zo. Vóór hij president werd was een WK in Zuid-Afrika absoluut geen optie.
75 minuten voor borrelhapjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef onlogisch het volgende:
18.40 uur: Stemronde klaar
19.00 uur: Dineren
20.45 uur: Stemmen tellen
21.00 uur: Ronde 2
22.30 uur: Borrelhapjes
23.45 uur: Uitslag
Goh, wat jammer
Boko Haram voor het WK vrouwenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke Afrikaanse landen zouden het een volgende keer kunnen organiseren? Ghana? Gabon? Marokko? Senegal?
Daarom is Sepp dan ook viesdikquote:
Nee, Ali heeft meer contacten daarnaast neemt hij plannen van Van Praag ook mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Praag had gehakt gemaakt van Blatter.
quote:
Dit ja!quote:Frank v.d. Wall Bake
@FrankvdWallBake
Het feit dat #Blatter zijn speech in het Frans houdt, is wederom een soort minachting naar de zaal; voertaal #FIFA is Engels
Volgens mij is dat geen muziek maar een snurkende Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat van ontspannende muziek naar steeds spannendere muziek.
Schiermonnikoog was al lang klaar geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Het valt nog niet mee om 209 stemmen te tellen.
Als een soort Issei Sagawa?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Praag had gehakt gemaakt van Blatter.
Ze verzinnen hoe ze het beste kunnen brengen dat Sepp toch gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Het valt nog niet mee om 209 stemmen te tellen.
Brrr. Nachtmerries.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
als je dat eng vind dan ken je karbonkel zeker nog niet
twitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 18:35:17Uitslag FIFA verkiezing nauwelijks relevant. Draak met vele hoofden. Gaat niet om poppetjes. Hele organisatiestructuur moet om. reageer retweet
Lol gewoon nog een keer stemmen en weer Blatterquote:
quote:
Als je neutraal wil blijven ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef radyo het volgende:
Er zijn toch maar 2 vakjes? hoe kun je ongeldig stemmen
Hij zal 2e ronde wel dikker winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol gewoon nog een keer stemmen en weer Blatter
Waarschijnlijk is het systeem zo gebouwd dat je eigenlijk meer dan 2 kandidaten moet hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Iemand zou zich kunnen bedenken toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Gruisman het volgende:
Waarom nu opnieuw stemmen, Blatter heeft al de meerderheid toch
Bedankt klaasweetallesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
kutzooi.
weer die blater blatter.
ik geef niks om voetbal maar ik heb wel een hekel aan megalomane blaatapen, dus ik hoopte er sterk op dat ie zwaar ten onder zou gaan.
Dit dus hij haalt dus gewoon die 50%quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Daarom, als Blatter herkozen wordt gaat het een en ander echt wel veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Als Blatter wint krijg je voorlopig nog wel wat meer topshowtjes met een boze FA en UEFA
Wel wanneer je dus meer dan 2 kandidaten hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Maar hoe werkt die 2e ronde precies?
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
Iedereen die net op de prins stemde, zal nu misschien op Blatter stemmen omdat ze bang zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu op eens van gedachte veranderd?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag nog niet bekend????
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
Eveloppenwedloopquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
Waarschijnlijk een soort van abstentie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef radyo het volgende:
Er zijn toch maar 2 vakjes? hoe kun je ongeldig stemmen
Inderdaad, je wil natuurlijk niet in ongenade vallen bij Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij zal 2e ronde wel dikker winnen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Als Blatter wint krijg je voorlopig nog wel wat meer topshowtjes met een boze FA en UEFA
Lachwekkend ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hoorde ik nou dat jij wil haxballen nuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Geef ze eens ongelijk, als je een of ander pauperland vertegenwoordigt kun je maar beter die knaken pakken jatogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit komt weer door Afrika en Azië. Niks toevoegen maar wel corrupt zijn.
Heeft de DFB nog wat gezegd?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Toezeggingen van Blatter dat hij daar veel geld in ontwikkeling van voetbal en nieuwe talenten steekt. Geld dat de lokale bonden kunnen uitgeven aan bedrijfjes waar ze zelf een aandeel in hebben natuurlijk..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit komt weer door Afrika en Azië. Niks toevoegen maar wel corrupt zijn.
Dus dit. De ramptoerist in mij wil wel zien hoe de FIFA zichzelf opblaast hiermee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
En Suriname, Curacao en zo op de prins.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, Europa en Zuid-Amerika hebben op Ali gestemd, de rest op Blatter?
hij is 79.quote:
Zelfs die niet eens allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, Europa en Zuid-Amerika hebben op Ali gestemd, de rest op Blatter?
dat weet niemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
Wat is het nut van een tweede ronde met maar twee kandidaten?
Op dit moment zou Kim Jung Un of Al-Baghdadi zelfs een betere keuze zijn dan Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zal (West-)Duitsland wel weer winnen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Max23 het volgende:
Voor het eerst sinds 1974 dat er een 2e ronde nodig is
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag bekend, geen van beide kandidaten een tweederde meerderheid
Een Fifa WK zonder Europa en Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Roceco het volgende:
Perfecte uitslag voor een oorlog tussen UEFA en FIFA. Stiekem waarop ik stiekum gehoopt had (al had ik gehoopt dat het iets dichter bij elkaar zou zitten)
Stemmen in de 2e ronde tellen dan dubbel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef Montov het volgende:
Als Ali zometeen wint, gaan ze dan verlengen?
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Op dit moment zou Kim Jung Un of Al-Baghdadi zelfs een betere keuze zijn dan Blatter.
Mooie reddingsactie van Guus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef superniger het volgende:
133 stemmen voor Blatter
[ afbeelding ]
Dat kan Ali toch ook toezeggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Toezeggingen van Blatter dat hij daar veel geld in ontwikkeling van voetbal en nieuwe talenten steekt. Geld dat de lokale bonden kunnen uitgeven aan bedrijfjes waar ze zelf een aandeel in hebben natuurlijk..
Alsof er ook maar iets democratisch is aan de FIFA.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dit is toch een compleet ridicuul iets dat je de eerste ronde wel met 2/3 moet winnen en in de tweede ronde met 1/2e
Ali heeft er nog 32 nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Alsof die 133 opeens nu voor Ali gaan stemmen.
dat is wel een fantastische organisatie jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Syntix het volgende:
Beter gaat de FA even flink zeuren, dan hebben ze een probleem bij de FIFA.
Engeland
misschien was de juiste optie om er een fatsoenlijke voetbalmachine van te maken ipv een geldmachine, de gevolgen van een geldmachine spreken inmiddels voor zich.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet
Maar net als bij Ecclestone is er een moment van gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.
Jep + daar gaat zoveel geld in om dat er wel naar geluisterd moet worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is wel een fantastische organisatie ja
die staan echt voor het voetbal
100 euro voor een ticketquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep + daar gaat zoveel geld in om dat er wel naar geluisterd moet worden.
Fifa is volgens haar eigen handvest een niet commerciele organisatie en hoort zich dus helemaal niet als geldmachine te profileren maar als een organisatie dat zich inzet voor het voetbal. Iets wat Blatter bewust tegenwerkt steeds en nagenoeg de gehele wereld ziet dit ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.
Yes. En evenveel inkomsten van het WK.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Hebben de Solomoneilanden of Brunei nu serieus net zoveel steminvloed als Brazilië of Nederland?
zo werkt democratiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Hebben de Solomoneilanden of Brunei nu serieus net zoveel steminvloed als Brazilië of Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |