Als je neutraal wil blijven ?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef radyo het volgende:
Er zijn toch maar 2 vakjes? hoe kun je ongeldig stemmen
Hij zal 2e ronde wel dikker winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol gewoon nog een keer stemmen en weer Blatter
Waarschijnlijk is het systeem zo gebouwd dat je eigenlijk meer dan 2 kandidaten moet hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Iemand zou zich kunnen bedenken toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Gruisman het volgende:
Waarom nu opnieuw stemmen, Blatter heeft al de meerderheid toch
Bedankt klaasweetallesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
kutzooi.
weer die blater blatter.
ik geef niks om voetbal maar ik heb wel een hekel aan megalomane blaatapen, dus ik hoopte er sterk op dat ie zwaar ten onder zou gaan.
Dit dus hij haalt dus gewoon die 50%quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Infection het volgende:
Als Blatter in ronde 1 de meeste stemmen heeft is het toch al duidelijk wie wint?
Daarom, als Blatter herkozen wordt gaat het een en ander echt wel veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef tralalala het volgende:
Als Blatter wint krijg je voorlopig nog wel wat meer topshowtjes met een boze FA en UEFA
Wel wanneer je dus meer dan 2 kandidaten hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Maar hoe werkt die 2e ronde precies?
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
Iedereen die net op de prins stemde, zal nu misschien op Blatter stemmen omdat ze bang zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu op eens van gedachte veranderd?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag nog niet bekend????
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Uitslag nog niet bekend????
Ik vond de toespraak van Blatter behoorlijk goed eigenlijk. Ik denk ook dat je beter blatter kan hebben, die echt wel wat bereikt heeft met de fifa, dan een onbetrouwbare arabier.
Eveloppenwedloopquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Alsof men nu opeens van gedachte veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |