twitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 18:35:17Uitslag FIFA verkiezing nauwelijks relevant. Draak met vele hoofden. Gaat niet om poppetjes. Hele organisatiestructuur moet om. reageer retweet
Lol gewoon nog een keer stemmen en weer Blatterquote:
quote:
Als je neutraal wil blijven ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef radyo het volgende:
Er zijn toch maar 2 vakjes? hoe kun je ongeldig stemmen
Hij zal 2e ronde wel dikker winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol gewoon nog een keer stemmen en weer Blatter
Waarschijnlijk is het systeem zo gebouwd dat je eigenlijk meer dan 2 kandidaten moet hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Iemand zou zich kunnen bedenken toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Gruisman het volgende:
Waarom nu opnieuw stemmen, Blatter heeft al de meerderheid toch
Bedankt klaasweetallesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
kutzooi.
weer die blater blatter.
ik geef niks om voetbal maar ik heb wel een hekel aan megalomane blaatapen, dus ik hoopte er sterk op dat ie zwaar ten onder zou gaan.
Dit dus hij haalt dus gewoon die 50%quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Daarom, als Blatter herkozen wordt gaat het een en ander echt wel veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Als Blatter wint krijg je voorlopig nog wel wat meer topshowtjes met een boze FA en UEFA
Wel wanneer je dus meer dan 2 kandidaten hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Maar hoe werkt die 2e ronde precies?
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
Iedereen die net op de prins stemde, zal nu misschien op Blatter stemmen omdat ze bang zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu op eens van gedachte veranderd?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag nog niet bekend????
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
Eveloppenwedloopquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
Waarschijnlijk een soort van abstentie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef radyo het volgende:
Er zijn toch maar 2 vakjes? hoe kun je ongeldig stemmen
Inderdaad, je wil natuurlijk niet in ongenade vallen bij Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij zal 2e ronde wel dikker winnen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Als Blatter wint krijg je voorlopig nog wel wat meer topshowtjes met een boze FA en UEFA
Lachwekkend ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hoorde ik nou dat jij wil haxballen nuquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Geef ze eens ongelijk, als je een of ander pauperland vertegenwoordigt kun je maar beter die knaken pakken jatogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit komt weer door Afrika en Azië. Niks toevoegen maar wel corrupt zijn.
Heeft de DFB nog wat gezegd?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Toezeggingen van Blatter dat hij daar veel geld in ontwikkeling van voetbal en nieuwe talenten steekt. Geld dat de lokale bonden kunnen uitgeven aan bedrijfjes waar ze zelf een aandeel in hebben natuurlijk..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit komt weer door Afrika en Azië. Niks toevoegen maar wel corrupt zijn.
Dus dit. De ramptoerist in mij wil wel zien hoe de FIFA zichzelf opblaast hiermee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
En Suriname, Curacao en zo op de prins.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, Europa en Zuid-Amerika hebben op Ali gestemd, de rest op Blatter?
hij is 79.quote:
Zelfs die niet eens allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, Europa en Zuid-Amerika hebben op Ali gestemd, de rest op Blatter?
dat weet niemandquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Paxcon het volgende:
Wat is het nut van een tweede ronde met maar twee kandidaten?
Op dit moment zou Kim Jung Un of Al-Baghdadi zelfs een betere keuze zijn dan Blatter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zal (West-)Duitsland wel weer winnen dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Max23 het volgende:
Voor het eerst sinds 1974 dat er een 2e ronde nodig is
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag bekend, geen van beide kandidaten een tweederde meerderheid
Een Fifa WK zonder Europa en Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Roceco het volgende:
Perfecte uitslag voor een oorlog tussen UEFA en FIFA. Stiekem waarop ik stiekum gehoopt had (al had ik gehoopt dat het iets dichter bij elkaar zou zitten)
Stemmen in de 2e ronde tellen dan dubbel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef Montov het volgende:
Als Ali zometeen wint, gaan ze dan verlengen?
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Op dit moment zou Kim Jung Un of Al-Baghdadi zelfs een betere keuze zijn dan Blatter.
Mooie reddingsactie van Guus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef superniger het volgende:
133 stemmen voor Blatter
[ afbeelding ]
Dat kan Ali toch ook toezeggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Toezeggingen van Blatter dat hij daar veel geld in ontwikkeling van voetbal en nieuwe talenten steekt. Geld dat de lokale bonden kunnen uitgeven aan bedrijfjes waar ze zelf een aandeel in hebben natuurlijk..
Alsof er ook maar iets democratisch is aan de FIFA.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dit is toch een compleet ridicuul iets dat je de eerste ronde wel met 2/3 moet winnen en in de tweede ronde met 1/2e
Ali heeft er nog 32 nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Alsof die 133 opeens nu voor Ali gaan stemmen.
dat is wel een fantastische organisatie jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Syntix het volgende:
Beter gaat de FA even flink zeuren, dan hebben ze een probleem bij de FIFA.
Engeland
misschien was de juiste optie om er een fatsoenlijke voetbalmachine van te maken ipv een geldmachine, de gevolgen van een geldmachine spreken inmiddels voor zich.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet
Maar net als bij Ecclestone is er een moment van gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.
Jep + daar gaat zoveel geld in om dat er wel naar geluisterd moet worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is wel een fantastische organisatie ja
die staan echt voor het voetbal
100 euro voor een ticketquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep + daar gaat zoveel geld in om dat er wel naar geluisterd moet worden.
Fifa is volgens haar eigen handvest een niet commerciele organisatie en hoort zich dus helemaal niet als geldmachine te profileren maar als een organisatie dat zich inzet voor het voetbal. Iets wat Blatter bewust tegenwerkt steeds en nagenoeg de gehele wereld ziet dit ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:05 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet mee eens, blatter heeft van een noodleidende organisatie een enorme geldmachine gemaakt, hij deelt daarvan cadeatjes uit, dat klopt, maar de fifa was voor hem bijna bankroet. Belachelijk dat we nu meepraten in de hetze tegen hem.. Absoluut niet terecht.
Yes. En evenveel inkomsten van het WK.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Hebben de Solomoneilanden of Brunei nu serieus net zoveel steminvloed als Brazilië of Nederland?
zo werkt democratiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Hebben de Solomoneilanden of Brunei nu serieus net zoveel steminvloed als Brazilië of Nederland?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
Mooie uitslag, Blatter heeft goed duidelijk gemaakt dat hij de bezem door de FIFA gaat halen en alle corruptie hard zal gaan bestrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |